Egy vidéki hipermarketet és három szupermarketet modernizált a SPAR

2020. 04. 03., 12:30

A kiskereskedelmi vállalat a közel húszéves dunaújvárosi INTERSPAR áruházát és három – szentendrei, nyírbátori és tamási – szupermarket üzletét újította meg, összesen mintegy 3,3 milliárd forintból. A tavasszal újranyitott üzletek az otthonos, ugyanakkor modern vásárlói élményt kínálják.

„A települési és a vonzáskörzetekben megmutatkozó vásárlóerő-növekedésre figyelve és a folyamatosan változó vásárlói elvárásokat szem előtt tartva alakítjuk a frissen korszerűsített üzleteink profilját, megjelenését és termékpalettáját. Így tettünk a dunaújvárosi INTERSPAR hipermarket, illetve a szentendrei, nyírbátori és tamási szupermarket esetében is. Összesen csaknem 3,3 milliárd forintos beruházás keretében újult meg négy áruház” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

Úttörőként a SPAR Magyarország honosította meg hazánkban a hipermarket-formátumot. Az első INTERSPAR 25 évvel ezelőtt nyílt meg Győrben, ma már 34 üzlet szolgálja ki a vásárlói igényeket országszerte. Az üzletformátum sikerét a széles árukínálat, a többletszolgáltatások, a jó megközelíthetőség, a családbarát megoldások és a folyamatos modernizáció alapozta meg.

Ennek jegyében korszerűsítették a 2002-ben átadott dunaújvárosi INTERSPAR áruházat is, amit az egyre dinamikusabban növekvő helyi és regionális vásárlóerő és a változó vevői igényeknek történő megfelelés indokolt. A megyei jogú város hipermarket áruházát közel 1,8 milliárd forintból újították meg. A 2020. április 2-án újranyitott üzlet eladóterének egészét modernizálták. Az újranyitott hipermarketben 75 munkatárs segíti a vevők kiszolgálását. A vállalat energiatakarékos és környezetkímélő technológiák kiépítésével biztosította a hűtést és fűtést, illetve a világítást.

Nyírbátor város és vonzáskörzetének lakói hasonlóképpen április 2-tól látogathatják ismét az 563 millió forintból korszerűsített szupermarketet, amelyben 26 munkatárs gondoskodik a kiszolgálásukról. A beltér a SPAR legújabb koncepciója szerinti kialakítást kapott: áttekinthetőbb pékség fogadja a vevőket, amelyhez a kényelmesebb vásárlást elősegítő, alacsony bútorokkal berendezett zöldség-gyümölcs- és pékáru-részlegen keresztül lehet eljutni. Az üzletbe enjoy. kényelmi termékeket kínáló hűtőpultot telepítettek, valamint a pultsoron egy SPAR to Go-nak is helyet biztosítottak.

A Szentendre Pap-szigeti városrészénél álló, 601 millió forintból modernizált szupermarketet ugyancsak április 2-től vehette birtokba a vásárlóközönség. Az áruház homlokzata megszépült, a parkolóját felújították. Az átfogóan újjávarázsolt belső tér komfortosabb vásárlói élményéről olyan átalakítások gondoskodtak. Az önkiszolgáló kasszákkal is ellátott szentendrei, Pap-szigeti szupermarketben 27 munkatárs gondoskodik a vásárlók minőségi kiszolgálásáról.

A tamásiak és a környékbeliek bevásárlását teszi kényelmesebbé és gyorsabbá március 26-tól a modernizált SPAR szupermarket. A 243 millió forintos átalakításnak köszönhetően a bejáratot megújították, az áruház eladóterét felújították: az üzletbelsőbe új csemege-kiszolgálópult és látványpékség került, illetve egy új grillpult is helyet kapott az üzletben. A vásárlókat új önkiszolgáló pénztárgépek segítik, a színvonalas kiszolgálásukról pedig 20 áruházi dolgozó gondoskodik.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024-04-16 14:10:00
A Miniszterelnökség Monitoring és Értékelési Főosztálya megbízásából elkészült a „Zöldinfrastruktúra útmutató”, amelynek célja, hogy segítséget nyújtson a támogatást igénylőknek (elsősorban önkormányzatoknak) a területükön jelentkező környezeti és klímakockázatok azonosításában, és a problémák természetalapú, zöld és kékinfrastruktúra létrehozásával történő megoldásában.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS