Egy vidéki hipermarketet és három szupermarketet modernizált a SPAR

2020. 04. 03., 12:30

A kiskereskedelmi vállalat a közel húszéves dunaújvárosi INTERSPAR áruházát és három – szentendrei, nyírbátori és tamási – szupermarket üzletét újította meg, összesen mintegy 3,3 milliárd forintból. A tavasszal újranyitott üzletek az otthonos, ugyanakkor modern vásárlói élményt kínálják.

„A települési és a vonzáskörzetekben megmutatkozó vásárlóerő-növekedésre figyelve és a folyamatosan változó vásárlói elvárásokat szem előtt tartva alakítjuk a frissen korszerűsített üzleteink profilját, megjelenését és termékpalettáját. Így tettünk a dunaújvárosi INTERSPAR hipermarket, illetve a szentendrei, nyírbátori és tamási szupermarket esetében is. Összesen csaknem 3,3 milliárd forintos beruházás keretében újult meg négy áruház” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

Úttörőként a SPAR Magyarország honosította meg hazánkban a hipermarket-formátumot. Az első INTERSPAR 25 évvel ezelőtt nyílt meg Győrben, ma már 34 üzlet szolgálja ki a vásárlói igényeket országszerte. Az üzletformátum sikerét a széles árukínálat, a többletszolgáltatások, a jó megközelíthetőség, a családbarát megoldások és a folyamatos modernizáció alapozta meg.

Ennek jegyében korszerűsítették a 2002-ben átadott dunaújvárosi INTERSPAR áruházat is, amit az egyre dinamikusabban növekvő helyi és regionális vásárlóerő és a változó vevői igényeknek történő megfelelés indokolt. A megyei jogú város hipermarket áruházát közel 1,8 milliárd forintból újították meg. A 2020. április 2-án újranyitott üzlet eladóterének egészét modernizálták. Az újranyitott hipermarketben 75 munkatárs segíti a vevők kiszolgálását. A vállalat energiatakarékos és környezetkímélő technológiák kiépítésével biztosította a hűtést és fűtést, illetve a világítást.

Nyírbátor város és vonzáskörzetének lakói hasonlóképpen április 2-tól látogathatják ismét az 563 millió forintból korszerűsített szupermarketet, amelyben 26 munkatárs gondoskodik a kiszolgálásukról. A beltér a SPAR legújabb koncepciója szerinti kialakítást kapott: áttekinthetőbb pékség fogadja a vevőket, amelyhez a kényelmesebb vásárlást elősegítő, alacsony bútorokkal berendezett zöldség-gyümölcs- és pékáru-részlegen keresztül lehet eljutni. Az üzletbe enjoy. kényelmi termékeket kínáló hűtőpultot telepítettek, valamint a pultsoron egy SPAR to Go-nak is helyet biztosítottak.

A Szentendre Pap-szigeti városrészénél álló, 601 millió forintból modernizált szupermarketet ugyancsak április 2-től vehette birtokba a vásárlóközönség. Az áruház homlokzata megszépült, a parkolóját felújították. Az átfogóan újjávarázsolt belső tér komfortosabb vásárlói élményéről olyan átalakítások gondoskodtak. Az önkiszolgáló kasszákkal is ellátott szentendrei, Pap-szigeti szupermarketben 27 munkatárs gondoskodik a vásárlók minőségi kiszolgálásáról.

A tamásiak és a környékbeliek bevásárlását teszi kényelmesebbé és gyorsabbá március 26-tól a modernizált SPAR szupermarket. A 243 millió forintos átalakításnak köszönhetően a bejáratot megújították, az áruház eladóterét felújították: az üzletbelsőbe új csemege-kiszolgálópult és látványpékség került, illetve egy új grillpult is helyet kapott az üzletben. A vásárlókat új önkiszolgáló pénztárgépek segítik, a színvonalas kiszolgálásukról pedig 20 áruházi dolgozó gondoskodik.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS