Üzleti szolgáltatást indít a TikTok, amely megkönnyítheti egy brand kiépítését a platformon.
A TikTok For Businesst azért hozták létre, hogy a jelenlegi és a jövőben élesedő marketingmegoldások gyűjtőhelyéül szolgálhasson. Ebbe beletartozik a brandépítés, a különböző reklámtípusok és formátumok kezelése, vagy akár teljes marketingkampányok létrehozása és lebonyolítása – írja a Computerworld.
A leginkább a tizenévesek vagy még fiatalabbak körében népszerű videómegosztó azzal vált híressé, hogy kifejezetten rövid, pár másodperces alkotásokat lehet vele készíteni.
A TikTok For Business kifejezetten azon hirdetőknek és üzleti partnereknek lett kitalálva, akik a videomegosztón keresztül szeretnék eljuttatni terméküket vagy szolgáltatásukat annak közönségéhez.
Egy e-learning programot is elindítottak, amely segít az üzleti partnereknek megtanulni, hogy egészen pontosan milyen lehetőségeik vannak, ha a platformon szeretnének hirdetni. A kezdőár 50 dollár lesz.
Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.
A szén-dioxid-mentesen előállított áram túlnyomó többségét tavaly is a Paksi Atomerőműben termelték meg. Az elmúlt 10 évben a hazai villamosenergia-fogyasztás átlagosan évi 1,28 százalékkal növekedett.