Júliustól Azurák Csaba a Budapest Honvéd kommunikációs és marketing igazgatójaként dolgozik. A kommunikációs szakember 20 év televíziózás után próbálja ki magát új feladatkörben.
A klub kommunikációjának a szurkolókat kell szolgálnia – mondja Azurák Csaba a Budapest Honvéd honlapján közölt interjúban.
A televíziós szakember még áprilisban távozott a TV2-től, s mint mondja, a Honvéd új tulajdonosaival folytatott kötetlen beszélgetés vezetett a mostani megbízásáig.
A tervek között szerepel, hogy a Honvéd Médiaközpont növelni a tartalomgyártást, ezzel közelebb hozzák a szurkolókhoz a játékosok mindennapjait és az akadémián folyó életet.
„A kollégáimmal együtt arra törekszünk, hogy minden nap többször oszthassunk meg olyan információkat, videókat, grafikákat, amelyekből a szurkolóink tájékozódni tudnak. De emellett nagyon fontos, hogy a játékosainknak és a klubnak is építsük a brandjét” – fogalmazott Azurák.
Kommunikációs szempontból azt tartja a legfontosabbnak, hogy erősítsék a kispesti közösséget, amely nagyon sokat segít a csapatnak, valamint azt is szeretné elérni, hogy növekedjen a Honvéd-család.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.