A Hotel Rábával kezdi szállodasztorik sorozatát a Danubius Hotels

2021. 03. 26., 18:15

Szállodasztorik címmel belső és külső kommunikációs kampányt indít a Danubius Hotels, amely során minden hónapban a lánc egy-egy szállodáját mutatja be. A szállodák története és kulisszatitkai mellett sikereket, hírességeket, legendákat is megismerhetünk. A cél a szállodák sokszínű történetének bemutatása, a helyi különlegességek, értékek megismertetése a belföldi utazóközönséggel. Belső kommunikációban az összetartozás érzését is erősítik az egyébként rendkívül összekovácsolt és kitartó közösségben.

A „Szállodasztorik” című sorozattal a Danubius Hotels célja a vendégek utazás iránti igényének kielégítése, a szállodák „bejárása”, megismertetése, hiszen jelenleg ezek nagy része csak az otthonunkból érhető el. A belső kommunikációs tartalmakkal a Danubius munkatársi közösségét erősíti, segíti át a nehéz hónapokon, felidézve a legkedvesebb közös emlékeket, a különleges történeteket. A kampánnyal a munkatársak, vendégek, követők figyelme egyaránt egy-egy szállodára irányul: figyelemfelkeltő posztokkal, történetek megosztásával, játékokkal, egyéb aktivitásokkal teszik mozgalmassá a sorozatot.

A szállodák bemutatása múltidézővel kezdődik, amelyben az adott szálloda történetét, érdekességeit ismerhetjük meg, izgalmas elbeszéléseket hallhatunk egykori vendégekről. Azonban nemcsak a legendák és történelmi visszatekintések által, hanem a jelenleg a szállodákban dolgozó Danubius munkatársak emlékei, élményei, személyes tapasztalatai által vállnak a Danubius szállodák igazán élővé.

A munkatársak legjobb „sztorijaival”, fotóival színesítik az szállodák bemutatását. Aktuális jelenlegi adatokkal, fotókkal, szolgáltatások bemutatásával, aktuális ajánlatokkal, a helyi különlegességek és programlehetőségek kiemelésével segítenek a vendégeknek, hogy a turizmus beindulása után, minél személyre szabottabban tudjanak választani. A Szállodasztorikban az első bemutatott szálloda a győri Danubius Hotel Rába, melyet áprilisban a Danubius Hotel Helia követ.

A tartalmakat a Danubius Hotels belső kommunikációs felületein, valamint a lánc online utazási magazinjában, a Danubius Magazinban és a Danubius közösségi média oldalain teszik közzé.

„Kézzelfogható már az utazás iránti vágyakozás az emberekben, munkatársainkban pedig a vendégek és az aktív munka utáni vágy, ez az egyik oka a sorozatunk indításának. A Danubius Hotels ikonikus szállodái rengeteg történeti érdekességgel, legendával, titokzatos tárgyakkal és sztorikkal rendelkeznek. Szeretnénk, ha jobban megismernék a helyi, különleges értékeinket a magyar vendégek, erre kiváló eszköz ez a „kanapé-utazás”. A kampánnyal a másik célunk a szállodák csapatait személyesebb hangvételben bemutatni, az egyéniségeket, meghökkentő életutakat kiemelni, a sikereket, történetet, aktualitásokat reflektorfénybe hozni – mind a belső mind a külső kommunikációban.A belső kommunikációban így az összetartozás érzését is erősítjük. Egy éve zártuk be szállodáinkat – melyek egy része azóta is téli álmát alussza. Fontos, hogy a zárvatartások alatt is érezzük, mi egy csapat vagyunk: méghozzá egy nagyon összekovácsolt és kitartó csapat, kiváló kollégákkal, akik megérdemlik, hogy reflektorfénybe kerüljenek!” – mondta Gál Judit a Danubius Hotels marketing és kommunikációs igazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS