Nem kellett Nagyítóval keresni a támogatokat a TV2-nél

2022. 02. 11., 11:09

A TV2, a Hír TV és az RTL Klub időjárás-jelentései összesen több mint 26 ezer támogatói üzenetet tartalmaztak 2021 második felében – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa által elfogadott új felméréséből.

A televíziók támogatási gyakorlatáról készült legfrissebb NMHH-tanulmány szerint a vizsgált csatornákon 2021 második felében tovább csökkent a támogatói üzenetek száma. A hatóság adatai szerint a Duna TV, az RTL Klub és a TV2 2020 azonos időszakában még 82 032, 2021 második félévében ellenben csupán 75 181 szponzorüzenettel jelentkezett, ami 8,3 százalékos csökkenést mutat.

A 2021. július 1-je és december 31-e közötti időszakban hét televízió 17,6 ezer órányi műsoridejében összesen 87,5 ezer különböző szponzorüzenetet mért az NMHH. A támogatói üzenetek 12,6 százaléka díj- és nyereménytárgyakat mutatott be. Az időszakban 1158 támogató céget azonosított be az NMHH.

A legtöbb cég által támogatott műsor a TV2 Nagyító c. magazinja volt, elkészítését 116 cég támogatta, a legtöbb alkalommal szereplő támogatói üzenetnek az „Austrotherm hőszigetelő anyagok” című szpotja bizonyult, amelyet 1469-szer láthattak a nézők. A támogatásban részt vevő cégek közül az Austrotherm Kft. (2706 szpot), a Leier Hungaria Kft. (2353 szpot) és a Stavmat Építőanyag Kft. (1770 szpot) szerepelt a legtöbbször.

Féléves szinten a műsorszám-támogatásba legtöbbet fektető szektorok élmezőnyébe az ipar/mezőgazdaság (18 040 szpot), a szolgáltatás (10 606 szpot) és az élelmiszer (9668 szpot) szektor képviselői tartoztak.

A legtöbb támogatói üzenetet hétköznaponként délelőtt mutatták be a legnagyobb eléréssel rendelkező televíziók, a leggyakrabban pedig az időjárás-jelentésekhez kapcsolódtak. A XXII. nyári olimpiai játékok – Tokió 2020 eseményeit az M4 Sport és a Duna TV közvetítette, ehhez a kiemelt eseményhez 292 támogatói kommunikáció kapcsolódott. (NMHH)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-06-16 11:00:49
A só fontos. Ismerjük a királylány meséjét, tudjuk milyen, ha nincs az ételben. Azon túl, hogy legyen kéznél, normális esetben nem tulajdonítunk nagy jelentőséget neki. Sima fehér kristályok, belecsippentünk, szórjuk, főzünk vagy eszünk tovább.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

A só fontos. Ismerjük a királylány meséjét, tudjuk milyen, ha nincs az ételben. Azon túl, hogy legyen kéznél, normális esetben nem tulajdonítunk nagy jelentőséget neki. Sima fehér kristályok, belecsippentünk, szórjuk, főzünk vagy eszünk tovább.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS