Új marketing és üzletfejlesztési vezetővel erősít a DLA Piper Hungary

2021. 07. 01., 18:00

2021. július 1-jétől Takács-Jenei Gabriella tölti be a DLA Piper Hungary marketing és üzletfejlesztési vezetői pozícióját. Kinevezése összhangban áll a DLA Piper azon céljával, hogy kiterjedt szolgáltatásportfólióját átfogó kommunikációs stratégiával, valamint az ügyféligények maximális kielégítésére irányuló innovatív megoldásokkal támogassa.

Takács-Jenei Gabriella 2007-ben kezdte pályafutását egy nemzetközi tanácsadó cégnél, ahol széleskörű tapasztalatot szerzett a marketing több területén. 2016 óta a tanácsadási üzletág marketing és üzletfejlesztési tevékenységeit menedzselte Business Partner feladatkörben, ahol több hazai és nemzetközi stratégiai marketing projektet is vezetett.

A szakember 2020 novemberében csatlakozott a DLA Piper Business Advisory Kft.-hez, ahol az elmúlt fél év során főként digitális marketing projektek koordinálásával foglalkozott. Új pozíciójában Gabriella a DLA Piper Hungary marketing és üzletfejlesztési aktivitásainak koordinációjáért, valamint a digitális eszközök alkalmazásának további fejlesztésért lesz felelős.

„Takács-Jenei Gabriella kinevezésével irodánk célja, hogy innovatív megoldások iránti elkötelezettségünket az eddigieknél is intenzívebb marketing- és kommunikációs tevékenységgel támogassuk” – nyilatkozta Posztl András, a DLA Piper Hungary irodavezető partnere.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-10-15 23:15:00
Az üzletenként egymillió forintos támogatást konyhatechnológiai és a mindennapi működéshez szükséges kisebb eszközök, készletek beszerzésére fordíthatják, de felhasználhatják energiahatékony és gazdaságos üzemelést támogató fejlesztésekre, vagy nagyobb beruházásokhoz is.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS