Megnyitotta kétszázadik franchise üzletét a SPAR Magyarország

2020. 08. 28., 12:30

Kunhegyesen nyitott meg a SPAR kétszázadik kiskereskedői tulajdonban lévő franchise egysége. A vállalat partnerprogramja keretében működő áruházai tavaly már több mint 56 milliárd forint árbevételt termeltek és 1800 kereskedelmi szakembernek biztosítottak megélhetést. A cég tervei szerint a jövőben évente 20-22 hasonló egységet nyitnak majd országszerte.

„Fontos mérföldkőhöz érkezett a nyolc éve elindult franchise programunk: 2020-ra vállalatunk eredményes és vonzó üzleti modelljéhez már 200 partner tartozik szerte az országban. Az eltelt nyolc esztendő bebizonyította, hogy az együttműködésünk minden szereplő számára eredményes. Partnereink számára széles áruválasztékot, akár heti hatszori áruszállítást, marketingtámogatást és promóciókat biztosítunk, de a modern informatikai rendszerünket, valamint a SuperShop hűségprogramot is igénybe vehetik. A vásárlóink pedig minőségi termékeinek széles választékát vihetik haza otthonaikba. Sőt, a franchise partnereknél arra is nagy figyelmet fordítunk, hogy helyi és regionális élelmiszertermékek és specialitások minél nagyobb számban jelenjenek meg” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A hálózatbővülésnek köszönhetően idén új SPAR franchise üzletek fogadják a vásárlókat Ászáron, Bakon, Balatonfüreden, Cecén, Gyálon és Kunhegyesen. Egy-egy budapesti, egri, pacsai és pusztamonostori Lukoil töltőállomáson pedig DESPAR egység létesült.

Fentiekkel összesen már 85 OMV-SPAR express, 33 Lukoil-DESPAR, valamint 29 SPAR partner és 53 SPAR market formátumú franchise üzlet működik országszerte. A kiskereskedői tulajdonban lévő áruházak éves összforgalma 2019-ben több mint 56 milliárd forint volt és mintegy 1800 embernek jelentenek biztos megélhetést.

A kétszázadik SPAR franchise üzlet Kunhegyes szívében, a Kossuth utca 35. szám alatt nyílt meg. A korábban műszaki kisáruházként működő helyiség teljesen átalakult. A modernizáció során a legfontosabb szempont a vásárlói élmény minél magasabb szintre emelése volt, helyben sütött pékáruval, friss zöldség-gyümölcs, csemege, hús és baromfi kínálat biztosításával.

Modern, letisztult külső és belső tér jellemzi, műszaki megoldásainál pedig az energiatakarékosságot tartották elsősorban szem előtt a tervezők. Az áruház előtt tíz parkolóhely fogadja a vásárlókat, akik a 206 négyzetméteres eladótérben intézhetik bevásárlásaikat. Az új egység összesen 13 új munkahelyet teremtett az észak-alföldi városban.

„A jövőben tovább folytatjuk a hálózatunk bővítését, a terveink közt évente 20-22 üzlet megnyitása szerepel. Fontos törekvésünk, hogy a kisebb településekre is eljuttassuk a SPAR minőséget” – tette hozzá Maczelka Márk.

(Fotó: spar.hu)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 10. 31., 13:45
A vállalkozások számára mindig is kiemelt fontosságú volt a kockázatkezelés, hiszen váratlan események bármikor bekövetkezhetnek, amelyek súlyosan érinthetik a működést. A biztosítások piaca ezért különösen fontos szerepet játszik a magyar kis- és középvállalkozások életében. A Cégkassza Podcast a kövezetkő adása ezt a témát járta körbe Erdős Mihály, a Magyar Biztosítók Szövetsége elnökének szakértői segítségével.
2024. 11. 04., 20:04
Mi van, ha egy örökös nem szeretne örökölni? Akkor is köteles elfogadni az örökséget? Mit jelent az örökség visszautasítása? A kérdésekre dr. Kocsis Ildikó ügyvéd, vitarendezési szakjogász válaszol.
2024-11-05 20:05:00
A Digitális Állampolgárság Program (DÁP) aktuális helyzetéről, a következő években várható fejlesztésekről és az integráció lehetőségeiről, kereteiről tartott előadást az IVSZ tagvállalatoknak az IdomSoft Zrt. A cég fejleszti és működteti az DÁP mobilalkalmazást és valósítja meg az életesemény alapú digitális szolgáltatásokat.
2024-11-05 18:05:00
A magyarországi „A” és „B” kategóriájú irodaházak túltervezettségére, energetikai kapacitásainak túlméretezésére, emiatt a kelleténél magasabb üzemeltetési költségekre és nagyobb szén-dioxid-kibocsátásra hívja fel a figyelmet a legnagyobb magyarországi ingatlanfejlesztőket tömörítő Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület.
2024-11-05 16:05:00
Gyakran felmerülő kérdés, hogy milyen módon lehetséges egy másik személy pénztartozásának vagy más kötelezettségének átvállalása. Mi a különbség a tartozásátvállalás, a tartozáselvállalás és a teljesítésátvállalás között? A legfontosabb tudnivalókat dr. Szabó Gergely ügyvéd foglalta össze.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Bár a magyarok európai összehasonlításban is tudatosan kötnek lakásbiztosítást, akadnak fontos apróságok a szerződésekben, amelyeket kifelejtenek. A kisebb, de baj esetén drága hibákra a hazai árvizek során keletkezett károk még jobban ráirányították a figyelmet. Árvízre továbbra sem, vagy csak szigorú kikötések mentén lehet biztosítást találni, viszont más természeti katasztrófák kapcsán nagyot menthet egy jó szerződés – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor ebben az epizódban tisztázza a természeti katasztrófákból eredő károk közötti fontos különbségeket és elmondja, mit nem kellene kifelejteni a szerződésekből, hogy nagyobb biztonságban tudjuk ingó és ingatlan vagyonunkat.
Bár a neobankok és a nemzetközi trendek azt erősítik, hogy a mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői ne pénzügyi operatív teendőkbe öljék a drága idejüket ahelyett, amihez igazán értenek, az ehhez szükség digitális megoldások hazánkban még nem vagy csak ritkán hozzáférhetőek. Lemák Gábor, a FinTechShow-t szervező FinTech Group társalapítója ezért tartja fontosnak, hogy a rendezvényükön megvizsgálhatják: ki, hogyan és mit tehet azért, hogy a mikrovállalkozások és kkv-k pénzügyei sokkal egyszerűbben intézhetőek legyenek. Rá is mutatott néhány olyan digitális gyakorlatra, ami kellően jövőbe mutató ahhoz, hogy a hazai vállalkozások is alkalmazzák végre.
A vendéglátóipari vezetők részéről a feladatok delegálásának hiánya az egyik legsúlyosabb probléma, ami miatt nehezen áll talpra az ágazat a COVID utáni években. Továbbra is érezteti hatását, hogy a pandémia szétverte a jól kialakult szakmai közösségeket, a vendéglátósok már nem vagy alig járnak össze eszmecserére és a tudás átadására, amiből pedig kölcsönösen, mindenki profitálhatna. Persze erre a helyzetre is van megoldás: hozzá kell látni a céges mikroközösségek, aztán a nagyobb együttműködések felépítéséhez – osztotta meg a BizniszPlusz csatornával Gréczi Szilárd, a Skill Trade operatív és projektmenedzsere.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS