A Néprajzi Múzeum nyílt pályázatot hirdet logójának és arculatának megújítására. Az intézmény az egyetemistáktól a gyakorló szakemberekig mindenki munkáját várja.
A Néprajzi Múzeum előreláthatólag 2022-ben, története során első alkalommal költözik számára tervezett, minden szakmai és látogatói igényt kielégítő új épületbe, a Városligetbe – írja a Kreatív Online.
Az elmúlt másfél évtizedben használt vizuális elemek elsősorban a gyűjteményeket és a főbb kutatási területeket reprezentálták, most lehetőség nyílik arra is, hogy az új, karakteres épület is szerephez jusson.
A kiírásban szereplő főbb üzenetek elsősorban az intézmény küldetésnyilatkozatában is szereplő értékeket, prioritásokat képviselik: A Néprajzi Múzeum Európa egyik legkorábbi néprajzi múzeumaként 1872 óta gyűjti, archiválja, óvja, kutatja és közvetíti a magyarországi, az európai és az Európán kívüli közösségek hagyományos és modern kulturális emlékeit.
A megjelenítés kapcsán megfogalmazott elvárások sorában kiemelik, hogy az arculat legyen egyedi, harmonikus színvilágú, jól átlátható és könnyen felismerhető. Olyan kreatív megoldásokra épüljön, amelyek szakítanak a sablonos ábrázolással.
A pályázatok beérkezési határideje 2020. október 26., eredményhirdetés: 2020. november 12-én lesz.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.