Ilyenek lesznek az új K&H bankkártyák

2019. 01. 28., 16:42

Eldőlt, hogyan fognak kinézni a K&H bankkártyái a jövőben, miután lezárult a pénzintézet bankkártyatervező pályázata.

A bank külső és belső piackutatás segítségével 79 pályamunkából választotta ki Magyarosi Dóra egyetemi hallgató terveit. A kiválasztott pályázó 500 ezer forint nyereményt kap, tervei ügyfelek százezreihez jutnak el.

„A piackutatáson egyértelműen kiderült, hogy a győztes koncepció bankkártyáit szívesen használnák mindennapjaikban a megkérdezettek. A kártyaképeket egy dinamikus, energikus, fiatalos bank kártyáiként jellemezte a több ezer válaszadó, ráadásul összességében is azt mondták róluk, hogy illenek a K&H márkához. Mindezek az érvek megerősítettek minket abban, hogy a kutatásra küldött koncepciók közül ez a pályamű az, amit választanunk kell a jövő K&H-s bankkártyáinak” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs ügyvezető igazgatója.

Magyarosi Dóra tervei érdekesen alkalmazták a geometriai formákat. A tervező elmondta, hogy a koncepciójának fő iránya a fiatalos lendület, amelyre reflektál a grafikákban domináló hullámvonal. A meghatározó szín a kék, amit a meleg árnyalatú narancssárga szín old fel. Központi szerepben a kör áll, mely tökéletességet, nyugalmat és precizitást sugall. A terveken megjelenik még a nyíl is, pontháló kitöltéssel, színátmenettel, vagy éppen három dimenziós térháló elemeként.

 

 

 

Százezrekhez jut el

A K&H felhívására 69-en küldtek be összesen 79 pályázatot. Ebből 40 felelt meg maradéktalanul a feltételeknek, a bank zsűrije azonban szeretett volna minél több pályaműből választani, ezért megnézték az összes beérkezett anyagot.

Ezt követően a reprezentativitás érdekében egy széleskörű, saját és versenytárs banki ügyfeleket, dolgozókat, illetve azok szegmenseit is tartalmazó mintán végzett piackutatás segítségével választották ki a győztest, aki 500 ezer forintos pénzjutalmat kap, illetve alkotásai széles körben válhatnak ismertté. A győztes bankkártyaterv alapján kibocsátandó plasztikok ugyanis ügyfelek százezreihez jutnak el a jövőben.

A nyertes a Szent István Egyetem hallgatója.

A K&H lakossági ügyfelei szeptemberig közel 56 millió alkalommal fizettek bankkártyájukkal, összesen közel 388 milliárd forint értékben.

A rovat támogatója a KAVOSZ Zrt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS