A vásárlói kosárérték növekedésével számol húsvétkor a SPAR

2021. 03. 12., 11:30

A járványhelyzet ellenére az áprilisi ünnep idején jelentős forgalombővüléssel kalkulál az áruházlánc. A vevők a pandémia kialakulása óta kevesebbszer, de alkalmanként jóval többet vásárolnak, az idei négynapos húsvétra készülve azonban a kereslet akár jelentősen mértékben is nőhet. A SPAR a hagyományosan bőséges ünnepi árukínálatát újdonságokkal, többek között rövid ideig elérhető, exkluzív termékekkel egészíti ki több árucsoportban is.

„A koronavírus világjárvány nagyban rányomta a bélyegét a tavalyi húsvétra, az első hullám éppen az ünnepre és az azt megelőző beszerzési időszakra esett. Az eltelt egy évben kényszerűen módosultak az üzletlátogatási szokások: a vevők kevesebb alkalommal, de esetenként többet vásárolnak. Ezért a húsvétra általában jellemző forgalombővülés idén valószínűsíthetően úgy érvényesül, hogy kiemelkedően megnő az átlagos vásárlói kosár egyszeri értéke. Normál esetben a húsvéti árucikkek és kellékek beszerzése már kora tavasszal megkezdődik és az ünnepig elhúzódik, amely vevőnként többszöri vásárlást jelent” – mondta Maczelka Márk.

A SPAR Magyarország kommunikációs vezetője azt is elmondta, hogy „a nagypéntek előtti nap és a húsvét előtti szombat kiemelkedő forgalmat jelent, mert ezen napok közül legalább az egyiken szinte mindenki elmegy vásárolni a hétvégére az összesen három napot érintő zárva tartás miatt. Vállalatunk ezért már márciustól feltölti az áruházak polcait a húsvéti sláger termékekkel, sonkákkal, füstölt árukkal, kalácsokkal és bejglikkel, illetve a többi szezonális árucikkel, hogy minden pillanatban a lehető legszélesebb választék fogadja a vásárlókat mind az alacsonyabb árfekvésű, mind a prémium kategóriás termékeket illetően. Ezzel is szeretnénk segíteni vásárlóinkat abban, hogy a csúcsidőszakot elkerülve, minél kevesebb kontaktust teremtve tudjanak bevásárolni az ünnepre a járvány idején is.”

A SPAR saját húsüzeme, a Regnum Húsüzem és Oktatóközpont ebben az évben is megnövelt kapacitással gondoskodik a komplett üzlethálózat ellátásáról. A perbáli gyártóegység idei ünnepi újdonsága a – csemegepultos és előrecsomagolt változatban is előállított – füstölt hátsó csülök. Húsvét idején a szokásosnál jóval nagyobb kereslet mutatkozik a füstölt termékek iránt, de nagy érdeklődésre számíthat a kötözött lapocka is.

Emellett számos kedvelt és népszerű húsáru és húskészítmény kerül az áruházak pultjaiba, mint a SPAR páros- és parasztkolbász, az S-Budget füstölt kolbász, „Hazai, Szeretem" márkanév alatt sült-hagymás borjúmájas- és kolbász, valamint az S-Budget és a Regnum főtt-füstölt császárszalonna.

A SPAR Magyarország idén húsvétkor a húsok, húskészítmények, sonkák bővebb kínálata mellett az ilyenkor szintén kelendőbb édes és sós kalácsok, különböző töltésű és ízesítésű bejglik, sütési alapanyagok, desszertek, illetve a klasszikusabb és újabb fűszerezésű különleges sajtok választékát is szélesíti.

A vállalat minden árkategóriában: a kedvezőbb árú és a prémium árkategóriás árucsoportokban egyaránt újdonságokkal készül. A sajtok és desszertek között is megjelenik a rövid ideig elérhető, exkluzív választék. Természetesen idén is erős kereslet várható a tojás iránt, különösen a SPAR választékában tavaly tavasztól elérhető szabadtartásos típus iránt is.

A fokozott érdeklődésre tekintettel a SPAR a vásárlóit bővített árukészlettel várja, amely nem csupán az ünnepi élelmiszer-választékot érinti, hanem az édességeket, a kreatív ajándékokat is, ide sorolva a húsvéti dekoráció, világítás, tojásfestés vagy a játékok széles kínálatát. A szélesebb választék azzal is együtt jár, hogy több termékkategóriában az ünnepekkor kedvelt nagyobb kiszerelések is emelt számban jelennek meg az áruházak polcain.

A vállalat az ünnep idején is számos kalóriaszegény, csökkentett cukor- és sótartalmú készítményt tart a kínálatában, illetve az élelmiszer-intoleranciával élők is megtalálhatják a számukra ideális árukat.

A SPAR Online Shop a húsvét időszakában, a Nagypéntek utáni szombaton is a megszokott idősávokban várja a vásárlói megrendeléseket a házhozszállítási és az áruházi átvételi szolgáltatás keretében. A várhatóan jóval nagyobb forgalomra a vállalat webshopja teljes kapacitással készül, de a húsvéti menü biztosítása érdekében az időben történő rendelést és a gondost tervezést javasolják a vásárlóknak.

A SPAR Magyarország húsvétkor a hagyományos választékát minden esztendőben megújítja, idén is több árukategóriában alkalmilag elérhető, exkluzív termékkel gazdagítja. A vásárlás megtervezését egy szezonális, ínyenc-katalógus is segíti.

(Fotó: spar.hu)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-06 18:05:00
Sághi Attila lett az Év Projektmenedzsere, aki a hagyományokat a funkcionalitással ötvöző Magyarország Háza Brüsszelben projekttel nyerte el a hazai projektmenedzsment szakma egyik legrangosabb elismerését.
2024-12-06 11:05:00
Hiába szorított az adóprésükön a kormány, a bankok így is növelni tudták a nyereségüket. Kilenc hónap alatt már 1419 milliárd volt a profitjuk, holott a jegybank a tavalyinál jóval alacsonyabban tartja az alapkamatot, és augusztus óta magasabb tranzakciós illetéket kell fizetniük – írja elemzésében a Bank360.hu.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS