A Google nem ad teret többé a koronavírus-járványra vonatkozó összeesküvés-elméleteknek – jelentette be közleményében a kaliforniai óriásvállalat.
A Google már eddig is tiltotta azokat a reklámokat és tartalmakat, amelyek általában betegségek megelőzésére vonatkozó álhíreket és „csodakúrákat” hirdettek, oltásellenes mozgalmak népszerűsítését vagy egyes betegségek kezelésének elutasítását szorgalmazták.
A pénteki bejelentés mindazon reklámokra és tartalmakra vonatkozik, amelyek az új típusú koronavírussal kapcsolatosan a tudományos közmegegyezésnek ellentmondó információkat közölnének. Ezek körébe tartoznak a koronavírus eredetére vonatkozó tartalmak vagy az olyan anyagok, amelyek szerint a járvány pusztán kitaláció, a koronavírus biológiai fegyver, vagy Bill Gates Microsoft-társalapító összeesküvésének „terméke”.
„A koronavírus-járvány kitörése óta keményen dolgoztunk azon, hogy megóvjuk fogyasztóinkat a csaláson alapuló, veszélyes és kártékony reklámoktól és tartalmaktól” – olvasható a Google közleményében, amely említést tesz arról is, hogy a vállalat a járvány kitörése óta több mint 200 millió reklámot távolított el. Ezek többnyire az orvosi segédeszközök járvány miatt kialakult hiányára alapozva próbáltak nyerészkedni, óriási árral kínálva egyes termékeket.
A Google jelenleg csupán alig néhány reklámozónak – kormányzati szervezeteknek és egészségügyi szolgáltatóknak – teszi lehetővé, hogy a platformján a járvánnyal kapcsolatos hirdetéseket tegyen közzé.
MTI/Járai Judit, Washington
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
A tartály legösszetettebb formájú csonkzónái elkészültek; a csonkgyűrűk és a további fő elemek egyenként elvégzett minőségügyi átvétele után azok további megmunkálására és a tartály összeállítására az AEM-Technologies volgodonszki gyárában kerül sor.