Itt találod az összes cikket a „K&H Bank” témában!
A startup szektorban kulcsszerepet kap a fenntarthatóság: a Start it @K&H inkubátorban működő csapatoknak már 90 százaléka figyelmet fordít rá működése és termékeinek fejlesztése során.
A kártyakibocsátók adatai szerint idén az első félévben rekordmértékben növekedett a SZÉP-kártya forgalma.
Az inflációnál alacsonyabb bevételnövekedéssel és stagnáló profittal számoltak a cégek az orosz-ukrán konfliktus kezdetén, derült ki a K&H nagyvállalati növekedési index 2022 első negyedévi kutatásából.
Sokkal többet költöttek az első negyedévben a bankkártyázó K&H-sok, mint egy évvel korábban: 40 százalékkal, közel 345 milliárd forintra nőtt a hozzájuk köthető forgalom.
Áprilisban megugrott a SZÉP-kártya költések értéke, az idén rekordot várnak a kártyakibocsátók, amihez a juttatások élelmiszerüzletekben történő felhasználásának július elsejéig történt meghosszabbítása is hozzájárul.
Fordulat következett be a befektetések piacán, ami valójában már az infláció felgyorsulása előtt elindult, a megtakarítók ugyanis megérezték az áremelkedések előszelét. A tartósan magas infláció feladja a leckét azoknak, akiknek van lehetősége megtakarítani.
Kevésbé optimisták jövőjükkel kapcsolatban a cégek a K&H nagyvállalati növekedési index 2022 első negyedéves kutatása alapján, jórészt az infláció miatt.
Jelentős az érdeklődés a K&H-nál a szuperhitel iránt, amelyet az energiatakarékos új lakások vásárlására, építésére lehet igényelni rendkívül kedvezményes kamatozással – tájékoztatott a pénzintézet.
Az ügyfelek közül kevesen élnek a meghosszabbított hiteltörlesztési moratóriummal, amelyet novembertől már csak a rászorulók vehetnek igénybe.
„Az új Széchenyi Kártya Program átveszi a Növekedési Hitelprogram Hajrá! szerepét, sőt annál még magasabb állami támogatással és kedvezőbb kamattal igényelhető.”
A K&H babaváróinak nagy része biztosra megy, 10-ből 4-en úgy kérik a hitelt, hogy már úton van a baba.
A K&H szakértői összegyűjtötték, hogy kinek lehet érdemes váltani, és ha erre kerül a sor, milyen egyéb adózási formák állnak a jelenlegi katások rendelkezésére.
A K&H 60 év feletti ügyfeleinek 38 százaléka online lép kapcsolatba a bankkal.
A megkérdezettek közel fele tervez idén felújítást, a legtöbben pedig 1 és 3 millió forint közötti összeget költenének erre – derült ki a felújítási támogatás bejelentése után a K&H ügyfelei körében végzett felmérésből.
Tavaly a K&H Bank több mint 173 milliárd forint értékben kötött NHP Hajrá szerződést.
2021. január 1-jétől a cégeknek és az egyéni vállalkozóknak már a magánszemélyek részére kiállított számlákat is jelenteni kell a NAV-nak, ami újabb lökést adhat az online számlázásra való átállásnak – hívja fel a figyelmet a K&H.
Bár a nagyobb döntést igénylő helyzetekben még mindig a személyes ügyintézést választják a K&H ügyfelek, az e-csatornák felhasználói köre 15 százalékos növekedéssel már átlépte a félmillió főt. Legnagyobb mértékben a szeptemberben rekordot döntő mobilbank nőtt.
A távoli munkavégzéssel jelentősen megváltozott az állásinterjúk és a munkamegbeszélések forgatókönyve. Érdemes alaposan felkészülni a webes állásinterjúra – ehhez mutat pár hasznos trükköt a K&H.
Egyre több startup és vállalkozás dönt úgy, hogy kockázati tőkebefektetést vesz igénybe cége elindításához, fellendítéséhez, hogy felgyorsítsa a piacra lépését, fejlődését. A befektetők elnyerése azonban külön „művészet”, amelynek nem árt megtanulni a technikáját. A Cápák között üzleti showműsor K&H az innovációért különdíját elnyert, Cseppke megálmodói ezért megmutatják, hogy mire érdemes figyelni, amikor a sorsdöntő megbeszélésre sor kerül.
A hagyományos hitelezés mellett egyre népszerűbbnek számít a kockázati tőkebefektetés a kis- és középvállalkozások körében, sokan azonban nincsenek pontosan tisztában az ezen finanszírozási forma igénybevételéhez szükséges tudnivalókkal.
A járvány kezdetéhez képest jobbnak érzékelik anyagi helyzetüket a hazai kis- és középvállalkozások a K&H júniusi ügyfélfelmérése szerint.
A 30-as budapestiek és nagyvárosiak igényelték legtöbben az elmúlt egy évben a babaváró hitelt és elsősorban lakáscélra használták fel.
Egy-egy alkalommal átlagosan több, mint 7600 forintot fizettek bankkártyával belföldön a K&H ügyfelei az év első öt hónapjában, amely 8 százalékos növekedést jelent éves szinten.
A K&H Bank ezért a K&H családi vállalatok kiválósági díjjal a vírusjárvány következtében alkalmazott újító megoldásokat is elismeri, a pályázatokat 2020. augusztus 31-ig lehet benyújtani.
A K&H a „Cápák között” versenyzők tapasztalatai alapján megmutatta azt a néhány kritikus pontot, amely döntően meghatározza egy vállalkozás sikerét.
Bár sokszor hasonlítják gazdasági szempontból a jelenlegi koronavírusjárvány-helyzetet a 2008-as válsághoz, a családi vállalatoknál az látható, hogy az akkori, illetve a jelenlegi krízis lényegesen más helyzetben érte a cégeket.
Az induló cégek számára az egyik legnagyobb fejtörést a fejlődéshez szükséges megfelelő mennyiségű tőke bevonása okozza.
Közel 8 ezer babaváró hitelt igényeltek 75 milliárd forint összértékben a K&H Banktól az államilag támogatott konstrukció tavaly júliusi megjelenése óta eltelt egy évben – közölte a K&H Bank.
A K&H mobilbankjában pár lépésben azonnal megköthető a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás és a biztosítási díj is azonnal rendezhető. A mobilos kgfb-kötési megoldást a K&H 432 ezer mobilbanki eléréssel rendelkező ügyfele használhatja mostantól.
A K&H Bank ügyfelei már bármilyen bankkártyával tudják használni az Apple Pay szolgáltatást.
Nem mindegy, hogy a családi cégek hogyan tudtak most reagálni a koronavírus-járvány okozta kihívásokra, hiszen hazánkban a cégek 40 százalékát jelentik. A túlélés kulcsát a stabil stratégiai alapok, a folyamatos fejlődésre törekvés és gyors döntések adhatták, de a kesztyűt a családi vállalatok a válság ellen sokféleképpen felvették.
Azoknak, akik a koronavírus-járvány következtében likviditási nehézségekkel küzdenek, a Növekedési Hitelprogram Hajrá konstrukció hatékony megoldást nyújthat. A K&H Banknál eddig 33 milliárd forint értékű szerződést kötöttek.
Pár napjuk maradt a cégeknek és egyéni vállalkozóknak, hogy felkészüljenek a NAV felé július 1-jétől kötelező online adatszolgáltatási kötelezettségre.
A 35-54 évesek tartanak leginkább attól, hogy a koronavírus-járvány kedvezőtlen hatásai miatt veszélybe kerül a munkahelyük. A felnőtt, városi lakosság körében mért 59 százalékhoz képest a 35-44 évesek 65 százaléka érzi veszélyben az állását, a 45-54 éveseknek pedig a 68 százaléka – áll a K&H friss felmérésében.
A hitellel rendelkezők 17 százaléka már élt is a hitelmoratóriummal, 20 százalékuk pedig biztos benne, hogy kihasználja a lehetőséget – derül ki a K&H legfrissebb kutatásából, amely a márciusban életbe lépett adósságvédelmi intézkedés hatását vizsgálta.
A magyarok 72 százaléka autózik rendszeresen, a kerékpárral hetente több alkalommal közlekedők aránya 23 százalékos, ami többéves távlatban visszaesést jelent – derül ki a K&H biztos jövő felméréséből.
A bankszektor nagyon érdekes világ, mert szolgáltatásokat hozunk létre, nem pedig kézzel fogható termékeket – mondta az Üzletemnek Árva András, a K&H Bank lakossági szegmens marketing vezetője.
A 20. K&H családi vállalatok klub tudástára segítséget nyújt a családi vállalkozások számára, hogy könnyen átlátható szakmai információkat és gyors megoldásokat kapjanak a vírushelyzet hatékony kezelésére, a jogi tanácsoktól a krízishelyzetben alkalmazható kommunikációs taktikákig.
Hétfőn a K&H-nál közel 13,7 milliárd forint értékben több mint 97 ezer olyan átutalást végeztek, amelyek néhány másodpercen belül teljesültek is a célszámlákon – számolt be a K&H az azonnali fizetési rendszer első napjáról.
A hazai kkv-k kezdik felismerni az online világot, tízből hét cég rendelkezik ugyanis saját weboldallal, egy jelentős részük pedig már a legnépszerűbb közösségi média felületen is jelen van – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás adataiból.
A fiatalok 26 százaléka él jelenleg is bérelt lakásban, 30 százalékuk már kipróbálta, 44 százalékuknak azonban sosem volt albérlete – derül ki a K&H ifjúsági indexéből.
A jegybank 23 millió forint bírságot szabott ki a K&H Bankra, egyebek közt a befektetési tanácsadási, kiszervezési, illetve a célpiacon kívüli forgalmazásra, meghatalmazásokra és az ügyfelek pénzügyi eszközeinek védelmével megbízott személy funkciójára vonatkozó hiányosságok miatt.
Az Apple Pay alapja a biztonság és az adatok védelme. Akár hitel-, akár betéti kártyával használják az Apple Payt, a készülék a kártya számát soha nem tárolja sem az eszközön, sem az Apple szervereken – hívja fel a figyelmet a K&H Bank közleménye.
A középiskolai és általános iskolai pedagógusok 76 százaléka úgy látja, hogy a gyerekek nem osztják be jól pénzüket, ugyanakkor 97 százalékuk úgy véli, a pénzkezelés az iskolában is tanítható – derül ki a K&H felméréséből. A középiskolások főként az internetről, az általános iskolások pedig inkább otthon szerzenek ismereteket a pénzkezelésről.
Az internetezők 97 százaléka nem dől be a csalásra kitalált webáruházaknak és titkolja a jelszavát – többek között ez derült ki a K&H e-dukáció információbiztonsági programjához készült online tesztből.
A K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedő szakértői összegyűjtöttek 5+1 tippet, amik követésével pénztárca- és környezetkímélő is lehet a tanévkezdés.
Nemcsak a magánéletben, de a munkaerőpiacon is meghatározó az első benyomás. Az élményszerűségre azonban nem csak a felvételi eljárás során érdemes törekedni – hangzott el a K&H székházban szervezett családi vállalatok klubon.
A Magyar Export-Import Bank és a Magyar Exporthitel Biztosító díját is elnyerte a K&H exportfinanszírozási tevékenysége.
A munkaerőhiány miatt új megközelítést kell alkalmazniuk a cégeknek a munkavállalók toborzására és megtartására: nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani.
Miket és hogyan érdemes elkerülni, ha vállalkozást indít vagy fejleszt az ember? A Cápák és a K&H Bank tippjei.
Az idei évre vonatkozó cafeteria-szabályok elfogadása után érezhetően lecsökkent az ebben gondolkodó vállalkozások aránya.
A sikeres pitch vagy villámprezentáció titka, ha 3 percben úgy be tudjuk mutatni cégünket, hogy azzal akár egy cápa, azaz befektető figyelmét is fel tudjuk kelteni. Ehhez a K&H, a Cápák között versenyzőinek pénzügyi mentora gyűjtötte össze azt a négy kritikus részletet, amire mindenképpen érdemes odafigyelni a bemutatkozás során.
A K&H Magyarországon az elsők között megnyitotta a második pénzforgalmi irányelvvel összhangban (PSD2) az új típusú szolgáltatók számára hozzáférést biztosító K&H fejlesztői portált és tesztkörnyezetet.
A március 28-án induló rájátszásban, majd az áprilisi döntőben az öt népszerű videójáték – a League of Legends, a CS:GO, a PUBG, a Hearthstone és a Rainbow 6:Siege – legjobb hazai e-sportolóit ismerhetjük meg.
Egy 4 napos síelés 2 felnőttnek és 2 gyereknek bérelt felszereléssel, egy közeli, középáras sípályán, háromcsillagos szállodában megszállva közel 500 ezer forintba kerül – derül ki a K&H Bank összeállításából.
Közel annyit költünk szórakozásra, mint a havi villany, víz és gázszámlákra. Hogyan lehet gyerekkorban megalapozni azt a pénzügyi tudást, amivel felkészítjük a fiatalokat arra, hogy felnőttként már ezzel is számoljanak?
Eldőlt, hogyan fognak kinézni a K&H bankkártyái a jövőben, miután lezárult a pénzintézet bankkártyatervező pályázata.
A Financial Marketing kategória legjobbja lett a K&H: üzletet ide! vállalkozásösztönző program az amerikai Summit Marketing Effectiveness Awardon.
Sokkal többen vásárolnának lakást hitelből: két és fél év alatt 42 százalékról 56 százalékra nőtt az arányuk a K&H biztos jövő indexe szerint.
15 éves projektfinanszírozási megállapodást kötött a K&H Bank és a holland székhelyű Photon Energy a cég magyarországi naperőmű-beruházásainak finanszírozására.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.