Két évig bírta a Coca-Cola globális marketingvezető nélkül: a cég bejelentette, hogy újra létrehozza a pozíciót, amelyet Manolo Arroyóra bíztak.
Manolo Arroyo 24 éve dolgozik a Coca-Colánál, jelenleg az ázsiai-csendes-óceáni régiót vezeti, ezen feladata mellé kapta meg a globális marketingigazgatói pozíciót – olvasható a Kreatív Online-on.
Elődje, Marcos de Quinto 2017-ben vonult nyugdíjba a cégtől. A Coca-Cola akkor létrehozta a növekedési vezető (chief growth officer) pozíciót, amelybe a marketinges feladatok mellett a vállalati stratégia és az üzlet folyamatos felügyelete is beletartozott. A poszt vezetője most vonul nyugdíjba.
A lista nemcsak a borszakma számára remek visszajelzés a jelenlegi borpiaci kínálat minőségét illetően, hanem kiváló iránymutatás az érdeklődő, minőségi borfogyasztásra nyitott fogyasztóknak is.
2024. szeptember 16. és 20. között tartják Bécsben a Nemzetközi Atomenergia Ügynökség közgyűlésének 68., éves rendes ülését, amelyet követően 17–18-án tudományos fórumot is tartanak az élelmezésbiztonságról.