Nem kellett Nagyítóval keresni a támogatokat a TV2-nél

2022. 02. 11., 11:09

A TV2, a Hír TV és az RTL Klub időjárás-jelentései összesen több mint 26 ezer támogatói üzenetet tartalmaztak 2021 második felében – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa által elfogadott új felméréséből.

A televíziók támogatási gyakorlatáról készült legfrissebb NMHH-tanulmány szerint a vizsgált csatornákon 2021 második felében tovább csökkent a támogatói üzenetek száma. A hatóság adatai szerint a Duna TV, az RTL Klub és a TV2 2020 azonos időszakában még 82 032, 2021 második félévében ellenben csupán 75 181 szponzorüzenettel jelentkezett, ami 8,3 százalékos csökkenést mutat.

A 2021. július 1-je és december 31-e közötti időszakban hét televízió 17,6 ezer órányi műsoridejében összesen 87,5 ezer különböző szponzorüzenetet mért az NMHH. A támogatói üzenetek 12,6 százaléka díj- és nyereménytárgyakat mutatott be. Az időszakban 1158 támogató céget azonosított be az NMHH.

A legtöbb cég által támogatott műsor a TV2 Nagyító c. magazinja volt, elkészítését 116 cég támogatta, a legtöbb alkalommal szereplő támogatói üzenetnek az „Austrotherm hőszigetelő anyagok” című szpotja bizonyult, amelyet 1469-szer láthattak a nézők. A támogatásban részt vevő cégek közül az Austrotherm Kft. (2706 szpot), a Leier Hungaria Kft. (2353 szpot) és a Stavmat Építőanyag Kft. (1770 szpot) szerepelt a legtöbbször.

Féléves szinten a műsorszám-támogatásba legtöbbet fektető szektorok élmezőnyébe az ipar/mezőgazdaság (18 040 szpot), a szolgáltatás (10 606 szpot) és az élelmiszer (9668 szpot) szektor képviselői tartoztak.

A legtöbb támogatói üzenetet hétköznaponként délelőtt mutatták be a legnagyobb eléréssel rendelkező televíziók, a leggyakrabban pedig az időjárás-jelentésekhez kapcsolódtak. A XXII. nyári olimpiai játékok – Tokió 2020 eseményeit az M4 Sport és a Duna TV közvetítette, ehhez a kiemelt eseményhez 292 támogatói kommunikáció kapcsolódott. (NMHH)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS