Üzleti szolgáltatást indít a TikTok, amely megkönnyítheti egy brand kiépítését a platformon.
A TikTok For Businesst azért hozták létre, hogy a jelenlegi és a jövőben élesedő marketingmegoldások gyűjtőhelyéül szolgálhasson. Ebbe beletartozik a brandépítés, a különböző reklámtípusok és formátumok kezelése, vagy akár teljes marketingkampányok létrehozása és lebonyolítása – írja a Computerworld.
A leginkább a tizenévesek vagy még fiatalabbak körében népszerű videómegosztó azzal vált híressé, hogy kifejezetten rövid, pár másodperces alkotásokat lehet vele készíteni.
A TikTok For Business kifejezetten azon hirdetőknek és üzleti partnereknek lett kitalálva, akik a videomegosztón keresztül szeretnék eljuttatni terméküket vagy szolgáltatásukat annak közönségéhez.
Egy e-learning programot is elindítottak, amely segít az üzleti partnereknek megtanulni, hogy egészen pontosan milyen lehetőségeik vannak, ha a platformon szeretnének hirdetni. A kezdőár 50 dollár lesz.
Megnyílt az online jelentkezés lehetősége a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség több mint ezer vállalatot tartalmazó adatbázisába, amelynek révén minden eddiginél könnyebben találhatnak egymásra beruházók és beszállítók.
2025 októberében kerül sor a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség Integrált Hatósági Felülvizsgálati Missziójára, amely a biztonsági szabványoknak való megfelelést fogja ellenőrizni.