Hatékonyabb és olcsóbb mikroinfluenszerekkel dolgozni

2022. 01. 04., 12:02

A Magyar Marketing Fesztivál szervezői összegyűjtötték az idei év legfontosabb üzleti és marketingtrendjeit.

A koronavírus-járvány hatására egy év alatt közel 35-szörösére ugrott globálisan az online videókonferenciák használata. Bár a pandémiának lassan vége lehet, kutatások alapján a megkérdezettek közel fele a jövőben is fogja használni a videókonferenciákat – írja a Computerworld.

Bár sok cég tiltja az online konferenciák szponzorációját, egy kkv számára számos lehetőség rejlik online eseményekkel történő partnerkapcsolatban.

Mivel a blog- és influenszeripar exponenciálisan nőtt, javasolják, hogy hosszabb és tanulságosabb tartalmakon dolgozzanak, mivel ezek kiváló eszközök az erős SEO-hoz, a tartalom terjedéséhez, gondolatok ébresztéséhez és a bizalom megalapozásához.

A minőség egyre fontosabbá válik, ezért kerülni kell a középszerű tartalmak közzétételét, a fogyasztók elvárásai ugyanis egyre nőnek. Sok B2B-vállalkozás ugyanakkor nem is értékeli a tartalommarketing erejét, és téves meggyőződésre alapozza a választását, miszerint az üzletemberek nem keresnek válaszokat az interneten, így rengeteg időt és energiát fektetnek fizetős hirdetésekbe és ismeretlen címek e-mailes megszólításába.

Az „A kategóriás” influenszerek hitelessége nagyot zuhant az elmúlt évek alatt, hiszen egy-egy profil már nem más, mint egy emberekkel díszített bulvár termékkatalógus. A nagy közösségi médiával foglalkozó cégek (Later, Fohr) kutatásai szerint a mikroinfluenszerek rendelkeznek a legmagasabb elkötelezettséggel.

Az ő táboruk a legjobban aktivizálható, és a nagysághoz mért lojalitás itt a legjobb. A mikroinfluenszerek alkalmazása kisebb költséget és magasabb megtérülési arányt eredményez.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS