Influenszer

Itt találod az összes cikket a „influenszer” témában!

A tudatosabb vásárlókra kevésbé hatnak a celebek

A tudatosabb vásárlókra kevésbé hatnak a celebek

„Az érzelmek helyett sokkal inkább racionális szempontból közelítjük meg a vásárlást.”
2023. 08. 15., 18:23
Mire kell figyelniük a véleményvezéreknek?

Milyen szabályoknak kell megfelelniük az influenszereknek, véleményvezéreknek? Kinek a felelőssége, ha az influenszer nem tünteti fel egyértelműen a hirdetést? Ezekre a kérdésekre is választ kapnak a GVH podcastsorozatának legfrissebb adásában.

2022. 11. 11., 14:19
„Influenszer Ibolyával” mutat utat a GVH

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megújította az influenszer marketingről szóló tájékoztatóját annak érdekében, hogy naprakész gyakorlati tanácsokkal segítse a piaci szereplőket jogkövető magatartásuk kialakításában, egyben aláhúzva az influenszerek és a reklámügynökségek felelősségét. A konkrét példákat tartalmazó útmutató megfelelő alkalmazása hozzájárulhat ahhoz, hogy a fogyasztók mindig egyértelműen felismerhessék, ha reklámtartalmat látnak.

2022. 10. 11., 17:23
Influenszerek a GVH célkeresztjében

Ősszel fogja közzétenni a Gazdasági Versenyhivatal az új influenszer marketing tájékoztatóját, amely a korábbiaknál jóval részletesebb iránymutatást fog adni a véleményvezéreknek a jogszerű működéshez.

2022. 06. 08., 20:37
Influenszer marketing workshop a GVH-ban

A Gazdasági Versenyhivatal a „Tájékoztató az influenszer marketingről” elnevezésű, nyilvános konzultációra közzétett dokumentumával összefüggésben beérkezett javaslatokat és felvetéseket összefoglaló workshop-ot szervez.

2022. 01. 24., 15:03
Influenszerek adózása: feketén vagy fehéren?

A közösségi hálókon keresztül milliókhoz lehet eljutni egy-egy jól célzott üzenettel, amely komoly jövedelmet is hozhat. Az adózás ezeket a jövedelmeket sem kerüli el – nem mindegy azonban, hogyan adózunk utánuk.

2022. 01. 17., 18:41
Már egymilliárdan regisztráltak a TikTokra a világon

A világon már több, mint 4,5 milliárdan használják rendszeresen a közösségi médiát, átlagosan naponta közel 2,5 órát. A videós tartalmak és platformok (TikTok, Instagram Reels) egyre dominánsabban vannak jelen. Az innovatív videó streaming-megoldásokat fejlesztő magyar RECnGO összegyűjtötte, hogy milyen trendekre számíthatunk ezen a téren 2022-ben.

2021. 05. 09., 13:00
Olimpiai bajnokunk szerint így készüljünk fel az idei nyaralásra

Kiss Gergely háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázóval és Katz Dáviddal készül az idei szezonra a Danubius Hotels. A páros vicces videóban mutatja be, hogyan érdemes az idei nyaralásra felkészülni, ha a lezárások időszaka alatt kijöttünk volna a gyakorlatból.

2021. 04. 20., 16:45
Harmadunk vásárolt már véleményvezérek ajánlására

A magyarok ötöde hisz azokban a termékekben vagy szolgáltatásokban, amit a véleményvezérek ajánlanak – derült ki a véleményvezérek megítéléséről készített friss felmérésből. A Cofidis Hitel Monitor alapján többségünk szerint az influenszerek színesebb képet festenek a valóságosnál.

2021. 02. 17., 18:00
Áprilisban startol a fiatal generáció online tévécsatornája

A fiatal generáció online „tévécsatornáját”, a Creator TV-t indítja el a Post For Rent áprilisban. Azz ország legnépszerűbb influenszerei által gyártott tartalmakkal fogja biztosítani a 14 és 35 év közötti nézők szórakoztatását.

2021. 02. 08., 16:45
Minden tízedik vásárló kíváncsi az influenszerek véleményére is

A vásárlókra gyakorolt digitális befolyás egyre nagyobb: a közösségi média használat enyhén növekvő trendet mutat, leginkább az ezredforduló környékén és azt követően született fiataloknak, az ún. Z-generáció tagjainak köszönhetően. Mások véleményét sokan figyelembe veszik az internetes vásárlás előtt is – derül ki az amerikai Deloitte 2020. évre vonatkozó kiskereskedelmi felméréséből.

2020. 12. 01., 10:00
Így kellene adózniuk az influenszereknek

Hogyan adózzon egy influenszer? Milyen járulékterhei vannak? Mi minősül adóztatható juttatásnak? A Deloitte összefoglalója az influenszereknek és üzleti partnereiknek szól.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS