Két évig bírta a Coca-Cola globális marketingvezető nélkül: a cég bejelentette, hogy újra létrehozza a pozíciót, amelyet Manolo Arroyóra bíztak.
Manolo Arroyo 24 éve dolgozik a Coca-Colánál, jelenleg az ázsiai-csendes-óceáni régiót vezeti, ezen feladata mellé kapta meg a globális marketingigazgatói pozíciót – olvasható a Kreatív Online-on.
Elődje, Marcos de Quinto 2017-ben vonult nyugdíjba a cégtől. A Coca-Cola akkor létrehozta a növekedési vezető (chief growth officer) pozíciót, amelybe a marketinges feladatok mellett a vállalati stratégia és az üzlet folyamatos felügyelete is beletartozott. A poszt vezetője most vonul nyugdíjba.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.