Tízezer családnak segít az Adni Öröm akció

2020. 12. 23., 11:00

Több mint 18 millió forint értékű adománykártyával támogatták a vásárlók idén a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Adni Öröm! nevű karácsonyi adománygyűjtő akcióját. A felajánlások révén a Szeretetszolgálat tízezer nehéz sorsú családnak tud élelmiszercsomagot eljuttatni karácsony előtt. A SPAR az akció zárásakor pedig tett egy különleges felajánlást: megduplázta a vásárlói adományok értékét, ezzel is segítve a Magyar Máltai Szeretetszolgálat rászorulókat támogató programjait, melyek a SPAR által felajánlott további 18 millió forintnak köszönhetően 2021 év elején is tudnak erősödni. Így összességében 36 millió forint pénzadománnyal zárult az idei Adni Öröm! akció.

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR 2020. december 16. és 21. között 24. alkalommal rendezte meg az Adni Öröm! akciót. A karácsonyi adománygyűjtés során idén adománykártyák megvásárlásával lehetett támogatást adni a rászoruló embereknek. Az akció 105 kijelölt SPAR és INTERSPAR áruházban, illetve a SPAR online shopjában zajlott.

„A koronavírus járvány alapvetően írta át a mindennapjainkat és új kihívások elé állított bennünket. Ugyanakkor ez a nehéz helyzet rávilágított arra is, milyen nagy szükség van arra, hogy az emberek a lehetőségeikhez mérten segítsenek egymásnak. A SPAR Magyarország számára nagy öröm, hogy egy világjárvány idején, a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal közösen ismét meg tudtuk szervezni a hagyományos Adni Öröm! adománygyűjtő akciónkat. Nagyon köszönjük vásárlóinknak, hogy az idei évben is tanúbizonyságot tettek szolidaritásukról és adományaikkal hozzájárultak a kezdeményezésünk sikeréhez, amit mi szerettünk volna tovább erősíteni, ezért úgy döntöttünk, megduplázzuk a vásárlók által felajánlott adományok értékét. Így az Adni Öröm! akció eredménye 36 millió forint pénzadomány lett végül” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

A jótékonysági kezdeményezéshez a SPAR és INTERSPAR üzletek vásárlói összesen több mint 18 millió forint felajánlással járultak hozzá. A Magyar Máltai Szeretetszolgálat ebből az összegből tízezer egységcsomagra való tartós élelmiszert vásárolt, amelyet a rászoruló embereknek még karácsony előtt eljuttat. A SPAR felajánlása pedig elősegíti, hogy a nélkülöző emberek a 2021-es évben is jelentős támogatáshoz jussanak.

„Az élelmiszercsomagokat a Szeretetszolgálat által támogatott rászoruló családok, egyedül maradt idősek, fogyatékos családtaggal, nehéz körülmények között élő emberek kapják. Az adományt előzetesen összeállított címlista alapján házhoz viszik a karitatív szervezet munkatársai, a hajléktalan emberek pedig a nappali melegedőkben vehetik át a számukra összeállított csomagot. Nagyon hálásak vagyunk a vásárlóknak, akik ebben az új helyzetben is segítséget nyújtottak ahhoz, hogy tízezer élelmiszercsomagot készíthessünk a szükséget szenvedő családoknak” – mondta Romhányi Tamás, a szervezet kommunikációs vezetője.

Az idei adománygyűjtés szlogenje ebben az évben is a „Lett egy másik családom” volt. Ez azt fejezi ki, hogy önzetlenségük révén egyre több és több embert köt össze ismeretlenül az egymásnak nyújtott segítség. A jótékonysági kampány egy meglepetést is tartogatott 2020-ban. Közismert személyiségek, televíziós szereplők – köztük Ördög Nóra, Marton Adrienn, Kulcsár Edina, Szabó András „Csuti”, Molnár Andi és Czippán Anett - közösen énekelték el az egyik legszebb karácsonyi dalt.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS