Két évig bírta a Coca-Cola globális marketingvezető nélkül: a cég bejelentette, hogy újra létrehozza a pozíciót, amelyet Manolo Arroyóra bíztak.
Manolo Arroyo 24 éve dolgozik a Coca-Colánál, jelenleg az ázsiai-csendes-óceáni régiót vezeti, ezen feladata mellé kapta meg a globális marketingigazgatói pozíciót – olvasható a Kreatív Online-on.
Elődje, Marcos de Quinto 2017-ben vonult nyugdíjba a cégtől. A Coca-Cola akkor létrehozta a növekedési vezető (chief growth officer) pozíciót, amelybe a marketinges feladatok mellett a vállalati stratégia és az üzlet folyamatos felügyelete is beletartozott. A poszt vezetője most vonul nyugdíjba.
A Gourmet egy óriási szabadtéri sétálókóstoló, ahol elveszhetünk a legjobb fővárosi és vidéki éttermek kínálatában.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.