Áprilisban startol a fiatal generáció online tévécsatornája

2021. 02. 17., 18:00

A fiatal generáció online „tévécsatornáját”, a Creator TV-t indítja el a Post For Rent áprilisban. Azz ország legnépszerűbb influenszerei által gyártott tartalmakkal fogja biztosítani a 14 és 35 év közötti nézők szórakoztatását.

Az utóbbi években jelentős átalakuláson ment keresztül a médiapiac, a tartalmak előállítási és fogyasztási módjai napjainkban egyre inkább a digitális színtér felé tolódnak, különösen a fiatalabb korosztály tekintetében. Nem véletlen, hogy a vlogger és influenszer tartalmakra egyre nagyobb kereslet mutatkozik nemzetközi viszonylatban és Magyarországon is.

2019 közepén született meg az ötlet, hogy a Post For Rent magyarországi stratégiájának részeként létrehozzon egy önálló, a saját Talent csapatára szabott produkciós házat. A csatorna lényege, hogy úgy biztosít felületet saját gyártású tartalmak terjesztésére, hogy abban a Post For Rent csapatába tartozó véleményvezérek megvalósíthatják és kiélhetik saját kreativitásukat.

Az elmúlt évek tudatos építkezésének eredményeként a hazai ügynökség Talent csapata mára több, mint 60 kizárólagos szerződésben álló véleményvezért tudhat soraiban. A Talent csapat tagjai folyamatosan gyártják a tartalmakat saját csatornáikra, amelyeken keresztül aggregáltan 13,9 millió követőt érnek el: a Creator TV célja, hogy ezen követőkből kovácsoljon saját közösséget. A formátum működésének sikerét nemzetközi példák támasztják alá, a hazai piacon pedig ez a kezdeményezés mindeddig egyedülállónak és előremutatónak tekinthető.

„Folyamatosan érkeznek hozzánk a különféle produkciós ötletek a velünk dolgozó influenszerek részéről, amelyek önmagukban is nagyon erősek: azt gondoljuk, hogy ezen ötletek megvalósítására egy ernyőmárka, egy YouTube ’tévécsatorna’ lehet az a platform, amely mind nézettség, mind elérés szempontjából a legerősebbnek bizonyulhat. A felület mindemellett teljes transzparenciát is biztosít a nézettségi adatok és a nézőközönség demográfiája tekintetében a potenciális szponzorok és hirdetők számára” – mondta Csiszár Gergő, a Post For Rent Group alapítója.

Egy olyan, a Netflix stratégiájához hasonlítható modellt dolgoztunk ki, amelyben a Creator TV-nek mindig lesznek saját gyártású műsorai, de a legnagyobb hangsúlyt az influenszerek saját produkciós ötleteinek a megvalósítása kapja. A megvalósítás magába foglalja a gyártás és promóció szervezését, valamint mindezek finanszírozását és értékesítését.”

A 2021 áprilisában induló Creator TV első adásai között lesz a hazai YouTube sztárjainak életét bemutató BRODAPEST legújabb évada. Ezek mellett vadonatúj, saját fejlesztésű programok is indulnak, a továbbiakban a csatorna a legváltozatosabb tematika mentén tervez: gasztronómiai, egészségügyi és életmód műsorok, vetélkedők, talk show-k és scripted reality-k garantálják, hogy minden néző megtalálja az őt érdeklő programot.

„Szeretnénk transzparensen megmutatni a megrendelői oldal felé is, hogy mekkora az influenszerek és az általuk gyártott tartalmak hatása ebben a generációban. Egy digitális tartalomgyártó hub létrehozása a célunk, egy olyan mérhető médiatermékkel, amelynek segítségével célzottan elérhetőek a hirdetők potenciális vásárlói. Úgy véljük, eljött az idő felhívni a márkák figyelmét arra, hogy erre is fordulhatnak a hagyományos televízió felületei mellett” – mutatta be Varga-Szilágyi Zsolt, a Post For Rent Group COO-ja a Creator TV távlati céljait.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-02-04 14:23:33
Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.
2023-02-03 18:13:39
Minden évben az egységes kérelmek mintegy 70 százalékát, megközelítőleg 108 ezer kérelmet a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara falugazdászainak közreműködésével nyújtják be a gazdálkodók. Idén a jogszabályi változások és az elektronikus közigazgatási rendszer fejlesztése miatt meg kell újítani az ehhez szükséges meghatalmazásokat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

Kis csapatunk valamennyi tagja száraz januárt tartott. Nagy kérdés volt, milyen borral indítsuk újra ízlelőbimbóink operációs rendszerét február elején.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Az Országos Atomenergia Hivatal meghívására 2023. január 30-31. között hazánkba látogatott a finn nukleáris hatóság főigazgatója, Petteri Tiippana, valamint Janne Nevalainen projektigazgató.