Júliusban új hirdetéskezelési szabályokat alkalmaz a YouTube: ez kedvez a pénzre vágyóknak, a reklámokat nem kedvelő nézők viszont nem örülhetnek.
A YouTube felületén különféle hirdetések tarkítják a videókat. Találkozhatunk reklámokkal az általunk választott videó elején, a videók után, valamint a lejátszó felületbe beugró ablakok formájában is.
A Kreatív Online szerint van egy kifejezetten idegesítő módszer is. Arról a lehetőségről van szó, amelyet a YouTube eddig a 10 percnél hosszabb videóknál engedélyezett. Itt ugyanis a feltöltők megadhatták, hogy a videó lejátszását középen is megszakíthassa egy rövid reklámfilm.
Most a videóközi hirdetés két fokozattal agresszívabb lesz. A YouTube az időkorlátot leviszi két perccel, vagyis már akár egy 8 perces videóban is megjelennek majd féltávnál hirdetések.
A beszúrt reklámokat a feltöltőnek kellett engedélyeznie, most ez megváltozik, és minden feltöltött videó esetén automatikusan bekapcsolt állapotban lesz ez az opció, amit mindenki maga kapcsolhat ki.
Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.
A szén-dioxid-mentesen előállított áram túlnyomó többségét tavaly is a Paksi Atomerőműben termelték meg. Az elmúlt 10 évben a hazai villamosenergia-fogyasztás átlagosan évi 1,28 százalékkal növekedett.