174 tagúra bővült a SPAR Magyarország franchise hálózata

2019. 03. 27., 17:45

A tavalyi évet is kiemelkedő teljesítménnyel zárta a SPAR Magyarország. Nemcsak a közel 10 százalékos forgalomnövekedés jelentős eredmény, hanem az is, hogy 32 milliárd forintot fordított hálózatfejlesztésre a cég.

A 2012-ben két üzlettel indult, az elmúlt hat év alatt 174 tagúra bővült franchise hálózat egyértelműen sikertörténetnek számít a SPAR Magyarország életében – olvasható a cég közleményében.

Az üzletág mintegy 1500 embernek ad munkát, éves forgalma pedig meghaladta a 36 milliárd forintot. Tavaly 32 üzlettel bővült a franchise hálózat, melynek köszönhetően új SPAR partnerüzletek várják a vásárlókat – többek között – Budapesten, Adonyban, Dunaújvárosban és Pétfürdőn, illetve OMV-SPAR express nyílt a maglódi, nyékládházi, nyíregyházi és a váci OMV töltőállomásokon.

A magánkereskedők a csatlakozás keretében számos előnyt élvezhetnek: széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, kiterjedt marketingtámogatást és promóciókat vehetnek igénybe, de a korszerű informatikai rendszert, valamint a SuperShop hűségprogramot is használhatják.

A SPAR saját tulajdonú bicskei húsüzeméből kikerülő, kiváló minőségű, mindig friss és kedvező árú húsok a franchise üzletekben is elérhetőek, újabban pedig az üllői SPAR enjoy. convenience üzem kényelmi termékeivel is gazdagíthatják választékukat.

A cég – a kereskedelmi vállalatok közül egyedülálló módon - 13. havi fizetést biztosít alkalmazottainak és két éve bevezette a SPAR hűségprogramot, amelynek lényege, hogy a vállalatnál eltöltött évekkel egyenesen arányosan nő a béren kívüli juttatások nagysága.

A dolgozók számos kedvező lehetőséggel élhetnek: a saját üzletekben 5 százalék, kiemelt időszakokban (például karácsonykor) pedig 10 százalék engedménnyel vásárolhatnak. Emellett kedvező bankszámlacsomagok, biztosítási csomagajánlatok, alacsony mobiltelefon-előfizetési díjak és kedvezményes üdülési lehetőségek vehetők igénybe valamennyi munkatárs által.

Szeptemberben online kérdőíves elégedettség felmérést végzett a SPAR a munkavállalói körében. Mindenkinek lehetősége nyílt elmondani a véleményét arról, milyen a cégnél dolgozni. Két hét alatt 9 640-en, a vállalatnál dolgozók 79 százaléka osztotta meg a véleményét a SPAR-ról, mint munkáltatóról.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.
Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS