Kiss-László Dalma: Maximalista vagyok

Kiss-László Dalma: Maximalista vagyok
Szerdahelyi Csaba  |  2021. 12. 02., 09:26

Az Amway 30 éve működik sikeresen a magyarországi piacon, ezt a sikertörténetet szeretném továbbvinni, célom a direkt értékesítésnek, mint iparágnak nagyobb elismertséget szerezni – mondta az Üzletemnek Kiss-László Dalma, az Amway Hungária marketing és PR igazgatója.

Kiss-László Dalma azt vallja: ha a helyzet úgy hozza, jó hallgatóság. Évtizedeket eltöltve a pályán, ma is tud lelkesedni egy-egy új feladatért. Munkájában fontosnak tartja a szorgalmat, a kitartást és az elhivatottságot. Az Amway tavaly ősszel új terméket, egyszer használatos maszkokat vezetett be, az ezek eladásából származó bevételt megduplázza, és a Bókay Gyermekklinikának ajánlja fel. Ha érdekli, hogy Dalma hogyan építi üzleti kapcsolatait, a választ elolvashatja az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatának 360. interjújában.

Mit tart karrierje csúcsának?

– Nincs ilyen, minden elismerést és sikert, illetve kinevezést a karrierem csúcsaként éltem meg.

Milyen távra tervez?

– Az adott körülmények, valamint a változások alapján tervezek. Fontos, hogy amennyiben a helyzet úgy hozza, könnyen és gyorsan tudjam újragondolni az előre megtervezett folyamatokat.

Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Az Amway 30 éve működik sikeresen a hazai piacon, ezt a sikertörténetet szeretném továbbvinni, célom a direkt értékesítésnek, mint iparágnak nagyobb elismertséget szerezni. Ez az értékesítési forma még mindig nem mindenki számára érthető és elfogadott, miközben nagyon egyszerű: az Amway jó minőségű termékeket kínál olyanoknak, akiknek fontos az egészséges életmód, a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás.

Kitől tanulta eddig a legtöbbet?

– A szüleimtől. Nagyon jó példát mutattak nekem a szorgalom, a kitartás, az elhivatottság terén, valamint a munkához és tanuláshoz való hozzáállás terén. Illetve a gyermekeimtől tanulok folyamatosan!

Mivel motiválja a kollégáit?

– Igyekszem példát mutatni azzal, hogy 23 év után is tudok lelkesedni, és egy-egy feladathoz, kihíváshoz pozitívan hozzáállni. Szerintem (és a kollégáim szerint is) maximalista vagyok, arra törekszem, hogy mindent a tőlem telhető legjobb módon végezzek el. Ilyen gondolkodású emberekkel szeretek együtt dolgozni, mert rájuk pozitívan hat ez a tulajdonságom és előreviszi őket.

Melyik szakmában próbálná ki magát szívesen?

– Pszichológusként szívesen kipróbálnám magam. Nyíltan tudok beszélni bármiről, és jó hallgatóság is vagyok, ha a helyzet azt kívánja. Sok esetben rávilágítok olyan dolgokra, amelyekre a beszélgető partnerem régóta keresi a választ, vagy amelyeket addig nem mert magának bevallani.

Hogyan építi üzleti kapcsolatait?

– Számomra nagyon fontosak az emberi kapcsolatok, így nem üzleti, inkább emberi oldalról kezdem a kapcsolatépítést. Hiszek abban, hogy a jó kapcsolat segíti a közös munkát, így fontos, hogy a kollégáimmal és üzleti partnereimmel jó személyes kapcsolatot ápoljak.

Mire sajnálja az idejét?

– A családom, a barátaim, a munkám teljessé teszik az életemet, nincs felesleges időm, ezért a felesleges beszédre, valamint a közlekedési dugóban való várakozásra sajnálom az időt.

Mivel lehet felbosszantani?

– A negatív hozzáállással, ha valaki hosszasan magyarázza, hogy miért nem lehet megoldani valamit, ahelyett, hogy nekikezdett volna, és próbálná megcsinálni.

Milyen önkéntes munkát vállalna?

– Minden olyat, amivel gyermekeken lehet segíteni. Az Amway több mint 10 éve támogatja a budapesti Bókay Gyermekklinkát, amely keretében a szervezett kezdeményezések mindegyikén részt vettem a családommal együtt.

Mire nem sajnálja a pénzt?

– A gyermekeim jövőjének építésére, az élményekre, amelyeket a családommal együtt élhetek át, valamint a minőségre.

Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A családommal és barátaimmal töltött idő. A férjemmel és a gyerekeimmel közös programok. Ez lehet egy tengerparti nyaralás, egy síelés, egy kirándulás, egy táncos buli vagy egy beszélgetős meghitt este.

(Fotók: Amway Hungária)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS