A teljes magyar népesség naponta átlagosan 4 óra 39 percet töltött a tévékészülékek előtt tavaly, 1 perccel kevesebbet, mint az előző évben.
Magyarországon a legkevesebbet a 18 év alattiak tévéztek, ők átlagosan 2 óra 55 percet töltettek a képernyő előtt. A legtöbbet az 50 év felettiek tévéznek, átlag 6 óra 33 percet – olvasható a Nielsen kutatásában, amelyet a Kreatív Online idéz.
Tavaly a 4 év feletti teljes népességet alapul véve naponta átlagosan 6,4 millió embert ért el legalább egy percre a televízió, közülük 5,9 millióan láttak legalább egy hirdetést. Az egy főre jutó átlagos napi reklámnézési idő 34 percet tett ki, ez a teljes tévénézési idő több mint 12 százaléka volt. Egy átlagos néző naponta 133 reklámfilmmel találkozott tévénézés közben.
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a hirdetések csaknem 60 százaléka 30 és 20 másodperces, 20,8 százalékuk 15 másodperces volt, egy reklámfilm átlagos hossza 23 másodperc volt.
Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.
Miközben hazánkban folyamatos esélylatolgatás zajlik Paks 2 sikeres kivitelezésével kapcsolatban, sokan már azt vetik fel, hogy figyelembe véve hazánk energiaéhségét, valamint azt a tényt, hogy előbb-utóbb Paks 1-et mégiscsak le kell állítani, már rég Paks 3-on kellene gondolkodni – írja Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő vezérigazgatója.