Új marketing és üzletfejlesztési vezetővel erősít a DLA Piper Hungary

2021. 07. 01., 18:00

2021. július 1-jétől Takács-Jenei Gabriella tölti be a DLA Piper Hungary marketing és üzletfejlesztési vezetői pozícióját. Kinevezése összhangban áll a DLA Piper azon céljával, hogy kiterjedt szolgáltatásportfólióját átfogó kommunikációs stratégiával, valamint az ügyféligények maximális kielégítésére irányuló innovatív megoldásokkal támogassa.

Takács-Jenei Gabriella 2007-ben kezdte pályafutását egy nemzetközi tanácsadó cégnél, ahol széleskörű tapasztalatot szerzett a marketing több területén. 2016 óta a tanácsadási üzletág marketing és üzletfejlesztési tevékenységeit menedzselte Business Partner feladatkörben, ahol több hazai és nemzetközi stratégiai marketing projektet is vezetett.

A szakember 2020 novemberében csatlakozott a DLA Piper Business Advisory Kft.-hez, ahol az elmúlt fél év során főként digitális marketing projektek koordinálásával foglalkozott. Új pozíciójában Gabriella a DLA Piper Hungary marketing és üzletfejlesztési aktivitásainak koordinációjáért, valamint a digitális eszközök alkalmazásának további fejlesztésért lesz felelős.

„Takács-Jenei Gabriella kinevezésével irodánk célja, hogy innovatív megoldások iránti elkötelezettségünket az eddigieknél is intenzívebb marketing- és kommunikációs tevékenységgel támogassuk” – nyilatkozta Posztl András, a DLA Piper Hungary irodavezető partnere.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS