A Magyar Marketing Szövetség az Agrár-és Élelmiszer-marketing Tagozatának közreműködésével immár nyolcadik alkalommal írja ki pályázatát az Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás Marketing Díjára.
A kiírók célja a pályázat meghirdetésével elsősorban a figyelem felkeltése a marketing fontosságára és hasznára, a korszerű marketing technikák bemutatásával példa állítása a kezdő cégek, vállalkozások számára, valamint ösztönzés a magasabb szakmai tudás elérésére és gyakorlati alkalmazására.
Az elmúlt időszak számos nemzetközi, és hazai kutatása bizonyította, hogy a digitalizáció korszakában sem nélkülözhetetlen a személyes tapasztalat és kapcsolat, melyeknek a szakmai kiállítások, az azokon történő részvétel – ugyancsak a vállalkozások körében végzett felmérések szerint – az egyik, ha nem leghatékonyabb eszköze lehet.
A kiállításokon való részvétel lehetővé teszi azoknak az előnyöknek az elérését, mint az intenzív információcsere lehetősége, a piaci transzparencia, az új piacok szerzése, melyek a kiállítások legfőbb erősségei más marketingkommunikációs eszközökhöz képest.
A kiírók a kiállítási Marketing Díjjal a gazdaság egyik kiemelt területeként kezelt mezőgazdaság és élelmiszeripar eredményességét kívánja támogatni és erősíteni, és ezzel megfelelő publicitást biztosítani a jó szakmai példáknak, üzleti sikereknek, erősíteni a cégek jó hírét, presztízsét.
A pályázaton részt vehet minden cég, vállalkozás, szakmai szervezet vagy magánszemély, aki saját standdal részt vesz az OMÉK 2021. kiállításon. A Pályázati felhívás és a Jelentkezési Lap a Magyar Marketing Szövetség és az Agrármarketing Centrum honlapján elérhető.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.