Megnyitotta kétszázadik franchise üzletét a SPAR Magyarország

2020. 08. 28., 12:30

Kunhegyesen nyitott meg a SPAR kétszázadik kiskereskedői tulajdonban lévő franchise egysége. A vállalat partnerprogramja keretében működő áruházai tavaly már több mint 56 milliárd forint árbevételt termeltek és 1800 kereskedelmi szakembernek biztosítottak megélhetést. A cég tervei szerint a jövőben évente 20-22 hasonló egységet nyitnak majd országszerte.

„Fontos mérföldkőhöz érkezett a nyolc éve elindult franchise programunk: 2020-ra vállalatunk eredményes és vonzó üzleti modelljéhez már 200 partner tartozik szerte az országban. Az eltelt nyolc esztendő bebizonyította, hogy az együttműködésünk minden szereplő számára eredményes. Partnereink számára széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, marketingtámogatást és promóciókat biztosítunk, de a modern informatikai rendszerünket, valamint a SuperShop hűségprogramot is igénybe vehetik. A vásárlóink pedig minőségi termékeinek széles választékát vihetik haza otthonaikba. Sőt, a franchise partnereknél arra is nagy figyelmet fordítunk, hogy helyi és regionális élelmiszertermékek és specialitások minél nagyobb számban jelenjenek meg” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A hálózatbővülésnek köszönhetően idén új SPAR franchise üzletek fogadják a vásárlókat Ászáron, Bakon, Balatonfüreden, Cecén, Gyálon és Kunhegyesen. Egy-egy budapesti, egri, pacsai és pusztamonostori Lukoil töltőállomáson pedig DESPAR egység létesült.

Fentiekkel összesen már 85 OMV-SPAR express, 33 Lukoil-DESPAR, valamint 29 SPAR partner és 53 SPAR market formátumú franchise üzlet működik országszerte. A kiskereskedői tulajdonban lévő áruházak éves összforgalma 2019-ben több mint 56 milliárd forint volt és mintegy 1800 embernek jelentenek biztos megélhetést.

A kétszázadik SPAR franchise üzlet Kunhegyes szívében, a Kossuth utca 35. szám alatt nyílt meg. A korábban műszaki kisáruházként működő helyiség teljesen átalakult. A modernizáció során a legfontosabb szempont a vásárlói élmény minél magasabb szintre emelése volt, helyben sütött pékáruval, friss zöldség-gyümölcs, csemege, hús és baromfi kínálat biztosításával.

Modern, letisztult külső és belső tér jellemzi, műszaki megoldásainál pedig az energiatakarékosságot tartották elsősorban szem előtt a tervezők. Az áruház előtt tíz parkolóhely fogadja a vásárlókat, akik a 206 négyzetméteres eladótérben intézhetik bevásárlásaikat. Az új egység összesen 13 új munkahelyet teremtett az észak-alföldi városban.

„A jövőben tovább folytatjuk a hálózatunk bővítését, a terveink közt évente 20-22 üzlet megnyitása szerepel. Fontos törekvésünk, hogy a kisebb településekre is eljuttassuk a SPAR minőséget” – tette hozzá Maczelka Márk.

(Fotó: spar.hu)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 04. 16., 09:10
Kötelezővé teheti a munkáltató a túlórát? Van beleszólása a munkavállalónak a kötelező túlóra elrendelésébe? Megtagadhatja a munkavállaló a túlórázást vagy minden esetben köteles eleget tenni a munkáltató ilyen irányú utasításának? A kérdésekre dr. Kocsis Gergely ügyvéd válaszol.
2024-04-19 16:10:00
Az Országos Atomenergia Hivatal elindította Instagram oldalát, amelynek célja az ismeretterjesztés: rövid, szórakoztató posztok formájában mutatja be az atomenergia és annak békés célú alkalmazásához kapcsolódó érdekességeket elsősorban a diákoknak, illetve mindenkinek, aki az atomenergia iránt érdeklődik.
2024-04-19 14:10:00
Április 18-án este tartották Siemens Media Award 2024 hazai díjátadóját, amelyen a technológia területén különösen magas színvonalon alkotó újságírók, illetve tartalomkészítők munkáját ismerték el.
2024-04-19 13:10:00
A cégbírósági eljárások száma is csökkent, de a cégalapítási kedv 30 százalékkal elmaradt márciusban az előző hónaphoz képest – derül ki az Opten összesítéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...
Az egészségpénztári befizetések ugyan nem a legelsők a fontossági sorrendben, amire félre akarunk tenni, de előkelő helyre kúsztak fel az utóbbi években Magyarországon. Annak ellenére, hogy milyen kedvező – és a közhiedelemmel ellentétben elérhető – megoldásokat nyújtanak a magáncélú megtakarítások, a magyar társadalom iszonyatos összeget fizet ki zsebből a magánegészségügyben. Dr. Kravalik Gábor, az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetségének elnöke az ÖPOSZ legutóbbi közvélemény-kutatási eredményei nyomán vázolja honfitársaink hozzáállását a kérdéshez és egyértelmű választ ad rá, hogy hogyan járhatnánk jobban, ha tudatosabban tennénk félre. Fontos: akár havi párezer forintnak is van értelme, sőt!
A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS

Az Országos Atomenergia Hivatal elindította Instagram oldalát, amelynek célja az ismeretterjesztés: rövid, szórakoztató posztok formájában mutatja be az atomenergia és annak békés célú alkalmazásához kapcsolódó érdekességeket elsősorban a diákoknak, illetve mindenkinek, aki az atomenergia iránt érdeklődik.