Így nyithat saját autókereskedést a nappalijában

2019. 05. 21., 08:00

Egy éven belül a legismertebb magyar autókereskedéssel foglalkozó oldal szeretne lenni a WOOWW Cars nevű új magyar startup. Kvázi befektetés nélkül bárki nyithat magának egy online autókereskedést akár a nappalijából is. Steve Kollar alapító-tulajdonos arról beszélt, a felhasználók lényegében azzal is pénzt kereshetnek, ha a Facebookon megosztanak egy autós tesztvideót, blogot vagy egy általuk választott bármilyen autós hirdetést.

Megreformálná a magyar autókereskedelmet a WOOWW Cars nevű új magyar startup, a gyakorlatban nem is állnak már messze a célkitűzéstől.

Steve Kollar alapító-tulajdonos 1994-ben kezdett el autókkal kereskedni, majd hosszabb-rövidebb kihagyás után évtizedes tapasztalatát felhasználva egy szerencsés véletlennek köszönhetően applikációt fejlesztett az autóvásárlási folyamatok leegyszerűsítésére.

„Fél évvel ezelőtt az egyik partnerem megkért, hogy rakjam ki a tartós bérletben lévő autóját a Facebook-oldalamra. Nagyon rossz konstrukcióban lévő kocsiról volt szó, nagyon magas havi díjjal, mégis rengetegen jelentkeztek rá. Ekkor gondoltam arra, hogy ennél azért jobbakat is ki lehetne ajánlani, ezért felkerestem importtal és tartós bérlettel foglalkozó autókereskedőket” – emlékezett vissza a kezdetekre Steve Kollar.

A weboldalon keresztül ma már bárki kedvére válogathat. Az autókat a vállalat hitelbírálat után megvásárolja a vevőknek, a járművet beszállítják az országba és egy több fázisos kontrollon is keresztül megy, így ellenőrzik az eladó által megadott paramétereket. Mindent automatizáltak: ha valaki kiválaszt egy autót, 15 percen belül megtudja, hogy a járulékos költségekkel összesen mennyibe kerül majd az.

„Anno nem gondoltam volna, hogy autókereskedelmet lehet online nyitni, de mára ez a legkönnyebb mindenki számára. A vevők fotókat és minden más fontos információt látnak az autókról, bizalommal fordulnak hozzánk, ennek is köszönhető, hogy az ügyfeleink 98 százaléka csak akkor látja a vásárolt kocsit, amikor már beérkezett hazánkba – magyarázta Steve Kollar.

Szerinte a hagyományos autókereskedelem megmarad, de az embereknek arra van igényük, hogy minél szélesebb adatbázisból tudjanak választani. Ezzel időt is tudnak spórolni, ami fontos, mert senki nem akár már egy napig menni egy autó után.

Az úgynevezett vevőszippantó oldalba belekerültek az autóélmény szolgáltatások is, így például a Tesla tesztvezetés vagy a régi autók bérbeadása is.

A WOOWW Cars mindenkit ki tud szolgálni, legyen egynapos vagy több éves a cége. Most indul a magánszemélyes üzletáguk is, ahol magáneladók és kereskedők díjmentesen tudják majd feltenni a platformra az autókat, melyek finanszírozási részét a startup menedzseli.

A kereskedés közösségi, mert a felhasználók akár úgy is kereshetnek pénz, ha a Facebook-oldalukon megosztanak egy autós tesztvideót, egy blogot vagy egy általuk választott bármilyen autós hirdetést. Ha az ezekből a bejegyzésekből generálódott ügyfelek csak két év múlva vásárolnak a startupon keresztül, akkor is jár a jutalék nekik. Ezeket a folyamatokat pedig pontosan nyomon tudják követni a saját webirodájukban.

Az ötperces regisztrációt követően a cég átadja az adatbázisát illetve az autóértékesítéshez szükséges munkafolyamatot is. Így tulajdonképpen bárki nyithat autókereskedést a saját otthonából pénzbefektetés nélkül, mégis elég jó bevételre tehet szert egy egyszerű marketingtevékenységgel.

A WOOWW Cars célja, hogy a magyar indulás után nemzetközi szinten is terjeszkedjen.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS