Újra lehet jelentkezni a SPAR termékversenyére

2021. 09. 03., 13:00

Két sikeres fordulót követően már harmadik alkalommal hirdeti meg a termékversenyét az áruházlánc. Ezúttal is olyan magyarországi árukat keresnek, amik vagy új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek is, kiskereskedelmi láncokban még nem kaphatók. A vállalat mentorálással segíti a nyertes vállalkozókat, akiknek a termékei az INTERSPAR áruházakban mutatkoznak be.

„A hazai termelők és termékek mellett mindig is kiállt a SPAR Magyarország. A magyar gazdaságot és kereskedelmet pedig olyan kezdeményezésekkel is segíti, mint az idén harmadik alkalommal induló Hungaricool by SPAR termékverseny. A népszerű és sikeres üzleti kezdeményezésünkkel idén is új fejlesztésű vagy létező, de még csak szűkebb körben ismert és forgalmazott magyar termékeket keresünk, melyek eleget tesznek a fenntarthatóság szempontjainak is – mondta Maczelka Márk.

A SPAR Magyarország kommunikációs vezetője hozzátette: „A szakmai értékelés után legfeljebb tíz kiválasztott cégnek vagy egyéni vállalkozónak biztosítjuk az INTERSPAR áruházak jelentette széles felvevő piacot, amelyhez hatékony marketingtámogatást is kínálunk. A korábbi versenyetapok láthatóan motiválták a feltörekvő, piacra lépést tervező magyarországi élelmiszer- és egyéb termékgyártókat. Meggyőződésünk, hogy az érvénysülést elősegítő együttműködési lehetőség és a biztos beszállítói partnerség felajánlása ebben az évben is számos olyan hazai termelőt bátorít arra, hogy megmérettesse magát, aki versenyképes áruk előállítására képes. A nyertes termékekkel a vásárlóink 2022-ben találkozhatnak INTERSPAR hipermarket áruházaink polcain”.

Az áruházlánc a Hungaricool by SPAR 2022 termékversenyt – a pályázati kiírásban szereplő feltételek szerint – 2021. október 9-i jelentkezési határidővel hirdette meg. Magyarországon előállított, széles disztribúcióval még nem rendelkező, egyedi, a fogyasztói igényekre választ nyújtó termékeket várnak. A nyertes élelmiszer- (food) és egyéb (non-food) termékgyártók termékeihez a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a piacra történő bevezetés szakmai támogatását adja a 35 INTERSPAR hipermarket áruháza bevonásával.

A SPAR az RTL Klub „Cápák között” című üzleti showműsorának stratégiai támogatójaként a következő Cápák között szériájában szereplő vállalkozások között is keresi a Hungaricool különdíjra érdemes versenyzőket, de a Hungaricool versenyen való részvételnek nem előfeltétele a Cápák között műsorba történő jelentkezés. Az előző széria tapasztalatai azonban azt mutatják, hogy a televíziós szereplés olyan kiemelt elérést és ismertséget hozott a műsorból kikerült Hungaricool nyerteseknek, mely nagyban hozzájárult a különdíjas cégek későbbi sikereihez is. Jó példa erre a Cápák között műsorában szerepelt ChiliYard márka is.

Az érvényes pályázatokat a SPAR szakmai zsűrije előminősíti. Mint ahogyan már a legelső verseny esetében is történt, olyan szakemberek értékelték a jelölteket, akik az élelmiszer- és ital-gyártás területén éppen úgy járatosak, mint a környezetbarát technológiák alkalmazása vagy a szállítás terén, így az ősszel induló új megméretésen is tapasztalt mentorok hozzák meg a végső döntést az esztendő végéig. Számtalan fontos szempont mellett – például: innovatív jelleg és egyediség, a csomagolás környezettudatossága, fenntarthatósági tényezők – a piacképesség vizsgálatakor kóstolói és tesztelői véleményekkel a potenciális vásárlókat is be fogják vonni.

Az idén december 30-ig értesített nyertes, maximum tíz termékgyártónak a kiskereskedelmi vállalat átfogó mentoring felkészítést tart. Ezt követően a lehető legrövidebb időn belül az INTERSPAR üzletekbe jutnak az áruk.

A vállalatnak és a versenynek az ehhez a végső célhoz nyújtott segítségéről az egyik tavalyi nyertes, a Funky Forest gyümölcsleveket gyártó Házikó Farm Kft. kereskedelmi vezetője, László Judit azt mondta: „A Hungaricool by SPAR program nagy lehetőséget jelentett csapatunk számára. Már az elején sejtettük, hogy komoly szakmai lépéseket kell majd megugranunk, ám az oktatás színvonala messze felülmúlta a várakozásainkat. Egy professzionális, jól felépített képzést, felkészítést kaptunk, amely számos ponton segített a szervezetünk gyermekbetegségeit kiküszöbölni és a belső folyamatainkat fejleszteni".

A ma már a SPAR hipermarketekbe is rendszeresen szállító gyártó, Bálint Áron, a Spájz Szörp Kft. tulajdonosa pedig azt hangsúlyozta, életük alapjaiban megváltozott, köszönhetően az üzletlánc kezdeményezésének.

„A Hungaricool by SPAR egy hiánypótló, innovatív program a kiskereskedelmi láncok gyakorlatában. Egyedülálló lehetőség az olyan márkák számára, mint mi. Az erőfeszítésért hatalmas köszönettel tartozunk. Másrészt a megtapasztalt rugalmasság, türelem, nyitottság, az üzleti folyamatok mögötti okok mély megértése azok a képességek egy nagyvállalati kultúrában, melyek közvetve a SPAR szélesebb piaci versenyképességét is nagyban befolyásolhatják”.

(Fotó: spar.hu)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS