Díjakat nyert a K&H exportfinanszírozási tevékenysége

2019. 05. 22., 13:15

A Magyar Export-Import Bank és a Magyar Exporthitel Biztosító díját is elnyerte a K&H exportfinanszírozási tevékenysége. Az elmúlt év kiemelkedő ügyleteit tekintve a MEHIB 2018 első díját nyerte el a K&H, míg a tavalyi év végén fennálló refinanszírozott állomány alapján az EXIM 25 kategóriában harmadik helyezést ért el a Bank.

A Magyar Export-Import Bank (Eximbank) és a Magyar Exporthitel Biztosító (MEHIB) díját is elnyerte a K&H exportfinanszírozási tevékenysége. Az elmúlt év kiemelkedő ügyletei közül a finanszírozás jelentősége, mérete és strukturáltsága alapján a K&H elnyerte a MEHIB 2018 első díját, egy, az energiaiparhoz kapcsolódó beszállító cég exporttevékenységének finanszírozásával.

A 2018 év végén az Eximbank által refinanszírozott állomány mérete alapján pedig az EXIM 25 kategóriában harmadik helyezést ért el a Bank.

„A K&H az elmúlt évben is aktívan szerepet vállalt abban, hogy a hazai cégek igényeihez igazodóan, velük együtt gondolkodva finanszírozza exporttevékenységüket, elősegítse ügyfelei magyar termékeinek és szolgáltatásainak exportpiacokra való kijutását. A beruházási és forgóeszköz finanszírozáson belül az újonnan, 2018-ban megkezdett folyósítások mintegy 23 milliárd forint értékű refinanszírozott állományt tettek ki az év végére – fele forint, a másik fele euro és amerikai dollár devizanemben –, így a teljes záróállomány elérte a 70 milliárd forintot” – mondta Patrick Van Overloop, a K&H Üzleti ügyfelek divízió vezetője a díjak átvételekor.

A K&H finanszírozza a jövő exportőreit

„Miközben az ügyletek tárgyát tekintve egyértelműen a naperőmű beruházások vitték tavaly a prímet, a finanszírozási programok szempontjából a Versenyképességet Javító Hitelprogram keretein belül meghirdetett Jövő exportőrei program bizonyult a legsikeresebbnek. Az EXIM versenyképességet javító hitelprogramja ugyanis azoknak a Magyarországon székhellyel vagy telephellyel rendelkező vállalkozások számára is biztosít kedvezményes kamatozású forrást belföldi beruházásokhoz és forgóeszköz finanszírozáshoz fix kamatozás mellett, amelyek egyelőre még nem exportálnak, a forrásnak köszönhetően azonban képesek lesznek felépíteni exporttevékenységüket. A programban ezért főként a magyar hozzáadott értéket és innovációt képviselő termelő és a szolgáltató cégek vannak fókuszban, így az ő bekapcsolódásuk a hazai exportba nemzetgazdasági előnyt jelenthet” – hangsúlyozta Patrick Van Overloop.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS