Neves ügynökségi partnerrel hosszabbít a Marketing Diamond Awards

2020. 12. 12., 11:00

Január 10-ig meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség Marketing Diamond Awards versenyének jelentkezési határidejét. A neves, idén hatodik alkalommal elindított megmérettetés történetében először egy kommunikációs ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködésben díjazzák a szereplőket, illetve a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitásokat. További újdonság, hogy a nyertesek a partner különdíjában és támogatásában is részesülnek.

Meghosszabbított határidővel és szakmai támogatóval várja a megbízói és marketingügynökségi oldal kisebb költségvetésű kommunikációs aktivitásaival pályázókat a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) „Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével” elnevezésű pályázata, január 10., vasárnap éjfélig. Az idén immár hatodszor kiírt verseny szlogenje jegyében – „Támogatjuk a szakmaiságot” – most először egy neves ügynökség állt partnerként a megmérettetés mellé. A Lounge Group a szakmai támogatáson felül különdíjat is felajánl a verseny nyerteseinek, illetve segíti az esemény kommunikációját.

„Óriási eredmény, hogy a piac egyik legnagyobb kommunikációs ügynökségcsoportja támogatja partnerként a versenyt. A pályázat elmúlt öt évének tapasztalata egyértelműen az, hogy mind több, kisebb büdzsével gazdálkodó cég vagy éppen kkv látja be, hogy az értékesítés kommunikációs támogatása nem váltható ki mással. Mindezt a jelenlegi helyzet is fokozottan aláhúzza. A díj egyedülálló lehetőséget biztosít a kisebb ügynökségek és ügyfeleik számára ahhoz, hogy bemutassák saját, illetve megismerjék mások jó gyakorlatait. Partnerünk révén pedig további komoly szakmai lehetőségek nyílnak meg a nyertesek előtt” – mondta Katona Norbert, a Magyar Marketing Szövetség operatív igazgatója.

„A legtöbb nagy ügynökség, így a Lounge Group is kisebb cégként, kisebb büdzséket kezelő ügyfelekkel indult. Jól ismerjük tehát, mekkora ereje van a kreativitásnak. Éppen ezért óriási öröm számunkra, hogy a verseny támogatóiként az ügynökségi, illetve ügyféloldal legjobbjai mellé állhatunk. Ma Magyarországon, a KSH adatai szerint több tízezer kis- és középvállalkozás működik, közülük sokan folyamatosan lenyűgöző kreatív ötletekkel és kampányaktivitásokkal rukkolnak elő. Egyre többen tudják, hogy – mint az élet sok más területén – a piaci versenyben sem elég jónak lenni, kiváló terméket gyártani, kimagasló szolgáltatást nyújtani, ezt meg kell mutatni a célcsoportoknak és a piacnak. A kreatív, innovatív megoldások pedig, mint a piaci fejlődést szolgáló eszközök ma még fontosabbak, mint korábban bármikor. Ebben kívánjuk segíteni az eredményesen szereplőket” – tette hozzá Hidvégi Krisztina, a névadó partner Lounge Group médiaigazgatója, a zsűri tagja.

A verseny mostani kiírásának a pandémiás helyzet ad külön aktualitást. Az idei év a nagy marketingügynökségeket is kihívások elé állította, a kisebb kommunikációs büdzséből gazdálkodó vállalkozásokat pedig különösen nehéz helyzetbe sodorta. A korábbiaktól eltérő kihívások megbízói és ügynökségi oldalon is felértékelik a kreatív megoldásokat az értékesítés támogatásában.

Az MMSZ „Az Év Ügynökségét” és Az Év Marketingaktív Vállalkozását” keresi a megmérettetésen, illetve „Az Év Marketing Nagykövete” különdíjat is odaítélik a legtöbb pályázatot benyújtó vállalkozásnak vagy ügynökségnek. Emellett minden, a szakmai zsűri által eredményesnek ítélt pályázó bekerül a Diamond List felsorolásba, valamint megkapja a Marketing Diamond elismerő védjegyét is.

A versenyre 11 kategóriában lehet nevezni a 2019. október 1. és 2020. november 30. között megvalósított kommunikációs aktivitásokkal, kampányokkal január 10-ig. További részletek és nevezés a www.marketingdiamond.hu oldalon.

A zsűri tagjai között olyan tapasztalt szakemberek szerepelnek, mint Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Bay Áron (Exact Match), Bognár Tamás (Porsche Hungaria, ŠKODA), Damjanovich Nebojsa (Resend Agency),  Gandera Balázs (INTREN), Hidvégi Krisztina (New Land Media), Hovanyecz Norbert (SuperShop), Jagodics Rita (Kereskedelmi Marketing Trendek), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Knapcsek Katalin (KNK PR&Média),  Lévai Richárd (Liftup), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), Ördög Ibolya (Hyundai), Papp Gábor (The Pitch), Papp-Váry Árpád (METU), Szilva Mónika (Nestlé Hungária), illetve Török Szabolcs (Magyar Posta Zrt.). A zsűri elnöke Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS