2021. július 1-jétől Takács-Jenei Gabriella tölti be a DLA Piper Hungary marketing és üzletfejlesztési vezetői pozícióját. Kinevezése összhangban áll a DLA Piper azon céljával, hogy kiterjedt szolgáltatásportfólióját átfogó kommunikációs stratégiával, valamint az ügyféligények maximális kielégítésére irányuló innovatív megoldásokkal támogassa.
Takács-Jenei Gabriella 2007-ben kezdte pályafutását egy nemzetközi tanácsadó cégnél, ahol széleskörű tapasztalatot szerzett a marketing több területén. 2016 óta a tanácsadási üzletág marketing és üzletfejlesztési tevékenységeit menedzselte Business Partner feladatkörben, ahol több hazai és nemzetközi stratégiai marketing projektet is vezetett.
A szakember 2020 novemberében csatlakozott a DLA Piper Business Advisory Kft.-hez, ahol az elmúlt fél év során főként digitális marketing projektek koordinálásával foglalkozott. Új pozíciójában Gabriella a DLA Piper Hungary marketing és üzletfejlesztési aktivitásainak koordinációjáért, valamint a digitális eszközök alkalmazásának további fejlesztésért lesz felelős.
„Takács-Jenei Gabriella kinevezésével irodánk célja, hogy innovatív megoldások iránti elkötelezettségünket az eddigieknél is intenzívebb marketing- és kommunikációs tevékenységgel támogassuk” – nyilatkozta Posztl András, a DLA Piper Hungary irodavezető partnere.
Bormarketing stratégia, zérótolerancia, eredetvédelem, generációváltás, szőlőtermesztés és klímavédelem, kóstolós masterclassok március 3-án, a 11. Borkonferencián.
A szén-dioxid-mentesen előállított áram túlnyomó többségét tavaly is a Paksi Atomerőműben termelték meg. Az elmúlt 10 évben a hazai villamosenergia-fogyasztás átlagosan évi 1,28 százalékkal növekedett.