Kiírták a pályázatot az OMÉK kiállítási marketing díjára

2021. 08. 26., 18:00

A Magyar Marketing Szövetség az Agrár-és Élelmiszer-marketing Tagozatának közreműködésével immár nyolcadik alkalommal írja ki pályázatát az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás Marketing Díjára.

A kiírók célja a pályázat meghirdetésével elsősorban a figyelem felkeltése a marketing fontosságára és hasznára, a korszerű marketing technikák bemutatásával példa állítása a kezdő cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzés a magasabb szakmai tudás elérésére és gyakorlati alkalmazására.

Az elmúlt időszak számos nemzetközi, és hazai kutatása bizonyította, hogy a digitalizáció korszakában sem nélkülözhetetlen a személyes tapasztalat és kapcsolat, melyeknek a szakmai kiállítások, az azokon történő részvétel – ugyancsak a vállalkozások körében végzett felmérések szerint – az egyik, ha nem leghatékonyabb eszköze lehet.

A kiállításokon való részvétel lehetővé teszi azoknak az előnyöknek az elérését, mint az intenzív információcsere lehetősége, a piaci transzparencia, az új piacok szerzése, melyek a kiállítások legfőbb erősségei más marketingkommunikációs eszközökhöz képest.

A kiírók a kiállítási Marketing Díjjal a gazdaság egyik kiemelt területeként kezelt mezőgazdaság és élelmiszeripar eredményességét kívánja támogatni és erősíteni, és ezzel megfelelő publicitást biztosítani a jó szakmai példáknak, üzleti sikereknek, erősíteni a cégek jó hírét, presztízsét.

A pályázaton részt vehet minden cég, vállalkozás, szakmai szervezet vagy magánszemély, aki saját standdal részt vesz az OMÉK 2021. kiállításon. A Pályázati felhívás és a Jelentkezési Lap a Magyar Marketing Szövetség és az Agrármarketing Centrum honlapján elérhető.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS