A fiatal generáció online „tévécsatornáját”, a Creator TV-t indítja el a Post For Rent áprilisban. Azz ország legnépszerűbb influenszerei által gyártott tartalmakkal fogja biztosítani a 14 és 35 év közötti nézők szórakoztatását.
Az utóbbi években jelentős átalakuláson ment keresztül a médiapiac, a tartalmak előállítási és fogyasztási módjai napjainkban egyre inkább a digitális színtér felé tolódnak, különösen a fiatalabb korosztály tekintetében. Nem véletlen, hogy a vlogger és influenszer tartalmakra egyre nagyobb kereslet mutatkozik nemzetközi viszonylatban és Magyarországon is.
2019 közepén született meg az ötlet, hogy a Post For Rent magyarországi stratégiájának részeként létrehozzon egy önálló, a saját Talent csapatára szabott produkciós házat. A csatorna lényege, hogy úgy biztosít felületet saját gyártású tartalmak terjesztésére, hogy abban a Post For Rent csapatába tartozó véleményvezérek megvalósíthatják és kiélhetik saját kreativitásukat.
Az elmúlt évek tudatos építkezésének eredményeként a hazai ügynökség Talent csapata mára több, mint 60 kizárólagos szerződésben álló véleményvezért tudhat soraiban. A Talent csapat tagjai folyamatosan gyártják a tartalmakat saját csatornáikra, amelyeken keresztül aggregáltan 13,9 millió követőt érnek el: a Creator TV célja, hogy ezen követőkből kovácsoljon saját közösséget. A formátum működésének sikerét nemzetközi példák támasztják alá, a hazai piacon pedig ez a kezdeményezés mindeddig egyedülállónak és előremutatónak tekinthető.
„Folyamatosan érkeznek hozzánk a különféle produkciós ötletek a velünk dolgozó influenszerek részéről, amelyek önmagukban is nagyon erősek: azt gondoljuk, hogy ezen ötletek megvalósítására egy ernyőmárka, egy YouTube ’tévécsatorna’ lehet az a platform, amely mind nézettség, mind elérés szempontjából a legerősebbnek bizonyulhat. A felület mindemellett teljes transzparenciát is biztosít a nézettségi adatok és a nézőközönség demográfiája tekintetében a potenciális szponzorok és hirdetők számára” – mondta Csiszár Gergő, a Post For Rent Group alapítója.
„Egy olyan, a Netflix stratégiájához hasonlítható modellt dolgoztunk ki, amelyben a Creator TV-nek mindig lesznek saját gyártású műsorai, de a legnagyobb hangsúlyt az influenszerek saját produkciós ötleteinek a megvalósítása kapja. A megvalósítás magába foglalja a gyártás és promóció szervezését, valamint mindezek finanszírozását és értékesítését.”
A 2021 áprilisában induló Creator TV első adásai között lesz a hazai YouTube sztárjainak életét bemutató BRODAPEST legújabb évada. Ezek mellett vadonatúj, saját fejlesztésű programok is indulnak, a továbbiakban a csatorna a legváltozatosabb tematika mentén tervez: gasztronómiai, egészségügyi és életmód műsorok, vetélkedők, talk show-k és scripted reality-k garantálják, hogy minden néző megtalálja az őt érdeklő programot.
„Szeretnénk transzparensen megmutatni a megrendelői oldal felé is, hogy mekkora az influenszerek és az általuk gyártott tartalmak hatása ebben a generációban. Egy digitális tartalomgyártó hub létrehozása a célunk, egy olyan mérhető médiatermékkel, amelynek segítségével célzottan elérhetőek a hirdetők potenciális vásárlói. Úgy véljük, eljött az idő felhívni a márkák figyelmét arra, hogy erre is fordulhatnak a hagyományos televízió felületei mellett” – mutatta be Varga-Szilágyi Zsolt, a Post For Rent Group COO-ja a Creator TV távlati céljait.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.