A következő generációnak üzen az Erste Csoport

2021. 11. 20., 11:01

Megérkezett az Erste Csoport legújabb karácsonyi reklámfilmje. A bécsi székhelyű bankcsoport már negyedik éve segít karácsonyi hangulatot teremteni globális digitális kampányával. Idén az Erste Csoport reklámja világunk és legfiatalabb lakóinak jövőjére összpontosít. Korábbi hirdetéseinek 200 milliós megtekintésével az Erste Csoport az egyik legsikeresebb márkává nőtte ki magát a rendszeres karácsonyi reklámot készítő vállalatok között.

Az új #higgyaholnapban című reklám megtekinthető az Erste Csoport weboldalán, valamint a YouTube-on, a Facebookon, és a Twitteren.

A jövőre összpontosítva

Az új karácsonyi film a klímaváltozással foglalkozik és a családok mindennapi életéből vett ismerős helyzetek segítségével mutatja be, hogy egyetlen apró cselekedettel is sokat tehetünk a jobb jövőért. Takarékoskodni a vízzel, szelektíven gyűjteni a szemetet, és biciklizni autózás helyett – minden a felelős viselkedésről szól, hogy élhetőbb jövőt teremtsünk a gyermekeinknek. A reklám azt meséli el, hogy egy leendő apát hogyan késztet fenntartható cselekvésre, ha születendő gyermekére gondol. Ez a #higgyaholnapban.

„A jövő mindnyájunk számára nagy kihívást jelent. Át kell gondolnunk tetteinket, alternatívákat keresnünk, új kihívások elé állítanunk magunkat – a megszerzett tapasztalatok segítségével pedig fejlődnünk kell. Ez nem csak arról szól, hogy le kell mondanunk bizonyos dolgokról, hanem arról is, hogy a legtöbbet hozzuk ki a lehetőségekből és emberileg is fejlődjünk. Higgyünk a holnapban” – mondta Mario Stadler, az Erste Csoport márkaigazgatója.

Jól bevált gárda

Ismét a Jung von Matt DONAU volt a felelős a reklám kreatív megvalósításáért.

Werner Singer, kreatív igazgató és ügyvezető partner: „Az Erste Csoport azon a reklámfilmjei, amelyeknek a létrehozásában az elmúlt években közreműködtünk, egyértelmű üzenetet hordoztak: higgyünk magunkban. Idén kiterjesztettük ezt a gondolatot: higgyünk magunkban és a holnapban. Éppúgy, mint Jakub, a film főszereplője, aki nap mint nap új döntési helyzetekbe kerül, ahogy legjobb tudása szerint igyekszik a világot a lehető legjobbá tenni születendő kislánya számára, és alig várja, hogy találkozhasson vele”.

Az animációt a londoni Passion Pictures készítette, miután az elmúlt években is sikerrel hozták létre az Erste Csoport karácsonyi kisfilmjeinek saját világát. Mark Waring rendezővel együttműködve a Passion Pictures idén olyan fantáziavilágot hozott létre, amelyet a stop-motion ihletett és dacol a valósággal.

A film zenéjét a Soviet Science szerezte, a dalszöveget Andreas Putz, a Jung von Matt DONAU alapítója és ügyvezető partnere írta.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS