Kiírták a pályázatot az OMÉK kiállítási marketing díjára

2021. 08. 26., 18:00

A Magyar Marketing Szövetség az Agrár-és Élelmiszer-marketing Tagozatának közreműködésével immár nyolcadik alkalommal írja ki pályázatát az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás Marketing Díjára.

A kiírók célja a pályázat meghirdetésével elsősorban a figyelem felkeltése a marketing fontosságára és hasznára, a korszerű marketing technikák bemutatásával példa állítása a kezdő cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzés a magasabb szakmai tudás elérésére és gyakorlati alkalmazására.

Az elmúlt időszak számos nemzetközi, és hazai kutatása bizonyította, hogy a digitalizáció korszakában sem nélkülözhetetlen a személyes tapasztalat és kapcsolat, melyeknek a szakmai kiállítások, az azokon történő részvétel – ugyancsak a vállalkozások körében végzett felmérések szerint – az egyik, ha nem leghatékonyabb eszköze lehet.

A kiállításokon való részvétel lehetővé teszi azoknak az előnyöknek az elérését, mint az intenzív információcsere lehetősége, a piaci transzparencia, az új piacok szerzése, melyek a kiállítások legfőbb erősségei más marketingkommunikációs eszközökhöz képest.

A kiírók a kiállítási Marketing Díjjal a gazdaság egyik kiemelt területeként kezelt mezőgazdaság és élelmiszeripar eredményességét kívánja támogatni és erősíteni, és ezzel megfelelő publicitást biztosítani a jó szakmai példáknak, üzleti sikereknek, erősíteni a cégek jó hírét, presztízsét.

A pályázaton részt vehet minden cég, vállalkozás, szakmai szervezet vagy magánszemély, aki saját standdal részt vesz az OMÉK 2021. kiállításon. A Pályázati felhívás és a Jelentkezési Lap a Magyar Marketing Szövetség és az Agrármarketing Centrum honlapján elérhető.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025. 03. 18., 15:15
A K&H nagyvállalati növekedési index 2024. IV. negyedévi adatai alapján a nagyvállalatok közel 80 százaléka úgy számol, hogy meg tudja tartani dolgozóit a következő 12 hónapban, minden tízedik vállalatnál csökkenő létszámmal terveznek. A 10 milliárd forintos árbevételt meghaladó cégeknél a legpesszimistábbak, körükben a 15 százalékpontot is eléri a leépítéssel kalkulálók aránya.
2025-03-17 11:35:00
A magyarországi munkavállalók 53 százaléka kapott saját bevallása szerint fizetésemelést 2024-ben. Ez alacsonyabb arány a 2023-asnál (61 százalék), de meghaladja a 2022-est (44 százalék). A megkérdezettek idén optimistábbak: míg tavaly a válaszadók 74 százalék, addig idén már 81 százaléka számít valamilyen formában fizetési csomagjának bővülésére, a cégek viszont idén óvatosabbak, mint előző évben – derül ki a Profession.hu friss felméréséből.
2025-03-17 10:05:00
A munkaviszonnyal összefüggésben több okból is szóba kerülhet a munkavállaló képzése, továbbképzése. Milyen szabályok vonatkoznak a kötelező képzésre? A legfontosabb tudnivalókat dr. Szabó Gergely ügyvéd foglalta össze.

  Rovathírek: HIPA

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a nők és férfiak közötti bérszakadék irgalmatlan lassan változó folyamatoktól függ, érkeznek új szabályok, amelyek gyorsabb változásokat idéznek majd elő. Ezek bevezetése előtt a PwC Women in Work 2025 jelentése feltárta, mekkora egyenlőtlenségek állnak fenn – még mindig –, és ezek milyen hátrányt jelentenek a nők számára a munkaerőpiacon. Reguly Márta, a PwC Magyarország HR tanácsadási csapatának vezetője felvázolta, milyen lehetőségeket – és nem mellesleg céges kötelezettségeket – von maga után a hamarosan élesedő uniós direktíva, a Pay Transparency, amely az EU-ban hivatott rendezni ezt a régóta fennálló problémát.
Megérkeztek a hazai lízingszerződések tavalyi számai, amelyek összességében ugyan növekedést mutatnak, de tanulságos megnézni a részleteket, hiszen komoly eltérések jelentek meg az egyes szegmensek között, és ennek nyomós okai vannak. Kőszegi László, a Magyar Lízingszövetség főtitkára a BizniszPlusznak kifejtette, hogy szervezetük éves jelentéséből milyen következtetéseket érdemes levonni a magyar vállalkozások helyzetéről és lehetőségeiről, illetve magának a lízingpiacnak az alakulásáról.
A vállalatok és szervezetek mesterséges intelligencia használatát 2025. február 2-a óta új uniós rendelkezés szabályozza. Hogy mely AI-alkalmazások tartoznak az elfogadhatatlan vagy „csak” a kockázatos kategóriába, a technológia jelen állapotára vonatkoztatva eldőlt, viszont változhat is annak függvényében, hogy az EU nyílt tudományos csoportja szerint mennyi idő alatt és mekkorát fejlődik. Milyen esetekben és mekkora bírságokat kockáztatnak az AI-t alkalmazó cégek, ha megszegik a rendeletet? Hogyan és meddig tudnak felkészülni a szabályos használatra? Mit tehet a „magánember” AI-val kapcsolatos jogsérelem gyanúja esetén? A kérdésekre dr. Baracsi Katalin internetjogász válaszol.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS