A Google anyavállalata, az Alphabet első negyedéves eredményjelentésében azt közölte, hogy a YouTube 6,01 milliárd dollár reklámbevételt hozott a negyedév során, amely az egy évvel korábbi 4 milliárd dollárhoz képest, ami 49 százalékos növekedést jelent.
A gyorsulás meghaladja a negyedik negyedévi 46 százalékot is. A növekedési ütem közel kétszerese a Netflix bővülési tempójának, amely 24 százalékos bevételnövekedésről számolt be az első negyedévben – írja a Computerworld.
Ha a jelenlegi növekedési pálya folytatódik, a YouTube idén 29 és 30 milliárd dollár közötti bevételt könyvelhet majd el. A Netflix a Refinitiv által megkérdezett elemzők becsléseinek átlaga szerint 2021-ben 29,7 milliárd dolláros bevételről számolhat majd be.
A YouTube növekedését a „direkt válasz” (DR) hirdetések és a márkahirdetések hajtották. A közvetlen válasz a marketing olyan típusa, amely igyekszik azonnali választ kiváltani a potenciális ügyfelekből, egy adott cselekvésre ösztönzve őket.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.