Digitalizálódik a bankolás, jönnek az új innovációk, maradnak a személyes ügyfélpontok

2020. 10. 15., 13:45

Bár a nagyobb döntést igénylő helyzetekben még mindig a személyes ügyintézést választják a K&H ügyfelek, az e-csatornák felhasználói köre 15 százalékos növekedéssel már átlépte a félmillió főt. Legnagyobb mértékben a szeptemberben rekordot döntő mobilbank nőtt, 47 százalékkal többen intézték pénzügyeiket ezen keresztül, mint egy évvel korábban. Itt került most bevezetésre a K&H+ szolgáltatás is, mellyel közlekedési mobiljegyet vásárolhatunk. Ezenkívül az új bankkártyák aktiválása és a PIN kód kezelés is digitálissá vált a K&H ügyfelei számára.

A K&H ügyfelei a mindennapi tranzakcióikat gyorsuló ütemben végzik digitálisan és automatizáltan, azonban a nagy horderejű pénzügyi kérdésekben továbbra is igénylik a személyes tanácsadást.

Átalakulnak a banki kapcsolatok

A digitális megoldások népszerűségét jelzi, hogy az elmúlt tizenkét hónapban 15 százalékkal nőtt azoknak a száma, akik rendszeresen használják a K&H e-bankot vagy mobilbankot, ez több mint félmillió ügyfelet jelent.Az elmúlt egy év során a K&H ügyfelei összesen havonta átlagosan 1,4 millió alkalommal léptek be az e-bankjukba, 3,8 milliószor pedig a mobilbankjukba. Idén szeptemberben pedig újabb rekordok dőltek meg: az e-banki belépések meghaladták a 2,5 milliót, a mobilbankot 4,3 millió esetben használták a K&H-s ügyfelek.

Az ügyfelek digitalizációs szolgáltatásokra való áttérését az is jól példázza, hogy a korábbi személyes ügyintézés helyett az utóbbi egy esztendőben havonta átlagosan 53 ezer alkalommal fizették be csekkjeiket az e-bankban és a mobilbankban.

„Viszont az elektronikus bankolási forradalom közepette is igénylik ügyfeleink a fizikai jelenlétet, mivel a hosszú távú, komplex döntések meghozatalában számítanak tanácsadóink szakértelmére. Bankfiókjaink ügyfélponttá alakulva vesznek részt a digitalizációs folyamatban. Ez egyrészt azt jelenti, hogy egy többéves transzformációs program keretében már közel hétszázezer ügyfelünk elektronikusan írhatja alá dokumentumait az ügyfélpontokban, így a személyes ügyintézés 80 százaléka teljesen papírmentes. Másrészt ezen fizikai találkozásokkor személyes oktatással, iránymutatással tudjuk segíteni ügyfeleinket a digitális szolgáltatások megismerésében, használatában– közölte Rajna Gábor a K&H Lakossági értékesítés vezetője.

K&H+: mobilbankkal A-ból B-be

A digitálizálódó bankolás mellett a K&H mostantól más, a hétköznapi életet megkönnyítő szolgáltatásokat is elérhetővé tett a K&H mobilbankban. A K&H+ segítségével a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-vel együttműködő közlekedési cégek járataira vásárolhatnak mobiljegyet a K&H ügyfelei.

„A K&H+ segítségével sorban állás vagy készpénz nélkül, gyorsan vásárolhatják meg a jegyeket és bérleteket a K&H-s ügyfelek, ráadásul külön applikáció vagy extra felhasználó és kártyaregisztráció nélkül, egyszerűen a saját K&H mobilbankjukban” – mondta Németh Balázs a K&H Operáció, technológiák és lakossági hitelezések divízió vezetője. Az új szolgáltatás nem csak díjmentes a Bank ügyfelei számára, hanem mivel a mobilbankon belül található, rendkívül biztonságos is.

Már a PIN kód is érkezhet digitálisan

A bankkártyák mindennapi kezelését is további innovatív megoldásokkal támogatja a K&H. Az ügyfelek ezentúl a bankkártya kézhezvételekor, rögtön, digitális úton aktiválhatják a kártyájukat és a magyar bankpiacon egyedülálló módon digitálisan kérdezhetik le a PIN kódjukat is. Így a kártya azonnal használhatóvá válik és PIN kód borítékra sincs szükség. A PIN kód később is, bármikor lekérdezhető, így egy elfelejtett PIN problémája azonnal orvosolható. Ezenkívül most már lehetőség van a kártya felfüggesztésére, szükség esetén a tiltására, illetve a pótkártya igénylésére is a nap 24 órájában néhány kattintással akár a mobil-, akár az ebankban, nem kell többé külföldről telefonon hívni az ügyfélszolgálatot.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-13 13:10:00
Már nem az energia- vagy az alapanyagárak jelentik a fő nehézséget a hazai családi vállalatok számára. Az egyelőre még mérsékelten növekvő bevétel-várakozások mellett a magas infláció és a növekvő bérek kifizetése jelent egyre nagyobb kihívást – erről számoltak be a cégek a K&H családi vállalatok klub alkalmával.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS