Magyarország egy helyet javítva a második helyet foglalta el 2017-ben a 15 közép-kelet-európai ország reklámpiacán az egy főre eső kiadások tekintetében.
A közép- és kelet-európai tagügynökségeket is tömörítő Café Affiliate Network (CAN) elkészítette éves jelentését a régió reklámpiacának helyzetéről. A 2 milliárd eurós bővülés háromnegyede az orosz piacot gazdagította – írja a Kreatív Online.
Az orosz piac méretéből adódóan is nagyjából akkora, mint a többi ország reklámpiaca együtt: a teljes közép-kelet-európai régió nettó 13 milliárd euró reklámbevételt könyvelt el a CAN iparági adatokra támaszkodó becslése szerint. Ez 2 milliárd euróval több, mint 2016-ban.
Annak érdekében, hogy a reklámgazdaságot jóval összetettebb módon lehessen értelmezni, a CANnual Report szerzői felállították a weCAN rangsort, amely évről évre a 15 közép-kelet-európai ország reklámpiacának teljesítményét hasonlítja össze az egy főre jutó hirdetési kiadások százalékos összevetésével.
Magyarország egy helyet javítva a második helyet foglalta el a listán, az egyik legerőteljesebben növekedő reklámpiaccal rendelkezik a régióban. Igaz, a növekedésnek a motorja az állami reklámköltés drasztikus emelkedése volt.
Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.
A szén-dioxid-mentesen előállított áram túlnyomó többségét tavaly is a Paksi Atomerőműben termelték meg. Az elmúlt 10 évben a hazai villamosenergia-fogyasztás átlagosan évi 1,28 százalékkal növekedett.