Április 6-án indul a SPAR és a Főtaxi Csoport új TAXI SHOPPING szolgáltatása. A koronavírus okozta járványidőszakban, a mindenkit érintő kijárási korlátozások idején a bevásárlás sokak számára nehézséget okoz. Rajtuk igyekszik segíteni a SPAR, illetve a Főtaxi Csoport új szolgáltatása, amely a SPAR online shopra épül.
„Az összefogás az egyetlen út a jelenlegi járványügyi és gazdasági helyzetben. A SPAR küldetése a lakosság élelmiszerrel történő folyamatos ellátása: munkatársaink szerte az országban erőn felül teljesítenek nap mint nap. A Főtaxi Csoporttal közös TAXI SHOPPING szolgáltatás a SPAR online shopra épül. Azért jött létre, hogy vásárlóinknak újabb alternatívát kínáljunk a házhoz szállításra, amennyiben nincs lehetőségük vagy nem szeretnének kimozdulni otthonukból, esetleg idősebb vagy beteg rokonaik helyett intézik a bevásárlást” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A kényelmi szolgáltatás 2020. április 6-tól egyszerűen igénybe vehető. A cég online shop oldalán a vásárló számára megfelelő szabad idősávot kell kiválasztani. Ezután a szokásos módon kell a kosárba tenni a kívánt termékeket, és kifizetni a rendelést bankkártyával. A rendelés feladását követően lehet felhívni a Főtaxi Csoport telefonszámainak egyikét (Főtaxi esetében: +36 1/20/30/70 2 222 222, a Budapest Taxi esetében: + 36 1/20/30/70 7 777 777). Meg kell adni a nevet, a SPAR rendelési számot, a kiválasztott idősávot, illetve az áruház címét, ahol a taxis felveheti az összekészített rendelést, valamint azt a címet, ahova a taxi a rendelést kiszállíthatja.
A kiszállítás a SPAR online shopot kiszolgáló INTERSPAR áruházainak valamelyikéből (INTERSPAR Diósd, INTERSPAR Szentendre vagy INTERSPAR Pesterzsébet) történik. A kiszállítás díját, ahogy egy normál fuvar esetében is, külön, a kiszállításkor a sofőrnek kell fizetni.
A Főtaxi Csoport minden autója rendelkezik papírmentes bankkártya terminállal, így a fizetés érintésmentes. A Főtaxi Csoport a SPAR Magyarországgal kooperációban a veszélyhelyzet kihirdetése óta azon dolgozik, hogy a taxis személyszolgáltatás utasforgalmában is tapasztalható visszaesés ellenére új, innovatív üzleti lehetőségeket keressen a munkahelyek megóvása és a társadalmi hasznosság érdekében.
„A fenntartható működés napjainkban minden üzleti szereplő számára új értelmezést nyer. Személyszállítási szolgáltatásunk során is arra törekszünk, hogy a legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki utasainkat. Most egy számunkra is új területre lépünk, de biztos vagyok benne, hogy a Főtaxi nevéhez kapcsolódó minőség és megbízhatóság a SPAR áruházlánccal kötött együttműködésünkben is érvényesülni fog, amelyhez az ország legnagyobb flottája biztos hátteret nyújt” – mondta Angyal Zsolt, a Főtaxi vezérigazgatója.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.