A teljes magyar népesség naponta átlagosan 4 óra 39 percet töltött a tévékészülékek előtt tavaly, 1 perccel kevesebbet, mint az előző évben.
Magyarországon a legkevesebbet a 18 év alattiak tévéztek, ők átlagosan 2 óra 55 percet töltettek a képernyő előtt. A legtöbbet az 50 év felettiek tévéznek, átlag 6 óra 33 percet – olvasható a Nielsen kutatásában, amelyet a Kreatív Online idéz.
Tavaly a 4 év feletti teljes népességet alapul véve naponta átlagosan 6,4 millió embert ért el legalább egy percre a televízió, közülük 5,9 millióan láttak legalább egy hirdetést. Az egy főre jutó átlagos napi reklámnézési idő 34 percet tett ki, ez a teljes tévénézési idő több mint 12 százaléka volt. Egy átlagos néző naponta 133 reklámfilmmel találkozott tévénézés közben.
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján a hirdetések csaknem 60 százaléka 30 és 20 másodperces, 20,8 százalékuk 15 másodperces volt, egy reklámfilm átlagos hossza 23 másodperc volt.
Elkészült a magyar fejlesztésű, kézzel készült borospohár, amely teljesen új, kifinomult arcát mutatja meg a világ egyik legjobb édes borának, az aszúnak. Megérkezett az ASZÚGLASS!
Lezárultak a Paks II. Atomerőmű résfalazási munkálatai. A terület előkészítése folytatódik, jelenleg a talajszilárdítást végzik az építési területen.