Az Országos Városmarketing Díj fődíjasa ismét Siófok városa lett, s így viselheti a „Marketing Fővárosa 2019” címet – számolt be közleményében a Magyar Marketing Szövetség.
A Magyar Marketing Szövetség által alapított díj ötödik évében 125 nevezés érkezett 28 várostól és egy megyei önkormányzattól. Csupán két megyéből nem érkezett nevezés – írja a Kreatív Online.
A pályázó szervezetek 6 kategóriában nevezhettek. Idén – szemben az előző évvel, ahol a külső kommunikációs megoldások és tartalom kategória volt a legnépszerűbb – a rendezvény kategóriában érkezett a legtöbb nevezés, összesen 35.
Minden olyan pályázat, amely megfelelt a zsűri előzetesen meghirdetett kritériumrendszerének elnyerte az Országos Városmarketing Díj gyémánt elismerését. Idén 97 gyémántot adtak át.
Az idei év fődíjasa ismét Siófok városa lett, s így viselheti a „Marketing Fővárosa 2019” kitüntető címet. Siófok 18 nevezéséből 12 részesült elismerésben, azaz a legtöbb Városmarketing Gyémánt díjat nyerte el, így lett ez évben is a Marketing Fővárosa.
Városmarketing nagykövete különdíjat Eger városa kapta nagyszámú és hibátlan pályázataiért. A Marketingaktív megye 2019 különdíjat Somogy megye nyerte el.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.