Az év online shopja és az év húsáru kereskedője is a SPAR lett

2021. 07. 06., 10:00

Újabb fontos szakmai díjakkal ismerték el a SPAR Magyarország hazai kereskedelemben végzett munkáját. Az üzletláncot három kategóriában is a legjobbnak minősítették „Az Év Boltja” versenyen, két új élelmiszerterméke pedig elnyerte 2021 legkiválóbb termékinnovációjának járó díját az „Inno d'Or” pályázaton.

A vállalat az előző évekhez hasonlóan, idén is több rangos szakmai díjat nyert. A kitüntetések azt bizonyítják, hogy a SPAR Magyarország fejlesztései és beruházásai, a minőségi kereskedelem iránti elkötelezettsége és a fenntarthatósági szempontok érvényesítése meghozta gyümölcsét.

„A SPAR alapítása óta a legmagasabb színvonalon végzett kereskedelmi tevékenység mellett kötelezte el magát. A vállalatunk a vevői igényekhez igazodó, azokat maximálisan kielégítő áruválasztékot és szolgáltatásokat kínálja az áruházaiban. Mindennek és az etikus üzleti magatartásunknak a helyességét igazolják a nagy presztízsű szakmai díjak. Megerősítenek bennünket abban is, hogy jó úton járunk a hazai piaci szereplők támogatása, felkarolása, valamint a fenntarthatóság érvényre juttatása terén is” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Az áruházlánc három elismeréssel gazdagodott az idén hetedik alkalommal meghirdetett „Az Év Boltja” versenyen. A Store Insider magazin pályázatán a vállalat dunaújvárosi INTERSPAR áruháza nyerte el „Az év boltja” címet a hipermarket kategóriában. Emellett a SPAR online shopja érdemelte ki „Az év online boltja” címet, a kereskedelmi láncok közötti versenyben pedig a SPAR Magyarország lett „Az év friss húsáru-kereskedője”.

A megmérettetés célja, hogy – egy szigorú szakmai szempontrendszer és a közönségszavazás alapján – megtalálják az ország élelmiszer- és gyorsan forgó fogyasztási cikkeket árusító üzleteinek legkiválóbbjait. Döntő a vevőközpontúság, az áruválaszték minősége és a szolgáltatások sokszínűsége és színvonala, illetve az üzletbelső – esztétikai és funkcionális – kialakítása és a dolgozók hozzáállása. A minősítésben elismert kereskedelmi, gyártószektor-beli, kommunikációs és kreatív marketingszakemberek vettek részt, amihez a vásárlók is csatlakozhattak a magazin felületén történő online voksolással.

A vállalat termékfejlesztési munkájának nívóját méltatja, hogy a SPAR Magyarország két saját márkás terméke is megkapta az „Inno d'Or – Év Innovációja 2021” címet. A Trade magazin idén első ízben meghirdetett, termékinnovációkat díjazó versenyén – a szakmai zsűri értékelése alapján – a SPAR Szafi free bagett és a SPAR gyorsfagyasztott, hámozott, kockázott avokádó is kiérdemelte a kitüntető titulust az élelmiszerek kategóriájában. Az üzletláncnak a megmérettetésre nevezett termékei tökéletesen megfeleltek az olyan magas pályázati elvárásoknak, mint az értékteremtés, az újítás és igényesség, ezért is nyerhettek.

A tavaly óta nagy sikerrel forgalmazott reform pékáru az innovatív csomagolásával – speciális varrással védett papírtasakjával – emelkedett ki a mezőnyből. A Közép-Amerikában őshonos, számos pozitív élettani hatással bíró avokádó – amely egyszerre gyümölcs, zöldség és gyógynövény – pedig az újszerű, konyhakész kiszerelési formájával egyedülálló a magyar kiskereskedelmi piacon.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS