Áprilisban startol a fiatal generáció online tévécsatornája

2021. 02. 17., 18:00

A fiatal generáció online „tévécsatornáját”, a Creator TV-t indítja el a Post For Rent áprilisban. Azz ország legnépszerűbb influenszerei által gyártott tartalmakkal fogja biztosítani a 14 és 35 év közötti nézők szórakoztatását.

Az utóbbi években jelentős átalakuláson ment keresztül a médiapiac, a tartalmak előállítási és fogyasztási módjai napjainkban egyre inkább a digitális színtér felé tolódnak, különösen a fiatalabb korosztály tekintetében. Nem véletlen, hogy a vlogger és influenszer tartalmakra egyre nagyobb kereslet mutatkozik nemzetközi viszonylatban és Magyarországon is.

2019 közepén született meg az ötlet, hogy a Post For Rent magyarországi stratégiájának részeként létrehozzon egy önálló, a saját Talent csapatára szabott produkciós házat. A csatorna lényege, hogy úgy biztosít felületet saját gyártású tartalmak terjesztésére, hogy abban a Post For Rent csapatába tartozó véleményvezérek megvalósíthatják és kiélhetik saját kreativitásukat.

Az elmúlt évek tudatos építkezésének eredményeként a hazai ügynökség Talent csapata mára több, mint 60 kizárólagos szerződésben álló véleményvezért tudhat soraiban. A Talent csapat tagjai folyamatosan gyártják a tartalmakat saját csatornáikra, amelyeken keresztül aggregáltan 13,9 millió követőt érnek el: a Creator TV célja, hogy ezen követőkből kovácsoljon saját közösséget. A formátum működésének sikerét nemzetközi példák támasztják alá, a hazai piacon pedig ez a kezdeményezés mindeddig egyedülállónak és előremutatónak tekinthető.

„Folyamatosan érkeznek hozzánk a különféle produkciós ötletek a velünk dolgozó influenszerek részéről, amelyek önmagukban is nagyon erősek: azt gondoljuk, hogy ezen ötletek megvalósítására egy ernyőmárka, egy YouTube ’tévécsatorna’ lehet az a platform, amely mind nézettség, mind elérés szempontjából a legerősebbnek bizonyulhat. A felület mindemellett teljes transzparenciát is biztosít a nézettségi adatok és a nézőközönség demográfiája tekintetében a potenciális szponzorok és hirdetők számára” – mondta Csiszár Gergő, a Post For Rent Group alapítója.

Egy olyan, a Netflix stratégiájához hasonlítható modellt dolgoztunk ki, amelyben a Creator TV-nek mindig lesznek saját gyártású műsorai, de a legnagyobb hangsúlyt az influenszerek saját produkciós ötleteinek a megvalósítása kapja. A megvalósítás magába foglalja a gyártás és promóció szervezését, valamint mindezek finanszírozását és értékesítését.”

A 2021 áprilisában induló Creator TV első adásai között lesz a hazai YouTube sztárjainak életét bemutató BRODAPEST legújabb évada. Ezek mellett vadonatúj, saját fejlesztésű programok is indulnak, a továbbiakban a csatorna a legváltozatosabb tematika mentén tervez: gasztronómiai, egészségügyi és életmód műsorok, vetélkedők, talk show-k és scripted reality-k garantálják, hogy minden néző megtalálja az őt érdeklő programot.

„Szeretnénk transzparensen megmutatni a megrendelői oldal felé is, hogy mekkora az influenszerek és az általuk gyártott tartalmak hatása ebben a generációban. Egy digitális tartalomgyártó hub létrehozása a célunk, egy olyan mérhető médiatermékkel, amelynek segítségével célzottan elérhetőek a hirdetők potenciális vásárlói. Úgy véljük, eljött az idő felhívni a márkák figyelmét arra, hogy erre is fordulhatnak a hagyományos televízió felületei mellett” – mutatta be Varga-Szilágyi Zsolt, a Post For Rent Group COO-ja a Creator TV távlati céljait.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.
2024-02-23 15:10:00
A Credipass és a Duna House szakértői górcső alá vették a fővárosi ingatlan- és albérlet árakat és kiszámolták, hogy mikor éri meg saját ingatlant vásárolni a jelenlegi támogatási rendszerben.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS