Újra lehet jelentkezni a SPAR termékversenyére

2021. 09. 03., 13:00

Két sikeres fordulót követően már harmadik alkalommal hirdeti meg a termékversenyét az áruházlánc. Ezúttal is olyan magyarországi árukat keresnek, amik vagy új fejlesztésűek, vagy ha már léteznek is, kiskereskedelmi láncokban még nem kaphatók. A vállalat mentorálással segíti a nyertes vállalkozókat, akiknek a termékei az INTERSPAR áruházakban mutatkoznak be.

„A hazai termelők és termékek mellett mindig is kiállt a SPAR Magyarország. A magyar gazdaságot és kereskedelmet pedig olyan kezdeményezésekkel is segíti, mint az idén harmadik alkalommal induló Hungaricool by SPAR termékverseny. A népszerű és sikeres üzleti kezdeményezésünkkel idén is új fejlesztésű vagy létező, de még csak szűkebb körben ismert és forgalmazott magyar termékeket keresünk, melyek eleget tesznek a fenntarthatóság szempontjainak is – mondta Maczelka Márk.

A SPAR Magyarország kommunikációs vezetője hozzátette: „A szakmai értékelés után legfeljebb tíz kiválasztott cégnek vagy egyéni vállalkozónak biztosítjuk az INTERSPAR áruházak jelentette széles felvevő piacot, amelyhez hatékony marketingtámogatást is kínálunk. A korábbi versenyetapok láthatóan motiválták a feltörekvő, piacra lépést tervező magyarországi élelmiszer- és egyéb termékgyártókat. Meggyőződésünk, hogy az érvénysülést elősegítő együttműködési lehetőség és a biztos beszállítói partnerség felajánlása ebben az évben is számos olyan hazai termelőt bátorít arra, hogy megmérettesse magát, aki versenyképes áruk előállítására képes. A nyertes termékekkel a vásárlóink 2022-ben találkozhatnak INTERSPAR hipermarket áruházaink polcain”.

Az áruházlánc a Hungaricool by SPAR 2022 termékversenyt – a pályázati kiírásban szereplő feltételek szerint – 2021. október 9-i jelentkezési határidővel hirdette meg. Magyarországon előállított, széles disztribúcióval még nem rendelkező, egyedi, a fogyasztói igényekre választ nyújtó termékeket várnak. A nyertes élelmiszer- (food) és egyéb (non-food) termékgyártók termékeihez a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. a piacra történő bevezetés szakmai támogatását adja a 35 INTERSPAR hipermarket áruháza bevonásával.

A SPAR az RTL Klub „Cápák között” című üzleti showműsorának stratégiai támogatójaként a következő Cápák között szériájában szereplő vállalkozások között is keresi a Hungaricool különdíjra érdemes versenyzőket, de a Hungaricool versenyen való részvételnek nem előfeltétele a Cápák között műsorba történő jelentkezés. Az előző széria tapasztalatai azonban azt mutatják, hogy a televíziós szereplés olyan kiemelt elérést és ismertséget hozott a műsorból kikerült Hungaricool nyerteseknek, mely nagyban hozzájárult a különdíjas cégek későbbi sikereihez is. Jó példa erre a Cápák között műsorában szerepelt ChiliYard márka is.

Az érvényes pályázatokat a SPAR szakmai zsűrije előminősíti. Mint ahogyan már a legelső verseny esetében is történt, olyan szakemberek értékelték a jelölteket, akik az élelmiszer- és ital-gyártás területén éppen úgy járatosak, mint a környezetbarát technológiák alkalmazása vagy a szállítás terén, így az ősszel induló új megméretésen is tapasztalt mentorok hozzák meg a végső döntést az esztendő végéig. Számtalan fontos szempont mellett – például: innovatív jelleg és egyediség, a csomagolás környezettudatossága, fenntarthatósági tényezők – a piacképesség vizsgálatakor kóstolói és tesztelői véleményekkel a potenciális vásárlókat is be fogják vonni.

Az idén december 30-ig értesített nyertes, maximum tíz termékgyártónak a kiskereskedelmi vállalat átfogó mentoring felkészítést tart. Ezt követően a lehető legrövidebb időn belül az INTERSPAR üzletekbe jutnak az áruk.

A vállalatnak és a versenynek az ehhez a végső célhoz nyújtott segítségéről az egyik tavalyi nyertes, a Funky Forest gyümölcsleveket gyártó Házikó Farm Kft. kereskedelmi vezetője, László Judit azt mondta: „A Hungaricool by SPAR program nagy lehetőséget jelentett csapatunk számára. Már az elején sejtettük, hogy komoly szakmai lépéseket kell majd megugranunk, ám az oktatás színvonala messze felülmúlta a várakozásainkat. Egy professzionális, jól felépített képzést, felkészítést kaptunk, amely számos ponton segített a szervezetünk gyermekbetegségeit kiküszöbölni és a belső folyamatainkat fejleszteni".

A ma már a SPAR hipermarketekbe is rendszeresen szállító gyártó, Bálint Áron, a Spájz Szörp Kft. tulajdonosa pedig azt hangsúlyozta, életük alapjaiban megváltozott, köszönhetően az üzletlánc kezdeményezésének.

„A Hungaricool by SPAR egy hiánypótló, innovatív program a kiskereskedelmi láncok gyakorlatában. Egyedülálló lehetőség az olyan márkák számára, mint mi. Az erőfeszítésért hatalmas köszönettel tartozunk. Másrészt a megtapasztalt rugalmasság, türelem, nyitottság, az üzleti folyamatok mögötti okok mély megértése azok a képességek egy nagyvállalati kultúrában, melyek közvetve a SPAR szélesebb piaci versenyképességét is nagyban befolyásolhatják”.

(Fotó: spar.hu)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS