2025. februárban indul a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” című, 9 milliárd forint keretösszeggel rendelkező program, amelynek célja, hogy a vállalkozások rendelkezzenek digitális megjelenéssel és ezen keresztül nyissanak új értékesítési csatornákat, illetve jussanak el új vevőkhöz – jelentette be Szabados Richárd, a Nemzetgazdasági Minisztérium kis- és középvállalkozások fejlesztéséért és technológiáért felelős államtitkára.
A Demján Sándor Programban megvalósuló fejlesztés azokat a cégeket célozza, amelyeknek nincs vagy inaktív a honlapjuk vagy a közösségi média felületük. Az érintettek a programnak köszönhetően a különböző hírközlési vagy távközlési szolgáltatókkal két éves szolgáltatási szerződést köthetnek, amelynek része a weblap vagy a közösségi média felület elkészítése, tárhelyszolgáltatás és a céges e-mail fiókok kialakítása. Az államtitkár szerint Magyarországon 10–13 ezer olyan vállalkozás működik, amelynek szüksége van a program szolgáltatásaira.
A program támogatója az NGM, a lebonyolítója pedig a Neumann János Nonprofit Közhasznú Kft. – ismertette Szentgyörgyi Balázs, a közhasznú társaság ügyvezetője. A programban pályázóként részt vehetnek a magyarországi székhellyel rendelkező, köztartozásmentes, legalább egy embert foglalkoztató, csőd, felszámolás vagy végelszámolás alatt nem álló mikro- és kisvállalkozások, egyéni vállalkozások, szövetkezetek. (MTI)
Fotó: MTI/Balogh Zoltán
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.