Call center a növekedés mögött

Call center a növekedés mögött
2024. 12. 02., 06:15

A call center marketing több, mint egyszerű telemarketing! Nemcsak új ügyfelek szerezhetők vele, de a meglévők megtartásához és piackutatáshoz is biztos hátországot jelent. Tapasztalatok szerint régóta stagnáló vállalkozásokat tud újra növekedési pályára állítani.

A telefonhívás hatékonyságát a személyességnek köszönheti. Míg az e-mailek, hírlevelek és online hirdetések sablonosak, és általános információkat közölnek, addig egy élő beszélgetés során lehetőség van oda-vissza reagálni az ügyfél felvetéseire.

A ConnectYOU Call Center ügyfélkapcsolatot javít, új partnereket talál, és támogatást nyújt új termékek vagy szolgáltatások bevezetését megelőző felmérésekhez is. Ahhoz képest, amennyit hoz a „konyhára”, elenyésző az a költség, amennyibe egy ilyen szolgáltatás kerül.

Költséghatékony marketingeszköz

Ez a típusú marketing rendkívül költséghatékony. Ha profi csapat telefonál nekünk, akkor rövid időn belül, számokkal kimutatható eredményeket hoz az alkalmazása. Ha ügyfélre vetítjük a szolgáltatás árát, láthatjuk, hogy bőven megtérül az a pénz, amennyibe az új vásárló „került”.

Ráadásul más célokat is magas minőségben kiszolgál, piackutatásért például jóval többet fizetnénk egy kifejezetten csak ezzel a feladattal megbízott cégnél.

Érvek a telefonközpont mellett

  • Nem a levegőbe céloz, hanem direktben pont azt a célközönséget éri el, amelyikre szükségünk van. 
  • Új terméket vagy szolgáltatást népszerűsít, felhívja a figyelmet azok előnyeire, a kihagyhatatlan akciókra.
  • Alkalmazható az ügyfélelégedettség mérésére is, telefonon begyűjtheti a partnerek véleményét, észrevételeit, javaslatait. 
  • Kifogáskezelésben is jártasak és profik.
  • Az intelligens hívásátirányító rendszernek köszönhetően a bejövő hívásokat is kezelni tudja, rövid időn belül a megfelelő helyre kapcsolja.
  • Az ügyfelek elvárják, hogy maguk választhassák meg, hogy miként lépnek kapcsolatba velünk, ha kérdésük van. E-mail, élő chat, közösségi média nem elég, főként az idősebb korosztály a telefont részesíti előnyben. Az ilyen megkeresésekkel járó feladatot a call center leveszi a vállunkról.
  • A hívások rögzítése, majd visszahallgatása megadja a hibák gyors javításának lehetőségét, ezzel pedig az ügyfélélmény jelentősen növelhető.

Call centerben az adat, adatban a jövő

Az adat- és véleménygyűjtés is az előnyök között van tehát, az adat pedig korunk legnagyobb kincse! A brand népszerűsítése, a vállalkozás fejlesztése érdekében jól hasznosítható információk gyűlnek össze a call centerben az ügyfelek elvárásairól, észrevételeiről, véleményéről.

Ezek birtokában nemcsak a termékek és a szolgáltatások javíthatók, de a további marketingeszközök is hatékonyabban működhetnek majd a piac alapos ismeretében. A ConnectYOU Call Center ezáltal a jobb eredményeket hozó kampányokhoz is kulcsot ad.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024. 12. 11., 09:11
Sorjáznak az akciós autók akciós THM-mel a kereskedőknél. A lízingcégek is gyakran nyújtanak 0 százalékos vagy 2–5 százalék közötti THM-mel finanszírozást, de csak speciális feltételekkel, ezért mindenképpen érdemes összevetni a finanszírozási lehetőségeket a kocsivásárlási döntés előtt – derül ki a Bank360.hu összeállításából.
2024-12-11 20:11:00
A Design Terminal és a Nemzeti Tehetség Központ szervezésében immár negyedik alkalommal indul el a START program, amely a fiatalok vállalkozóvá válását támogatja szakmai képzéssel, mentorációval és akár 3–5 millió forint értékű díjazással.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS