A Magyar Marketing Fesztivál szervezői összegyűjtötték az idei év legfontosabb üzleti és marketingtrendjeit.
A koronavírus-járvány hatására egy év alatt közel 35-szörösére ugrott globálisan az online videókonferenciák használata. Bár a pandémiának lassan vége lehet, kutatások alapján a megkérdezettek közel fele a jövőben is fogja használni a videókonferenciákat – írja a Computerworld.
Bár sok cég tiltja az online konferenciák szponzorációját, egy kkv számára számos lehetőség rejlik online eseményekkel történő partnerkapcsolatban.
Mivel a blog- és influenszeripar exponenciálisan nőtt, javasolják, hogy hosszabb és tanulságosabb tartalmakon dolgozzanak, mivel ezek kiváló eszközök az erős SEO-hoz, a tartalom terjedéséhez, gondolatok ébresztéséhez és a bizalom megalapozásához.
A minőség egyre fontosabbá válik, ezért kerülni kell a középszerű tartalmak közzétételét, a fogyasztók elvárásai ugyanis egyre nőnek. Sok B2B-vállalkozás ugyanakkor nem is értékeli a tartalommarketing erejét, és téves meggyőződésre alapozza a választását, miszerint az üzletemberek nem keresnek válaszokat az interneten, így rengeteg időt és energiát fektetnek fizetős hirdetésekbe és ismeretlen címek e-mailes megszólításába.
Az „A kategóriás” influenszerek hitelessége nagyot zuhant az elmúlt évek alatt, hiszen egy-egy profil már nem más, mint egy emberekkel díszített bulvár termékkatalógus. A nagy közösségi médiával foglalkozó cégek (Later, Fohr) kutatásai szerint a mikroinfluenszerek rendelkeznek a legmagasabb elkötelezettséggel.
Az ő táboruk a legjobban aktivizálható, és a nagysághoz mért lojalitás itt a legjobb. A mikroinfluenszerek alkalmazása kisebb költséget és magasabb megtérülési arányt eredményez.
A sörrajongók kérései alapján összerakott receptből született meg.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.