A Hotel Rábával kezdi szállodasztorik sorozatát a Danubius Hotels

2021. 03. 26., 18:15

Szállodasztorik címmel belső és külső kommunikációs kampányt indít a Danubius Hotels, amely során minden hónapban a lánc egy-egy szállodáját mutatja be. A szállodák története és kulisszatitkai mellett sikereket, hírességeket, legendákat is megismerhetünk. A cél a szállodák sokszínű történetének bemutatása, a helyi különlegességek, értékek megismertetése a belföldi utazóközönséggel. Belső kommunikációban az összetartozás érzését is erősítik az egyébként rendkívül összekovácsolt és kitartó közösségben.

A „Szállodasztorik” című sorozattal a Danubius Hotels célja a vendégek utazás iránti igényének kielégítése, a szállodák „bejárása”, megismertetése, hiszen jelenleg ezek nagy része csak az otthonunkból érhető el. A belső kommunikációs tartalmakkal a Danubius munkatársi közösségét erősíti, segíti át a nehéz hónapokon, felidézve a legkedvesebb közös emlékeket, a különleges történeteket. A kampánnyal a munkatársak, vendégek, követők figyelme egyaránt egy-egy szállodára irányul: figyelemfelkeltő posztokkal, történetek megosztásával, játékokkal, egyéb aktivitásokkal teszik mozgalmassá a sorozatot.

A szállodák bemutatása múltidézővel kezdődik, amelyben az adott szálloda történetét, érdekességeit ismerhetjük meg, izgalmas elbeszéléseket hallhatunk egykori vendégekről. Azonban nemcsak a legendák és történelmi visszatekintések által, hanem a jelenleg a szállodákban dolgozó Danubius munkatársak emlékei, élményei, személyes tapasztalatai által vállnak a Danubius szállodák igazán élővé.

A munkatársak legjobb „sztorijaival”, fotóival színesítik az szállodák bemutatását. Aktuális jelenlegi adatokkal, fotókkal, szolgáltatások bemutatásával, aktuális ajánlatokkal, a helyi különlegességek és programlehetőségek kiemelésével segítenek a vendégeknek, hogy a turizmus beindulása után, minél személyre szabottabban tudjanak választani. A Szállodasztorikban az első bemutatott szálloda a győri Danubius Hotel Rába, melyet áprilisban a Danubius Hotel Helia követ.

A tartalmakat a Danubius Hotels belső kommunikációs felületein, valamint a lánc online utazási magazinjában, a Danubius Magazinban és a Danubius közösségi média oldalain teszik közzé.

„Kézzelfogható már az utazás iránti vágyakozás az emberekben, munkatársainkban pedig a vendégek és az aktív munka utáni vágy, ez az egyik oka a sorozatunk indításának. A Danubius Hotels ikonikus szállodái rengeteg történeti érdekességgel, legendával, titokzatos tárgyakkal és sztorikkal rendelkeznek. Szeretnénk, ha jobban megismernék a helyi, különleges értékeinket a magyar vendégek, erre kiváló eszköz ez a „kanapé-utazás”. A kampánnyal a másik célunk a szállodák csapatait személyesebb hangvételben bemutatni, az egyéniségeket, meghökkentő életutakat kiemelni, a sikereket, történetet, aktualitásokat reflektorfénybe hozni – mind a belső mind a külső kommunikációban.A belső kommunikációban így az összetartozás érzését is erősítjük. Egy éve zártuk be szállodáinkat – melyek egy része azóta is téli álmát alussza. Fontos, hogy a zárvatartások alatt is érezzük, mi egy csapat vagyunk: méghozzá egy nagyon összekovácsolt és kitartó csapat, kiváló kollégákkal, akik megérdemlik, hogy reflektorfénybe kerüljenek!” – mondta Gál Judit a Danubius Hotels marketing és kommunikációs igazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023. 05. 23., 15:23
Nagy Ferenc Gábor, az NFG Badboys Kft. tulajdonosa reméli, hogy a VOSZ-on belül is sok céghez eljuthatnak, egyre többen ismerik majd meg programjukat és filozófiájukat. A VOSZ Sportvállalkozási Szekciójának új tagjával eddigi eredményeiről és terveiről is beszélgettünk.
2023. 05. 25., 16:55
Hosszú ideje a vállalkozás világában élők is sokat tanulhattak a VOSZ Páholy első három rendezvényén, ahol a résztvevőknek lehetősége van a tanulás mellett egymás és a másik vállalkozás tevékenységének megismerésére. Nagyon készülünk az év további rendezvényeire is – mondta Micski Marianna, a VOSZ Heves vármegyei elnöke a vosz.hu-nak.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Dr. Baracsi Katalin internetjogászt az általa cégek kollektívái számára tartott online jogi tréningek kapcsán a legfontosabb, az embereket leginkább aggasztó problémákról kérdeztük. A szakértő maga is meglepőnek tartja, hogy hányszor találkozik olyan emberrel, aki még mindig nincs tisztában az interneten elkövethető bűncselekmények súlyával. Sőt, azzal sem, hogy online egyáltalán lehet bűnt elkövetni. Ha mindez nem lenne elég, azt is viszonylag kevesen tudják, hogy mit tehet meg a céges IT-eszközökkel és a rajta felhalmozódott adatokkal a dolgozó, illetve maga a vállalat. Utóbbi egyébként nem árt, ha jó előre leszögezi, hogy mire lehet használni a céges számítógépet és mire nem.
Ebben az epizódban bebizonyítjuk, hogy szemléletváltással sokkal olajozottabb és jóval jövedelmezőbb szervezetté válhat bármely vállalkozás. A gyengeség szemléletet felváltó erősség szemlélet megváltást jelenthet a cégeknek, akik olyan erőforrástömegre bukkannak meglévő kollektívájukban, amire jó eséllyel nem is számítottak. Arról, hogy vezetőképzéssel, csapatépítéssel és mindezek tudományosan megalapozott stratégiáival hogyan lehet sikerre ítélni egy üzletet, az [eureka] Consulting and Games fehérgalléros ügyfélkörrel dolgozó üzleti tanácsadó cég társalapítójával, Bódi Gabriellával beszélgettünk.
2023. 04. 18., 19:10
epizód: 2023 / 5   |   hossz: 19:07
Kőkút községben egy EU-s projekt mintegy 60, szegregált településrészre szorult lakó életét változtatta meg. Alulképzett szülők nehéz körülmények közé született gyermekinek sorsát helyezték új alapokra egy építőipari cég és az önkormányzat összefogásával, hiszen egyszerre változtak meg a lakhatás és a továbbtanulás lehetőségei. Hogyan valósította meg a nehézségek ellenére is sikeresen zárult projektet a kivitelező vállalkozás, amely nem is keresett a programon, és milyen szociális hatást vár az egésztől az önkormányzat? Horváth Lászlót, a kivitelező Melio-Start Kft. ügyvezetőjét, a baranyai VOSZ elnökét, illetve Dr. Barka Tamás kőkúti jegyzőt kérdeztük.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS