Kevesebbet hirdetett az állam a televízióban tavaly

2020. 04. 07., 10:45

Tavaly a magyarországi televíziós reklámiac 4 százalékos bővüléssel 63 milliárd forintos bevételt ért el – derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete és az EY tanácsadócég elemzéséből.

Nőttek a hazai televíziós reklámbevételek 2019-ben és már meghaladták a 63 milliárd forintot - derül ki a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és az EY tanácsadócég elemzéséből – írja a Kreatív Online.

A tavalyi 4 százalékos növekedés a versenypiaci szereplők nagyobb ráfordításaiból származik, miközben az állami hirdetések részaránya csökkent.

A tévétársaságok és sales house-ok összesített adatai alapján a 2014 óta folyamatosan növekvő magyarországi televíziós reklámpiac a tavalyi évben az árubarterek figyelembevétele nélkül 4 százalékkal, mintegy két és félmilliárd forinttal tovább bővült.

Továbbra is a klasszikus tévészpotok a meghatározóak a szektorban, amelyek árbevétele a megelőző év 0,4 százalékos emelkedéshez képest 2019-ben 3 százalékkal bővült.

A non-spot jellegű bevételek a 2018-as 9 százalékos bővülés után tavaly további 16 százalékkal növekedtek, és immár 4,3 milliárd forintos összbevételt képviselnek, részarányuk 7 százalékra nőtt.

Az állami hirdetések értéke a 2018-as 6,9 milliárd forintról tavaly 6,4 milliárd forintra csökkent.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-02-02 09:18:58
A januári csend után több nagybank is lépett, és elkezdte csökkenteni a kölcsönök kamatait. Volt olyan közülük, amelyik ezt a lakáshiteleknél és a személyi kölcsönöknél is megtette.
2023-02-01 19:11:00
Niki, a frissen kiképzett szolgálati kutya és egy csomagvizsgáló röntgen is segíti a NAV munkáját a Debreceni Nemzetközi Repülőtéren.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS