Liftup néven új céget hozott létre Lévai Richárd közösségi marketing szakember. A cég online marketinges oktatással és adatvédelemmel foglalkozik.
Lévai Richárd és Erős Gábor 2000-ben alapította meg az RG Stúdiót, ahol az online marketing megvalósítás mellett egyre erősebb szerepet kapott az új technológiák oktatása is.
A nyílt tréningek mellett céges belső képzéseken főleg hirdetéskezelést oktattak vállalkozók, online marketingesek és ügynökségek munkatársai számára egyaránt – írja a Kreatív Online.
Egy profiltisztítás részeként ezt szervezték ki a Liftupba, ahol a partnerek belső képzéseire is nagyobb hangsúly kerül, míg az online marketing megvalósításhoz kapcsolódó feladatokat továbbra is az RG Stúdió végzi.
„Az online világban eltöltött közel 20 év alatt kiderült, hogy a legtöbb ügyfél eredményeinek emelésében azzal tudunk segíteni, ha a munkatársainak tudását gazdagítjuk” – nyilatkozta Lévai Richárd.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.