Az év online shopja és az év húsáru kereskedője is a SPAR lett

2021. 07. 06., 10:00

Újabb fontos szakmai díjakkal ismerték el a SPAR Magyarország hazai kereskedelemben végzett munkáját. Az üzletláncot három kategóriában is a legjobbnak minősítették „Az Év Boltja” versenyen, két új élelmiszerterméke pedig elnyerte 2021 legkiválóbb termékinnovációjának járó díját az „Inno d'Or” pályázaton.

A vállalat az előző évekhez hasonlóan, idén is több rangos szakmai díjat nyert. A kitüntetések azt bizonyítják, hogy a SPAR Magyarország fejlesztései és beruházásai, a minőségi kereskedelem iránti elkötelezettsége és a fenntarthatósági szempontok érvényesítése meghozta gyümölcsét.

„A SPAR alapítása óta a legmagasabb színvonalon végzett kereskedelmi tevékenység mellett kötelezte el magát. A vállalatunk a vevői igényekhez igazodó, azokat maximálisan kielégítő áruválasztékot és szolgáltatásokat kínálja az áruházaiban. Mindennek és az etikus üzleti magatartásunknak a helyességét igazolják a nagy presztízsű szakmai díjak. Megerősítenek bennünket abban is, hogy jó úton járunk a hazai piaci szereplők támogatása, felkarolása, valamint a fenntarthatóság érvényre juttatása terén is” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc három elismeréssel gazdagodott az idén hetedik alkalommal meghirdetett „Az Év Boltja” versenyen. A Store Insider magazin pályázatán a vállalat dunaújvárosi INTERSPAR áruháza nyerte el „Az év boltja” címet a hipermarket kategóriában. Emellett a SPAR online shopja érdemelte ki „Az év online boltja” címet, a kereskedelmi láncok közötti versenyben pedig a SPAR Magyarország lett „Az év friss húsáru-kereskedője”.

A megmérettetés célja, hogy – egy szigorú szakmai szempontrendszer és a közönségszavazás alapján – megtalálják az ország élelmiszer- és gyorsan forgó fogyasztási cikkeket árusító üzleteinek legkiválóbbjait. Döntő a vevőközpontúság, az áruválaszték minősége és a szolgáltatások sokszínűsége és színvonala, illetve az üzletbelső – esztétikai és funkcionális – kialakítása és a dolgozók hozzáállása. A minősítésben elismert kereskedelmi, gyártószektor-beli, kommunikációs és kreatív marketingszakemberek vettek részt, amihez a vásárlók is csatlakozhattak a magazin felületén történő online voksolással.

A vállalat termékfejlesztési munkájának nívóját méltatja, hogy a SPAR Magyarország két saját márkás terméke is megkapta az „Inno d'Or – Év Innovációja 2021” címet. A Trade magazin idén első ízben meghirdetett, termékinnovációkat díjazó versenyén – a szakmai zsűri értékelése alapján – a SPAR Szafi free bagett és a SPAR gyorsfagyasztott, hámozott, kockázott avokádó is kiérdemelte a kitüntető titulust az élelmiszerek kategóriájában. Az üzletláncnak a megmérettetésre nevezett termékei tökéletesen megfeleltek az olyan magas pályázati elvárásoknak, mint az értékteremtés, az újítás és igényesség, ezért is nyerhettek.

A tavaly óta nagy sikerrel forgalmazott reform pékáru az innovatív csomagolásával – speciális varrással védett papírtasakjával – emelkedett ki a mezőnyből. A Közép-Amerikában őshonos, számos pozitív élettani hatással bíró avokádó – amely egyszerre gyümölcs, zöldség és gyógynövény – pedig az újszerű, konyhakész kiszerelési formájával egyedülálló a magyar kiskereskedelmi piacon.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS