Rangos szakmai elismerésekkel jutalmazták a SPAR-t

2019. 10. 21., 15:30

Az áruházlánc kereskedelmi és marketingmunkáját idén ősszel több fontos szakmai díjjal ismerték el. Az egyik legjelentősebb reklámfilm-fesztivál ezüstszobra, a Magyar Termék védjegyhasználók döntése alapján adományozott ezüstérem és „Az Év Kereskedője” verseny dobogós helyezései mellett két üzlete kategóriagyőztes lett a SuperStore minősítésen. A vállalat átvehette a legjobb standnak járó elismerést is az országos élelmiszeripari vásáron, és az élelmiszer-hulladékot csökkentő programját szintén példaértékűnek találták.

„A SPAR Magyarország alapítása óta arra törekszik, hogy a legjobb vásárlói élményt biztosítsa az üzleteibe betérőknek. A minőségi kereskedelem és szolgáltatások kínálata az alap, amelyre vállalatunk tevékenysége épül. Vásárlóink pozitív visszajelzései mellett az idén ősszel kapott nívós szakmai elismerések is igazolják: jó úton járunk a vásárlóközösséggel történő párbeszédben és a színvonalas kiszolgálásukban. A SPAR a jövőben is folytatja fejlesztéseit és beruházásait, amelyeket a vevői elégedettség mellett remélhetőleg újabb díjakkal is elismernek” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Cannes-i ezüst a SPAR enjoy. reklámfilmnek

A két évvel korábbi nemzetközi siker után 2019-ben is ezüstszoborral jutalmazták a vállalatot: Ezüst Delfin-díjat nyert a SPAR enjoy. márka tévéreklámja az idei Cannes-i Corporate Media & TV Awards verseny „Marketing Communication – B2C" kategóriájában. A rangos elismerést minden évben a világ legkiválóbb vállalati filmjeinek, online média és televíziós dokumentumfilmjeinek ítélik oda. A formabontó animációkat tartalmazó kisfilm arra hívja fel a vásárlók figyelmét, hogy sok időt spórolhatnak azzal, ha a SPAR enjoy. késztermék-finomságait választják. A díjnyertes alkotás a vállalat marketingosztálya, a Greenroom Reklámügynökség és az I'm Film közös munkáját dicséri.

Dobogós helyezések „Az Év Kereskedője" versenyen

Az áruházláncot 2019-ben is több fontos kereskedelem- és marketingszakmai díjjal jutalmazták. A SPAR díjat nyert többek között a „Az Év Kereskedője” versenyen. A Mastercard támogatásával szervezett megmérettetésen negyedik éve honorálják Magyarország leginnovatívabb kereskedőit. A szervezők célja, hogy elismerjék a legjobb megoldásokat, valamint ösztönzésül szolgáljanak az üzletek és szolgáltatók számára, elősegítve a hazai piac minél gyorsabb fejlődését. A SPAR Magyarország a szakmai fórumon „Az Év Kereskedője" kategóriában harmadik, „A legjobb in-store ügyfélélmény" kategóriában pedig a második helyezést érte el.

Díjak a hazai áruk kereskedelmének támogatásáért

A SPAR a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjért kiírt versenyen szoros küzdelemben, 170 gyártócég szavazatai alapján ezüstérmes lett, a hazai árukat előtérbe helyező aktivitásával pedig egy különdíjat is kiérdemelt. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin idén második alkalommal hirdette meg a versenyét, amelyen azokat a kereskedelmi társaságokat díjazták, akik a Magyar Termék védjegyhasználók és a szakmai zsűri véleménye szerint a legtöbbet tették a hazai termékek értékesítéséért és népszerűsítéséért. Az értékelésnél számított a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes áruk megjelenésére kínált felületekkel, lehetőségekkel való elégedettség, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekkel kapcsolatos promóciók sikeressége, valamint az üzletlánc bemutatkozójának értékelése.

Legjobb kiállító a SPAR

A 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron a SPAR a helyszíni kitelepülésével elnyerte a legjobb kiállítási koncepció díját. Az üzletlánc standján a SPAR enjoy. márka késztermék-kínálatába nyerhettek betekintést az érdeklődők, valamint megismerhették a SPAR Életmód program legjobb termékeit és az idén 15 éves Regnum Húsüzem néhány finomságát is.

Közösen az élelmiszer-pazarlás ellen

A vállalat élelmiszerhulladék-csökkentő programjával az OMÉK Élelmiszer-pazarlás Megelőzéséért Díj élelmiszer-kereskedelem kategória második helyezettjének járó díszoklevelet érdemelte ki. Az elismeréssel azokat a hatékony és példamutató vállalati gyakorlatokat díjazták, amelyek úgy képesek eredményesen csökkenteni a működés során keletkező élelmiszer-hulladék mennyiségét, hogy közben szinten tudták tartani termelési hatékonyságukat, gazdálkodási mutatóikat.

Kitüntetett áruházak

A Trade Magazin SuperStore minősítésén olyan áruházak indultak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is. A verseny újabb sikereket hozott a cég számára: a miskolci INTERSPAR és a budapesti, Batthyány téri szupermarket három díjat is kiérdemelt. A tavaly teljes körűen átalakított miskolci áruház a hipermarket kategóriában első helyezést ért el, míg a szupermarketek között a szintén nemrég modernizált, Batthyány téri Vásárcsarnokban lévő SPAR üzlet végzett az élen. Utóbbi budapesti áruház – a legmagasabb pontszámot elérő pályázóként – a kitüntető Store of the Year Hungary 2019 címet is kiérdemelte a versenyen.

(A vezető fotón a Magyar Termékekért Kereskedelmi Díj díjazottjai, fotók: spar.hu)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 05., 10:05
Nagyon viszik a lakossági hiteleket az ügyfelek a bankoktól. A személyi kölcsönöknél az idei év mindenképpen rekordot hoz, de a lakáshiteleknél is nagy esély van erre. A babaváró támogatás iránti kereslet is megugrott hirtelen, hajrázhatnak azok, akiknek jövőre már nem jár ebből a nulla százalékos hitelből – derül ki a Bank360.hu elemzéséből.
2024-12-05 21:05:00
A Magyar Innovációs Szövetség 33. alkalommal hirdette meg kis-, közép- és nagyvállalatok számára a Magyar Innovációs Nagydíjat, amelyre a cégek a gyakorlatban is megvalósult, 2024. évben mérhető üzleti hasznot hozó innovációs projektekkel nevezhetnek.
2024-12-05 15:05:00
A 2025-re vonatkozó kilátásaikat tekintve a munkáltatók inkább optimisták, de egyelőre óvatosan nyilatkoznak a létszámbővítési terveikről. A legnagyobb kihívásuk jelenleg megtalálni azokat a szakmailag megfelelő jelölteket, akik beillenek a cégkultúrába, miközben meg kell birkózniuk a jelentkezők magas bérigényeivel is – derült ki a Profession.hu elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS