Itt találod az összes cikket a „Spar Magyarország” témában!
Szakmai képzéssel támogatja a SPAR Magyarország azon beszállítóit, amelyek hazai kisvállalkozásként, családi cégként kerülnek be innovatív, egyedi termékeikkel az üzletlánc polcaira.
„A hazai az igazi” a szlogenje a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi kampánysorozatának. Célja, hogy a hazai eredetű, ellenőrzött, megbízható termékekről szóló üzenetet eljuttassa a fogyasztók mind szélesebb köréhez, ezzel is segítve őket a tudatos vásárlásban.
Az agrárkormányzat, illetve a termelők, a gyártók és a kereskedők közös feladata, hogy minél több embert lássunk el minőségi magyar élelmiszerekkel határainkon belül és kívül – jelentette ki Erdős Norbert, az Agrárminisztérium élelmiszerlánc-felügyeletért felelős államtitkára.
Újrahasznosítás, szelektív hulladékgyűjtés, élelmiszer-pazarlás csökkentése – ezeket a témaköröket is felöleli a Nestlé Hungária és a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. általános iskolásoknak szóló interaktív edukációs csomagja.
Két sikeres fordulót követően már harmadik alkalommal hirdeti meg a termékversenyét az áruházlánc. Ezúttal is olyan magyarországi árukat keresnek, amik vagy új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek is, kiskereskedelmi láncokban még nem kaphatók.
„SPAR HAZAI.SZERETEM” névvel kiváló minőségű, hagyományos magyar ízvilágú élelmiszerek kerülnek még a nyáron az áruházlánc polcaira. A vállalat a belföldi gyártóktól, beszállítóktól érkező áruk vásárlásának ösztönzésével a fenntartható gazdálkodáshoz is hozzájárul.
Újabb fontos szakmai díjakkal ismerték el a SPAR Magyarország hazai kereskedelemben végzett munkáját.
Az áruházlánc húsüzemének Regnum márkája a története során első ízben kapta meg elismerést, míg a SPAR brandet 13., az INTERSPAR-t 6. alkalommal tartotta érdemesnek a rangos kereskedelmi díjra a tapasztalt szakemberekből álló zsűri.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a rendkívüli kihívások elé állító 2020-as évben is kimagasló teljesítményt nyújtott. A forgalom az előző évhez képest 8,7 százalékkal 738,9 milliárd forintra növekedett, és a munkahelyek száma is bővült.
A folyamatosan bővülő igényre való tekintettel ebben az évben is elérhetővé válik a Spar Magyarország és a Főtaxi-csoport TAXI SHOPPING kényelmi szolgáltatása.
A SPAR a hagyományosan bőséges ünnepi árukínálatát újdonságokkal, többek között rövid ideig elérhető, exkluzív termékekkel egészíti ki több árucsoportban is.
A vállalat a bérezés terén nem tesz különbséget munkatársai között az alapján, hogy ki milyen nemű, sőt, ezen a téren példát mutat mások számára is: a korábbi vállalása szerint közzéteszi a nemek szerinti béradatokat a legnagyobb létszámot kitevő munkakörök vonatkozásában.
A SPAR Magyarország régóta elkötelezte magát a magyar gazdák, családi vállalkozások, a magyar agrárium és feldolgozóipar mellett. Őket támogatja és hozza helyzetbe a magyar piacon a kiskereskedelmi vállalat Hungaricool by SPAR kezdeményezése, amely csatlakozott a Cápák között című üzleti show-hoz.
Megállapodott a 2021-es bérfejlesztésről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete. A megegyezés értelmében továbbra is megmarad a 13. havi juttatás.
Gyártója szerint nem jelent egészségügyi kockázatot az üzletekből visszahívott darált mák elfogyasztása, a termékben ugyanis határérték alatti mennyiségben találhatók nem engedélyezett növényvédő szer maradványok.
Több mint 18 millió forint értékű adománykártyával támogatták a vásárlók idén a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Adni Öröm! nevű karácsonyi adománygyűjtő akcióját.
Folytatódik a Cápák között üzleti show az RTL Klubon. A műsorhoz az idei évben csatlakozik a Hungaricool by SPAR termékverseny, amelynek győztesei újszerű, piacképes termékeikkel az INTERSPAR hipermarketek polcaira is felkerülnek.
A jó minőségű magyar termékek védelme, a hazai termelők támogatásának jelentősége különösen megnőtt a koronavírus okozta világjárvány miatt. A SPAR Magyarország régóta elkötelezett a hazai áruk és termelőik iránt, így a vállalat csatlakozott a Vedd a hazait! Védd a hazait! kampány őszi időszakához is.
Három megújult SPAR szupermarketet vehettek birtokba szeptemberben a vásárlók. A Budakeszin, Nyergesújfalun, valamint Komáromban megújult üzleteire összesen 1,56 milliárd forintot fordított a vállalat.
Kapacitásnövelő beruházásokba kezdett országos üzlethálózatának magasabb szintű kiszolgálása érdekében az üllői és a bicskei logisztikai központjában a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A vállalat a beruházására összesen mintegy 4,5 milliárd forintot fordít, kizárólag saját forrásból.
Kunhegyesen nyitott meg a SPAR kétszázadik kiskereskedői tulajdonban lévő franchise egysége. A vállalat partnerprogramja keretében működő áruházai tavaly már több mint 56 milliárd forint árbevételt termeltek és 1800 kereskedelmi szakembernek biztosítottak megélhetést.
Az idén hatodik alkalommal meghirdetett versenyen a SPAR kiskereskedelmi áruházlánc „Az Év Zöld Kereskedője" címet is kiérdemelte.
A magyarországi áruházlánc ismételten kiváló márkának bizonyult: 2020-ban a Superbrands kereskedelmi szakemberekből és tapasztalt vállalatvezetőkből álló szakmai döntőbizottsága tizenegyedik ízben sorolta a SPAR-t a legjobbak közé.
Az áruházlánc új MySPAR alkalmazása nagy mértékben megkönnyíti a bevásárlók dolgát: SuperShop kártyahasználatot és pontgyűjtést biztosít, illetve több egyedi árukedvezményt és különleges kuponakciót is kínál, de még azt is megmondja, melyik SPAR-üzlet van nyitva hozzánk legközelebb.
Még több szendviccsel segíti a kórházakban dolgozók megfeszített munkáját a SPAR az Etesd a Dokit! civil kezdeményezés keretében. A vállalat emellett az UNICEF Magyarország felhívására pénzügyi támogatást nyújt és szendvicseket biztosít.
Április 6-án indul a SPAR és a Főtaxi Csoport új TAXI SHOPPING szolgáltatása. A koronavírus okozta járványidőszakban, a mindenkit érintő kijárási korlátozások idején a bevásárlás sokak számára nehézséget okoz. Rajtuk igyekeznek segíteni.
A kiskereskedelmi vállalat a közel húszéves dunaújvárosi INTERSPAR áruházát és három – szentendrei, nyírbátori és tamási – szupermarket üzletét újította meg, összesen mintegy 3,3 milliárd forintból.
Csaknem 900 új dolgozót vett át más szektorokból a SPAR az elmúlt két hétben azzal, hogy azonnali munkalehetőséget biztosított országos hálózatában az álláskeresőknek.
Az áruházlánc szendvicsekkel és 1,5 millió forint adománnyal támogatja az Etesd a Dokit! civil kezdeményezést, amely naponta több mint 100 egészségügyi dolgozó meleg ebédjéről gondoskodik – ellenszolgáltatás nélkül.
A hagyományosan gazdag áruválaszték mellett a folyamatos termékfejlesztésekkel a SPAR több új árucikket, húskészítményt és édességet kínál vásárlóinak az idei ünnepre.
Jelentős, de szervezettséggel tovább növelhető a hazai élelmiszerek aránya a kiskereskedelmi láncok üzleteiben. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a SPAR vezetőivel egyebek közt erről is egyeztetett.
A SPAR új ernyőmárkát vezet be, amelynek szlogenje „SPAR – a fenntartható jövőért”. A vállalat emellett a fenntarthatósági törekvéseit egy dedikált weboldalon keresztül is bemutatja.
Megállapodott a 2020-as bérfejlesztésről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete. A megegyezés értelmében továbbra is megmarad a SPAR Hűségprogram.
A kiskereskedelmi hálózat egy szántódi, szolnoki és harkányi szupermarket üzletét modernizálta. Az idén novemberben újranyitott egységek mindegyikébe környezetkímélő, energiatakarékos világítás- és hűtéstechnikát telepítettek.
A SPAR eredményes és vonzó üzleti modelljéhez mára már 186 franchise üzlet tartozik, az üzletág éves forgalma több mint 47 milliárd forint és mintegy 1700 embernek jelent biztos megélhetést.
A SPAR alapítása óta kiemelt jelentőséget tulajdonít a szakmai utánpótlás-nevelésnek. A tavalyi szemeszterben 397 diák tette le sikerrel a szakvizsgáit, az idei tanévben pedig közel 800 tanuló szakmai gyakorlatáról gondoskodik az áruházlánc.
Az áruházlánc kereskedelmi és marketingmunkáját idén ősszel több fontos szakmai díjjal ismerték el.
A SPAR ez év októberben egy modern és minden vásárlói elvárásnak megfelelő áruház építését kezdi meg a Pest megyei Törökbálinton.
A SPAR egészségtudatos életvitelt támogató kezdeményezése ebben az évben újabb elemekkel gazdagodik.
A SPAR Magyarország a tavalyi hűségakcióiért, kampányaiért, fejlesztéseiért idén több fontos kereskedelmi, reklám- és marketingszakmai elismerésben részesült.
A SPAR a saját termékeinek cukorcsökkentésével párhuzamosan mérsékeltebb sótartalmú húskészítményeket állít elő Regnum húsüzemében.
A környezetbarát technológiák alkalmazása iránt elkötelezett SPAR az NKM Mobilitás Kft.-t választotta elektromobilitási partnerének.
A SPAR Magyarország tavaly 32 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre.
A SPAR Magyarország 2018-ban 134 millió forintot fordított társadalmi felelősségvállalási tevékenységekre.
A SPAR Magyarország munkavállalóinak jelentős része magasabb fizetést kap az idei évtől.
Újpestttől Pécsig: a SPAR modernizálta áruházait.
Az éves árbevételének mintegy 10 százalékát realizálja az év utolsó hónapjában a SPAR Magyarország. Az áruházak nyitvatartását a vásárlói igényeknek megfelelően alakították ki.
A SPAR Magyarország idén 23 milliárd forintot fordít fejlesztésekre. Legutóbb Budapest XIX. kerületében modernizálták a hipermarketet.
Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.