Rangos szakmai elismerésekkel jutalmazták a SPAR-t

2019. 10. 21., 15:30

Az áruházlánc kereskedelmi és marketingmunkáját idén ősszel több fontos szakmai díjjal ismerték el. Az egyik legjelentősebb reklámfilm-fesztivál ezüstszobra, a Magyar Termék védjegyhasználók döntése alapján adományozott ezüstérem és „Az Év Kereskedője” verseny dobogós helyezései mellett két üzlete kategóriagyőztes lett a SuperStore minősítésen. A vállalat átvehette a legjobb standnak járó elismerést is az országos élelmiszeripari vásáron, és az élelmiszer-hulladékot csökkentő programját szintén példaértékűnek találták.

„A SPAR Magyarország alapítása óta arra törekszik, hogy a legjobb vásárlói élményt biztosítsa az üzleteibe betérőknek. A minőségi kereskedelem és szolgáltatások kínálata az alap, amelyre vállalatunk tevékenysége épül. Vásárlóink pozitív visszajelzései mellett az idén ősszel kapott nívós szakmai elismerések is igazolják: jó úton járunk a vásárlóközösséggel történő párbeszédben és a színvonalas kiszolgálásukban. A SPAR a jövőben is folytatja fejlesztéseit és beruházásait, amelyeket a vevői elégedettség mellett remélhetőleg újabb díjakkal is elismernek” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Cannes-i ezüst a SPAR enjoy. reklámfilmnek

A két évvel korábbi nemzetközi siker után 2019-ben is ezüstszoborral jutalmazták a vállalatot: Ezüst Delfin-díjat nyert a SPAR enjoy. márka tévéreklámja az idei Cannes-i Corporate Media & TV Awards verseny „Marketing Communication – B2C" kategóriájában. A rangos elismerést minden évben a világ legkiválóbb vállalati filmjeinek, online média és televíziós dokumentumfilmjeinek ítélik oda. A formabontó animációkat tartalmazó kisfilm arra hívja fel a vásárlók figyelmét, hogy sok időt spórolhatnak azzal, ha a SPAR enjoy. késztermék-finomságait választják. A díjnyertes alkotás a vállalat marketingosztálya, a Greenroom Reklámügynökség és az I'm Film közös munkáját dicséri.

Dobogós helyezések „Az Év Kereskedője" versenyen

Az áruházláncot 2019-ben is több fontos kereskedelem- és marketingszakmai díjjal jutalmazták. A SPAR díjat nyert többek között a „Az Év Kereskedője” versenyen. A Mastercard támogatásával szervezett megmérettetésen negyedik éve honorálják Magyarország leginnovatívabb kereskedőit. A szervezők célja, hogy elismerjék a legjobb megoldásokat, valamint ösztönzésül szolgáljanak az üzletek és szolgáltatók számára, elősegítve a hazai piac minél gyorsabb fejlődését. A SPAR Magyarország a szakmai fórumon „Az Év Kereskedője" kategóriában harmadik, „A legjobb in-store ügyfélélmény" kategóriában pedig a második helyezést érte el.

Díjak a hazai áruk kereskedelmének támogatásáért

A SPAR a Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíjért kiírt versenyen szoros küzdelemben, 170 gyártócég szavazatai alapján ezüstérmes lett, a hazai árukat előtérbe helyező aktivitásával pedig egy különdíjat is kiérdemelt. A Magyar Termék Nonprofit Kft. és a Trade Magazin idén második alkalommal hirdette meg a versenyét, amelyen azokat a kereskedelmi társaságokat díjazták, akik a Magyar Termék védjegyhasználók és a szakmai zsűri véleménye szerint a legtöbbet tették a hazai termékek értékesítéséért és népszerűsítéséért. Az értékelésnél számított a Magyar Termék védjegyes termékek forgalma az adott üzletláncban, a védjegyes áruk megjelenésére kínált felületekkel, lehetőségekkel való elégedettség, a kereskedelmi cégnél a védjegyes termékekkel kapcsolatos promóciók sikeressége, valamint az üzletlánc bemutatkozójának értékelése.

Legjobb kiállító a SPAR

A 79. Országos Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron a SPAR a helyszíni kitelepülésével elnyerte a legjobb kiállítási koncepció díját. Az üzletlánc standján a SPAR enjoy. márka késztermék-kínálatába nyerhettek betekintést az érdeklődők, valamint megismerhették a SPAR Életmód program legjobb termékeit és az idén 15 éves Regnum Húsüzem néhány finomságát is.

Közösen az élelmiszer-pazarlás ellen

A vállalat élelmiszerhulladék-csökkentő programjával az OMÉK Élelmiszer-pazarlás Megelőzéséért Díj élelmiszer-kereskedelem kategória második helyezettjének járó díszoklevelet érdemelte ki. Az elismeréssel azokat a hatékony és példamutató vállalati gyakorlatokat díjazták, amelyek úgy képesek eredményesen csökkenteni a működés során keletkező élelmiszer-hulladék mennyiségét, hogy közben szinten tudták tartani termelési hatékonyságukat, gazdálkodási mutatóikat.

Kitüntetett áruházak

A Trade Magazin SuperStore minősítésén olyan áruházak indultak eséllyel, ahol az értékesítési koncepciónak leginkább megfelelő a dizájn, a célcsoport igényeivel harmonizál a külső és belső bolti megjelenés, az árubemutatás, a személyzet, a kiszolgálás, és mindez visszaköszön a kommunikációban is. A verseny újabb sikereket hozott a cég számára: a miskolci INTERSPAR és a budapesti, Batthyány téri szupermarket három díjat is kiérdemelt. A tavaly teljes körűen átalakított miskolci áruház a hipermarket kategóriában első helyezést ért el, míg a szupermarketek között a szintén nemrég modernizált, Batthyány téri Vásárcsarnokban lévő SPAR üzlet végzett az élen. Utóbbi budapesti áruház – a legmagasabb pontszámot elérő pályázóként – a kitüntető Store of the Year Hungary 2019 címet is kiérdemelte a versenyen.

(A vezető fotón a Magyar Termékekért Kereskedelmi Díj díjazottjai, fotók: spar.hu)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 19., 11:45
A 8+1 pontos Demján Sándor Program keretében a korábbi 5 százalék helyett évi 3,5 százalékra csökkent a Széchenyi Kártya Program beruházási hiteleinek kamatát. Az intézkedés „felkorbácsolta a beruházási hitelek iránti keresletet” a hazai kkv-k körében – tájékoztatott a Nemzetgazdasági Minisztérium.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-20 18:05:00
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a magyar vállalatok körében két kiemelt terület rajzolódik ki a fenntarthatósági törekvésekben: az energiafelhasználás csökkentése és a munkavállalók környezetbarát munkába járásának támogatása.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS