A Regnum márka is Superbrands-díjas lett idén

A Regnum márka is Superbrands-díjas lett idén
2021. 06. 24., 14:00

Az áruházlánc húsüzemének Regnum márkája a története során első ízben kapta meg elismerést, míg a SPAR brandet 13., az INTERSPAR-t 6. alkalommal tartotta érdemesnek a rangos kereskedelmi díjra a tapasztalt szakemberekből álló zsűri.

„Büszkék vagyunk, hogy újabb pozitív visszaigazolást nyert a cégcsoportunk tevékenysége, amelyet – a magyar termékek iránti elkötelezettség mellett – az etikus üzleti magatartás, a minőségi kereskedelem és a vásárlók magas szintű kiszolgálása jellemez. A hosszú ideje magas színvonalú, a vevők igényeire fókuszáló munka következetességét mutatja, hogy a SPAR márka már 13., az INTERSPAR 6. alkalommal vehette át a legnívósabb szakmai díjat” – mondta Maczelka Márk.

A SPAR Magyarország kommunikációs vezetője szerint: „A vállalatvezetőkből és kereskedelmi szakemberekből álló döntőbizottság kitüntetései a fenntarthatóság területén tett erőfeszítéseink elismerését is jelentik. Rendkívül örülünk annak is, hogy a tavaly 368 kollégával 45,2 milliárd forint bevételt realizáló húsüzemeink Regnum márkáját – amely brand termékei közül tavaly 19 elnyerte a Magyar Termék védjegyhasználhati jogot is - idén szintén Superbrands-díjra érdemesítették, történetünk során első ízben. A fontos elismerések is arra ösztönöznek bennünket, hogy a jövőben további fejlesztésekkel, kreatív innovációkkal gazdagítsuk a márkáinkat”.

A Superbrands-oklevelet az INTERSPAR márka 2004-ben kapta meg először, a SPAR brand 2005-ben, a Regnum pedig idén. A díjra a folyamatos kiváló teljesítményükkel és minőségi márkaüzenetükkel váltak érdemessé. A szakmai kitüntetést a világ egyik legfontosabb márkaértékelési rendszerének szempontjai alapján ítélik oda. A legjobbnak tartott brandek a biztonságot és garanciát jelentő rangos elismeréssel tovább növelik ismertségüket, javítják piaci pozíciójukat és mintát is adnak azoknak a magyarországi kereskedelmi szereplőknek, akik a márkaépítés terén előre kívánnak lépni a jövőben.

A vállalat a márkái megerősítése érdekében minden évben fejleszt és beruház. Többek között – nagy mértékben a magyar beszállítókra és termelőkre támaszkodva – szélesíti az általános árukínálatát, bővíti a speciális igényeket ellátó és egészségtudatos termékei palettáját, növeli a kényelmi áruválasztékát. Új áruházakat épít, az üzletmodernizációs programja keretében régebbi egységeit felújítja. Növeli a gyártóüzemei kapacitását és területét, mint ahogyan a logisztikai egységekét is.

Minden beruházása során érvényesíti a környezetvédelmi, valamint az élelmiszer- és munkabiztonsági szempontokat. Emellett olyan nagy jelentőségű projekteket valósít meg, mint az online shop rendszer kiépítése vagy egy egyedülálló, a magyar termelőket és gyártókat előtérbe helyező termékinnovációs verseny létrehozása.

A Superbrands a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a független marketingszakmai és vállalatirányító szakemberekből álló bizottság döntött. A nagy-britanniai Brand Council által létrehozott Superbrands-program világszerte 90 országban van jelen, hazánkban első ízben 2004-ben ismerték el azokat a márkákat, amelyek követendő példát jelentenek területükön.

(Fotók: spar.hu)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.
A legtöbb munkavállaló nem díjazná, ha a home office határait szűkebbre szabná a munkahelyük, de a felük csak emiatt azért nem mondana fel – legalábbis rögtön. A cégek nem kapkodnak a keretek módosításával, amit valószínűleg jól tesznek, pedig az alkalmazottakat aligha érné váratlanul. Milyen arányban morzsolódnának le a dolgozók a távmunka elvételével? Milyen előnyeit és hátrányait érzik a pandémiából örökölt gyakorlatnak napjainkban? A Profession.hu felmérte, Dencső Blanka piackutatási és üzletfejlesztési szakértő pedig összefoglalta, mire érdemes számítani home office fronton a közeljövőben.
2024. 08. 16., 22:15
epizód: 2024 / 16   |   hossz: 22:09
Az Edinburgh-i Egyetem magyar docense nem csak azt mesélte el, hogyan vezetett az útja egy hazai egyetemről a tengerentúli Caltech-re, majd Skóciába, hanem azt is, hogy jelenlegi kutatási területe ígéretes jövőképet fest a szív- és érrendszeri betegek hatékonyabb gyógyítása számára. A kémiai és biomérnök tudós egy pakisztáni kollégájával együtt fejlesztett 3D nyomtatással készülő véreret, aminek még az alapanyagát is ők állítják elő, olcsó nyersanyagokból. A forradalmi megoldás véglegesítéséhez nemzetközi együttműködésre is nyitott tudósok szerint a találmányuk egy napon humán betegekbe is beültethető lesz, jelentősen csökkentve a fertőzések veszélyét és gyorsítva a felépülést.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS