A Regnum márka is Superbrands-díjas lett idén

A Regnum márka is Superbrands-díjas lett idén
2021. 06. 24., 14:00

Az áruházlánc húsüzemének Regnum márkája a története során első ízben kapta meg elismerést, míg a SPAR brandet 13., az INTERSPAR-t 6. alkalommal tartotta érdemesnek a rangos kereskedelmi díjra a tapasztalt szakemberekből álló zsűri.

„Büszkék vagyunk, hogy újabb pozitív visszaigazolást nyert a cégcsoportunk tevékenysége, amelyet – a magyar termékek iránti elkötelezettség mellett – az etikus üzleti magatartás, a minőségi kereskedelem és a vásárlók magas szintű kiszolgálása jellemez. A hosszú ideje magas színvonalú, a vevők igényeire fókuszáló munka következetességét mutatja, hogy a SPAR márka már 13., az INTERSPAR 6. alkalommal vehette át a legnívósabb szakmai díjat” – mondta Maczelka Márk.

A SPAR Magyarország kommunikációs vezetője szerint: „A vállalatvezetőkből és kereskedelmi szakemberekből álló döntőbizottság kitüntetései a fenntarthatóság területén tett erőfeszítéseink elismerését is jelentik. Rendkívül örülünk annak is, hogy a tavaly 368 kollégával 45,2 milliárd forint bevételt realizáló húsüzemeink Regnum márkáját – amely brand termékei közül tavaly 19 elnyerte a Magyar Termék védjegyhasználhati jogot is - idén szintén Superbrands-díjra érdemesítették, történetünk során első ízben. A fontos elismerések is arra ösztönöznek bennünket, hogy a jövőben további fejlesztésekkel, kreatív innovációkkal gazdagítsuk a márkáinkat”.

A Superbrands-oklevelet az INTERSPAR márka 2004-ben kapta meg először, a SPAR brand 2005-ben, a Regnum pedig idén. A díjra a folyamatos kiváló teljesítményükkel és minőségi márkaüzenetükkel váltak érdemessé. A szakmai kitüntetést a világ egyik legfontosabb márkaértékelési rendszerének szempontjai alapján ítélik oda. A legjobbnak tartott brandek a biztonságot és garanciát jelentő rangos elismeréssel tovább növelik ismertségüket, javítják piaci pozíciójukat és mintát is adnak azoknak a magyarországi kereskedelmi szereplőknek, akik a márkaépítés terén előre kívánnak lépni a jövőben.

A vállalat a márkái megerősítése érdekében minden évben fejleszt és beruház. Többek között – nagy mértékben a magyar beszállítókra és termelőkre támaszkodva – szélesíti az általános árukínálatát, bővíti a speciális igényeket ellátó és egészségtudatos termékei palettáját, növeli a kényelmi áruválasztékát. Új áruházakat épít, az üzletmodernizációs programja keretében régebbi egységeit felújítja. Növeli a gyártóüzemei kapacitását és területét, mint ahogyan a logisztikai egységekét is.

Minden beruházása során érvényesíti a környezetvédelmi, valamint az élelmiszer- és munkabiztonsági szempontokat. Emellett olyan nagy jelentőségű projekteket valósít meg, mint az online shop rendszer kiépítése vagy egy egyedülálló, a magyar termelőket és gyártókat előtérbe helyező termékinnovációs verseny létrehozása.

A Superbrands a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a független marketingszakmai és vállalatirányító szakemberekből álló bizottság döntött. A nagy-britanniai Brand Council által létrehozott Superbrands-program világszerte 90 országban van jelen, hazánkban első ízben 2004-ben ismerték el azokat a márkákat, amelyek követendő példát jelentenek területükön.

(Fotók: spar.hu)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS