Digitalizálódik a bankolás, jönnek az új innovációk, maradnak a személyes ügyfélpontok

2020. 10. 15., 13:45

Bár a nagyobb döntést igénylő helyzetekben még mindig a személyes ügyintézést választják a K&H ügyfelek, az e-csatornák felhasználói köre 15 százalékos növekedéssel már átlépte a félmillió főt. Legnagyobb mértékben a szeptemberben rekordot döntő mobilbank nőtt, 47 százalékkal többen intézték pénzügyeiket ezen keresztül, mint egy évvel korábban. Itt került most bevezetésre a K&H+ szolgáltatás is, mellyel közlekedési mobiljegyet vásárolhatunk. Ezenkívül az új bankkártyák aktiválása és a PIN kód kezelés is digitálissá vált a K&H ügyfelei számára.

A K&H ügyfelei a mindennapi tranzakcióikat gyorsuló ütemben végzik digitálisan és automatizáltan, azonban a nagy horderejű pénzügyi kérdésekben továbbra is igénylik a személyes tanácsadást.

Átalakulnak a banki kapcsolatok

A digitális megoldások népszerűségét jelzi, hogy az elmúlt tizenkét hónapban 15 százalékkal nőtt azoknak a száma, akik rendszeresen használják a K&H e-bankot vagy mobilbankot, ez több mint félmillió ügyfelet jelent.Az elmúlt egy év során a K&H ügyfelei összesen havonta átlagosan 1,4 millió alkalommal léptek be az e-bankjukba, 3,8 milliószor pedig a mobilbankjukba. Idén szeptemberben pedig újabb rekordok dőltek meg: az e-banki belépések meghaladták a 2,5 milliót, a mobilbankot 4,3 millió esetben használták a K&H-s ügyfelek.

Az ügyfelek digitalizációs szolgáltatásokra való áttérését az is jól példázza, hogy a korábbi személyes ügyintézés helyett az utóbbi egy esztendőben havonta átlagosan 53 ezer alkalommal fizették be csekkjeiket az e-bankban és a mobilbankban.

„Viszont az elektronikus bankolási forradalom közepette is igénylik ügyfeleink a fizikai jelenlétet, mivel a hosszú távú, komplex döntések meghozatalában számítanak tanácsadóink szakértelmére. Bankfiókjaink ügyfélponttá alakulva vesznek részt a digitalizációs folyamatban. Ez egyrészt azt jelenti, hogy egy többéves transzformációs program keretében már közel hétszázezer ügyfelünk elektronikusan írhatja alá dokumentumait az ügyfélpontokban, így a személyes ügyintézés 80 százaléka teljesen papírmentes. Másrészt ezen fizikai találkozásokkor személyes oktatással, iránymutatással tudjuk segíteni ügyfeleinket a digitális szolgáltatások megismerésében, használatában– közölte Rajna Gábor a K&H Lakossági értékesítés vezetője.

K&H+: mobilbankkal A-ból B-be

A digitálizálódó bankolás mellett a K&H mostantól más, a hétköznapi életet megkönnyítő szolgáltatásokat is elérhetővé tett a K&H mobilbankban. A K&H+ segítségével a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-vel együttműködő közlekedési cégek járataira vásárolhatnak mobiljegyet a K&H ügyfelei.

„A K&H+ segítségével sorban állás vagy készpénz nélkül, gyorsan vásárolhatják meg a jegyeket és bérleteket a K&H-s ügyfelek, ráadásul külön applikáció vagy extra felhasználó és kártyaregisztráció nélkül, egyszerűen a saját K&H mobilbankjukban” – mondta Németh Balázs a K&H Operáció, technológiák és lakossági hitelezések divízió vezetője. Az új szolgáltatás nem csak díjmentes a Bank ügyfelei számára, hanem mivel a mobilbankon belül található, rendkívül biztonságos is.

Már a PIN kód is érkezhet digitálisan

A bankkártyák mindennapi kezelését is további innovatív megoldásokkal támogatja a K&H. Az ügyfelek ezentúl a bankkártya kézhezvételekor, rögtön, digitális úton aktiválhatják a kártyájukat és a magyar bankpiacon egyedülálló módon digitálisan kérdezhetik le a PIN kódjukat is. Így a kártya azonnal használhatóvá válik és PIN kód borítékra sincs szükség. A PIN kód később is, bármikor lekérdezhető, így egy elfelejtett PIN problémája azonnal orvosolható. Ezenkívül most már lehetőség van a kártya felfüggesztésére, szükség esetén a tiltására, illetve a pótkártya igénylésére is a nap 24 órájában néhány kattintással akár a mobil-, akár az ebankban, nem kell többé külföldről telefonon hívni az ügyfélszolgálatot.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022-10-04 10:17:00
A jogviták végleges eldöntése a bíróság feladata. Azonban a vitában álló feleknek nem feltétlenül kell a bíróság ítéletére bízniuk magukat. Lehetőségük van arra, hogy a perben bíróság előtt megegyezzenek. A perbeli egyezségkötés legfontosabb szabályait dr. Szabó Gergely ügyvéd foglalta össze.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 09. 23., 12:05
epizód: 2022 / 9   |   hossz: 18:38
Milyen a gazdaság, a vállalkozások helyzete Covid után, a háború és az energiaválság árnyékában? Mekkora sokkokat okozott az elmúlt pár év? Nyílnak-e kivezető utak az európai és a magyar gazdaság előtt? Hogyan segítheti a kilábalást az államilag támogatott Széchenyi Hitel MAX program? A kérdésekre Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója válaszol.
2022. 07. 26., 10:30
epizód: 2022 / 8   |   hossz: 20:30
Milyen új utakat nyitott az internet a csalók előtt? Hogyan azonosíthatjuk vállalkozóként az átverési kísérleteket? Mikor kell szakértőhöz, esetleg egyenesen a rendőrséghez fordulnunk? És mitől menthet meg bennünket egy kis önképzés? Dr. Kocsis Ildikó ügyvéd olyan céges csalásokra is felhívja a figyelmet, amelyek még a hozzáértők előtt sem feltétlenül nyilvánvalóak.
2022. 06. 26., 09:15
epizód: 2022 / 7   |   hossz: 21:02
Milyen volt a Hannoveri Technológiai Kiállítás és Vásár a Covid után, de háborús időben? Hol tart az ipar 4.0 napjainkban, melyek a digitalizáció legfontosabb új irányai? Mit jelent a virtuális üzembe helyezés? Hogyan hat az automatizálás a munkaerő-piacra? Hogyan szimulálható a Marsra szállás? Mit jelent Európa egyik legnagyobb ipavállalatának, hogy kivonul az orosz piacról, ahol 1851 óta jelen volt? A kérdésekre Jeránek Tamás, a Siemens Zrt. vezérigazgatója válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Áprilisban és májusban olyan sok esőt esett, majd olyan agresszív lisztharmat támadta meg a szőlőt, amilyennel tisztességben megőszült borászok sem találkoztak még soha életükben arrafelé.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS