A SPAR több mint 1,5 milliárd forintot fordított a korábbi Europarkban található hipermarket modernizálására. A beruházás 122 munkahely megőrzését segíti.
„A SPAR folyamatosan korszerűsíti a már működő üzleteit, megfelelve az egyre növekvő vásárlói igényeknek. A vállalat idén 23 milliárd forintot fordít fejlesztésekre, amelyből – többek között – a budapesti Shopmark bevásárlóközpontban található INTERSPAR áruházat is modernizáltuk. A több mint 1,5 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően a hipermarket teljes egészében megújult. A növekvő árukészlet mellett INTERSPAR to Go étteremmel is bővítjük szolgáltatásainkat. A beruházásnak köszönhetően 122 munkavállalónak kínálunk biztos megélhetést” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A Shopmark bevásárlóközpont a XIX. kerület meghatározó kereskedelmi központja, amely rendkívül forgalmas helyen működik. A környékbeli lakosság vásárlóereje egyre nagyobb, jelentősen bővíteni is kellett az INTERSPAR üzlet kínálatát az utóbbi években, ezért döntött úgy a vállalat, hogy a Shopmark teljes körű felújítása keretében a hipermarket is megújul, s egy átláthatóbb, újjászületett üzletegység nyitja meg kapuit.
A magyarországi SPAR hálózatában 1995-ben jelent meg – elsőként Győrben – az INTERSPAR hipermarket, ezzel honosítva meg hazánkban ezt a kereskedelmi formátumot.
A SALT Budapest alapvető filozófiája a hagyományos magyar konyha újragondolása. Tóth Szilárd séf és csapata olyan régi recepteket és technikákat elevenít fel, amelyek évtizedekkel, sőt évszázadokkal ezelőtt jellemezték a magyar vidéki konyhát.
A Nemzetközi Atomenergia Ügynökség és az ukrán hatóságok tájékoztatása alapján az elmúlt két hónapban sem csökkent az ukrán energia-infrastruktúrát ért támadások száma. A támadások közvetlenül nem érintik az ukrajnai atomerőművek nukleáris biztonságát, azonban megzavarhatják működésüket.