A Hotel Rábával kezdi szállodasztorik sorozatát a Danubius Hotels

2021. 03. 26., 18:15

Szállodasztorik címmel belső és külső kommunikációs kampányt indít a Danubius Hotels, amely során minden hónapban a lánc egy-egy szállodáját mutatja be. A szállodák története és kulisszatitkai mellett sikereket, hírességeket, legendákat is megismerhetünk. A cél a szállodák sokszínű történetének bemutatása, a helyi különlegességek, értékek megismertetése a belföldi utazóközönséggel. Belső kommunikációban az összetartozás érzését is erősítik az egyébként rendkívül összekovácsolt és kitartó közösségben.

A „Szállodasztorik” című sorozattal a Danubius Hotels célja a vendégek utazás iránti igényének kielégítése, a szállodák „bejárása”, megismertetése, hiszen jelenleg ezek nagy része csak az otthonunkból érhető el. A belső kommunikációs tartalmakkal a Danubius munkatársi közösségét erősíti, segíti át a nehéz hónapokon, felidézve a legkedvesebb közös emlékeket, a különleges történeteket. A kampánnyal a munkatársak, vendégek, követők figyelme egyaránt egy-egy szállodára irányul: figyelemfelkeltő posztokkal, történetek megosztásával, játékokkal, egyéb aktivitásokkal teszik mozgalmassá a sorozatot.

A szállodák bemutatása múltidézővel kezdődik, amelyben az adott szálloda történetét, érdekességeit ismerhetjük meg, izgalmas elbeszéléseket hallhatunk egykori vendégekről. Azonban nemcsak a legendák és történelmi visszatekintések által, hanem a jelenleg a szállodákban dolgozó Danubius munkatársak emlékei, élményei, személyes tapasztalatai által vállnak a Danubius szállodák igazán élővé.

A munkatársak legjobb „sztorijaival”, fotóival színesítik az szállodák bemutatását. Aktuális jelenlegi adatokkal, fotókkal, szolgáltatások bemutatásával, aktuális ajánlatokkal, a helyi különlegességek és programlehetőségek kiemelésével segítenek a vendégeknek, hogy a turizmus beindulása után, minél személyre szabottabban tudjanak választani. A Szállodasztorikban az első bemutatott szálloda a győri Danubius Hotel Rába, melyet áprilisban a Danubius Hotel Helia követ.

A tartalmakat a Danubius Hotels belső kommunikációs felületein, valamint a lánc online utazási magazinjában, a Danubius Magazinban és a Danubius közösségi média oldalain teszik közzé.

„Kézzelfogható már az utazás iránti vágyakozás az emberekben, munkatársainkban pedig a vendégek és az aktív munka utáni vágy, ez az egyik oka a sorozatunk indításának. A Danubius Hotels ikonikus szállodái rengeteg történeti érdekességgel, legendával, titokzatos tárgyakkal és sztorikkal rendelkeznek. Szeretnénk, ha jobban megismernék a helyi, különleges értékeinket a magyar vendégek, erre kiváló eszköz ez a „kanapé-utazás”. A kampánnyal a másik célunk a szállodák csapatait személyesebb hangvételben bemutatni, az egyéniségeket, meghökkentő életutakat kiemelni, a sikereket, történetet, aktualitásokat reflektorfénybe hozni – mind a belső mind a külső kommunikációban.A belső kommunikációban így az összetartozás érzését is erősítjük. Egy éve zártuk be szállodáinkat – melyek egy része azóta is téli álmát alussza. Fontos, hogy a zárvatartások alatt is érezzük, mi egy csapat vagyunk: méghozzá egy nagyon összekovácsolt és kitartó csapat, kiváló kollégákkal, akik megérdemlik, hogy reflektorfénybe kerüljenek!” – mondta Gál Judit a Danubius Hotels marketing és kommunikációs igazgatója.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2023-01-28 10:13:40
A küszöbön álló uniós intézkedéscsomag újabb lendületet ad az e-számlázás és a számviteli digitalizáció elterjedésének. Amellett ugyanis, hogy kötelezővé válik az e-számla alkalmazása, az EU-s szabályozás kijelöli a számviteli-, adózási- és ezzel összefüggésben az adatszolgáltatási gyakorlatok hosszú távú fejlesztési irányát.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.
A bérrendezés akkor észszerű, ha a vállalkozások megmaradnak és meg tudják tartani a munkahelyeket is – mondja Perlusz László. A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetségének főtitkára szerint a vállalkozások „jövőállóságát” nagyszabású állami programokkal lehetne biztosítani.
2022. 10. 11., 06:36
epizód: 2022 / 10   |   hossz: 21:36
A válság mélyülésével egyre nagyobb szükség lehet a KAVOSZ Zrt. által kínált Széchenyi Hitel MAX-ra, amely a mikro-, kis- és középvállalkozások számára, de még a kezdők előtt is nyitott opció – hangsúlyozta Krisán László. A KAVOSZ vezérigazgatójával tovább elemeztük a válságból kivezető európai, illetve magyarországi utakat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS