A következő generációnak üzen az Erste Csoport

2021. 11. 20., 11:01

Megérkezett az Erste Csoport legújabb karácsonyi reklámfilmje. A bécsi székhelyű bankcsoport már negyedik éve segít karácsonyi hangulatot teremteni globális digitális kampányával. Idén az Erste Csoport reklámja világunk és legfiatalabb lakóinak jövőjére összpontosít. Korábbi hirdetéseinek 200 milliós megtekintésével az Erste Csoport az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a rendszeres karácsonyi reklámot készítő vállalatok között.

Az új #higgyaholnapban című reklám megtekinthető az Erste Csoport weboldalán, valamint a YouTube-on, a Facebookon, és a Twitteren.

A jövőre összpontosítva

Az új karácsonyi film a klímaváltozással foglalkozik és a családok mindennapi életéből vett ismerős helyzetek segítségével mutatja be, hogy egyetlen apró cselekedettel is sokat tehetünk a jobb jövőért. Takarékoskodni a vízzel, szelektíven gyűjteni a szemetet, és biciklizni autózás helyett – minden a felelős viselkedésről szól, hogy élhetőbb jövőt teremtsünk a gyermekeinknek. A reklám azt meséli el, hogy egy leendő apát hogyan késztet fenntartható cselekvésre, ha születendő gyermekére gondol. Ez a #higgyaholnapban.

„A jövő mindnyájunk számára nagy kihívást jelent. Át kell gondolnunk tetteinket, alternatívákat keresnünk, új kihívások elé állítanunk magunkat – a megszerzett tapasztalatok segítségével pedig fejlődnünk kell. Ez nem csak arról szól, hogy le kell mondanunk bizonyos dolgokról, hanem arról is, hogy a legtöbbet hozzuk ki a lehetőségekből és emberileg is fejlődjünk. Higgyünk a holnapban” – mondta Mario Stadler, az Erste Csoport márkaigazgatója.

Jól bevált gárda

Ismét a Jung von Matt DONAU volt a felelős a reklám kreatív megvalósításáért.

Werner Singer, kreatív igazgató és ügyvezető partner: „Az Erste Csoport azon a reklámfilmjei, amelyeknek a létrehozásában az elmúlt években közreműködtünk, egyértelmű üzenetet hordoztak: higgyünk magunkban. Idén kiterjesztettük ezt a gondolatot: higgyünk magunkban és a holnapban. Éppúgy, mint Jakub, a film főszereplője, aki nap mint nap új döntési helyzetekbe kerül, ahogy legjobb tudása szerint igyekszik a világot a lehető legjobbá tenni születendő kislánya számára, és alig várja, hogy találkozhasson vele”.

Az animációt a londoni Passion Pictures készítette, miután az elmúlt években is sikerrel hozták létre az Erste Csoport karácsonyi kisfilmjeinek saját világát. Mark Waring rendezővel együttműködve a Passion Pictures idén olyan fantáziavilágot hozott létre, amelyet a stop-motion ihletett és dacol a valósággal.

A film zenéjét a Soviet Science szerezte, a dalszöveget Andreas Putz, a Jung von Matt DONAU alapítója és ügyvezető partnere írta.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS