Raktárkezelőket és rendszerszervezőket keres a Libri-Bookline. Egyperces videóban mutatják be, hogyan jutnak el az olvasókhoz a megrendelt könyvek.
A Libri-Bookline Zrt. könyvekereskedelmi cég HR- és marketingosztálya újszerű toborzási taktikát kezdett el– írja a Kreatív Online.
Az álláshirdetéshez videót készítettek, amelyben bemutatják, hogyan jut el a könyv az olvasóig. A nyári kampányban két kiemelt területre szeretne a cég új munkatársakat találni, rendszerszervezőket és raktárkezelőket keresnek.
A videóval az érdeklődők bepillanthatnak a Bookline kulisszái mögé, ahol naponta több százan dolgoznak azon, hogy a könyvek eljussanak a könyvespolcokig. A cég fontosnak tartja, hogy a munkakeresőket az első pillanattól megnyerjék, a Bookline-t izgalmas vállalatként mutassák be.
A videóból az is kiderül, hogy a könyvek feladásáig minimum 4, maximum 8 ember kerül kapcsolatba a könyvekkel a raktárban, a csomagok 34 százaléka Pest megyei településekre megy, és decemberben rendelik a legtöbb könyvet.
A sörrajongók kérései alapján összerakott receptből született meg.
Az Európai Bizottság jóváhagyta a projekt kivitelezési és finanszírozási szerződését.