A következő generációnak üzen az Erste Csoport

2021. 11. 20., 11:01

Megérkezett az Erste Csoport legújabb karácsonyi reklámfilmje. A bécsi székhelyű bankcsoport már negyedik éve segít karácsonyi hangulatot teremteni globális digitális kampányával. Idén az Erste Csoport reklámja világunk és legfiatalabb lakóinak jövőjére összpontosít. Korábbi hirdetéseinek 200 milliós megtekintésével az Erste Csoport az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a rendszeres karácsonyi reklámot készítő vállalatok között.

Az új #higgyaholnapban című reklám megtekinthető az Erste Csoport weboldalán, valamint a YouTube-on, a Facebookon, és a Twitteren.

A jövőre összpontosítva

Az új karácsonyi film a klímaváltozással foglalkozik és a családok mindennapi életéből vett ismerős helyzetek segítségével mutatja be, hogy egyetlen apró cselekedettel is sokat tehetünk a jobb jövőért. Takarékoskodni a vízzel, szelektíven gyűjteni a szemetet, és biciklizni autózás helyett – minden a felelős viselkedésről szól, hogy élhetőbb jövőt teremtsünk a gyermekeinknek. A reklám azt meséli el, hogy egy leendő apát hogyan késztet fenntartható cselekvésre, ha születendő gyermekére gondol. Ez a #higgyaholnapban.

„A jövő mindnyájunk számára nagy kihívást jelent. Át kell gondolnunk tetteinket, alternatívákat keresnünk, új kihívások elé állítanunk magunkat – a megszerzett tapasztalatok segítségével pedig fejlődnünk kell. Ez nem csak arról szól, hogy le kell mondanunk bizonyos dolgokról, hanem arról is, hogy a legtöbbet hozzuk ki a lehetőségekből és emberileg is fejlődjünk. Higgyünk a holnapban” – mondta Mario Stadler, az Erste Csoport márkaigazgatója.

Jól bevált gárda

Ismét a Jung von Matt DONAU volt a felelős a reklám kreatív megvalósításáért.

Werner Singer, kreatív igazgató és ügyvezető partner: „Az Erste Csoport azon a reklámfilmjei, amelyeknek a létrehozásában az elmúlt években közreműködtünk, egyértelmű üzenetet hordoztak: higgyünk magunkban. Idén kiterjesztettük ezt a gondolatot: higgyünk magunkban és a holnapban. Éppúgy, mint Jakub, a film főszereplője, aki nap mint nap új döntési helyzetekbe kerül, ahogy legjobb tudása szerint igyekszik a világot a lehető legjobbá tenni születendő kislánya számára, és alig várja, hogy találkozhasson vele”.

Az animációt a londoni Passion Pictures készítette, miután az elmúlt években is sikerrel hozták létre az Erste Csoport karácsonyi kisfilmjeinek saját világát. Mark Waring rendezővel együttműködve a Passion Pictures idén olyan fantáziavilágot hozott létre, amelyet a stop-motion ihletett és dacol a valósággal.

A film zenéjét a Soviet Science szerezte, a dalszöveget Andreas Putz, a Jung von Matt DONAU alapítója és ügyvezető partnere írta.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS