Már 11. alkalommal Superbrands-díjas a SPAR

2020. 06. 06., 09:00

A magyarországi áruházlánc ismételten kiváló márkának bizonyult: 2020-ban a Superbrands kereskedelmi szakemberekből és tapasztalt vállalatvezetőkből álló szakmai döntőbizottsága tizenegyedik ízben sorolta a SPAR-t a legjobbak közé.

„A SPAR a minőségi kiskereskedelmet tűzte ki célként. Vállalatunk olyan stratégia mellett valósítja meg a fejlesztéseit, amely a vásárlói élményre és fogyasztói igényekre fókuszál. Az újabb Superbrands-díj – amellett, hogy büszkeségre és örömre ad okot – annak a bizonyítéka, hogy helyes és sikeres az elkötelezettségünk, amely az áruházláncunk múltját, jelenét és jövőjét jellemzi. Vevőink elégedettsége és bizalma, a szakma támogató elismerése nyilvánul meg ebben a díjban, amely további innovációkra, értékgyarapításra ösztönöz” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

A SPAR 2020-ban már 11. alkalommal nyerte el a Superbrands kitüntetést, a világ egyik legfontosabb márkaértékelési rendszerének ismérvei alapján. A kiválónak ítélt márkák a rangos szakmai díjjal – amely biztonságot és garanciát jelent – közönségismertségüket is tovább növelik, és mintául szolgálnak azoknak a hazai piaci szereplőknek, akik a márkaépítést illetően fejlődni kívánnak a jövőben.

Az üzletlánc az elmúlt években számtalan olyan beruházást és fejlesztést hajtott végre, amelyeknek köszönhetően a vásárlók minden nap modern, kényelmes és otthonos üzletekbe térhetnek be. Többek között jelentősen növelték a kényelmi termékkínálatukat, szélesítették korszerű, egészségbarát termékválasztékukat is, és olyan új szolgáltatásokkal tették egyszerűbbé a vásárlást, mint az önkiszolgáló kasszák rendszere vagy az online vásárlás lehetősége.

A Superbrands a magas minőséget szimbolizáló védjegy. A nemzetközi program keretében a díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a független marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság döntött. A nagy-britanniai Brand Council által létrehozott Superbrands-program világszerte 90 országban van jelen, Magyarországon először 2004-ben ismerték el azokat a márkákat, amelyek követendő példát jelentenek területükön.

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 18., 09:20
A banki hitelek jóváhagyása és folyósítása kritikus szerepet játszik egy vállalkozás életében, különösen akkor, amikor a gyorsaság kulcsfontosságú a piaci lehetőségek kihasználásában. Az MBH Bank legújabb vállalati hitelbírálati folyamata, az MBH Rapid jelentős változást hoz a finanszírozási piacon: lehetővé teszi a hitelösszegek akár öt munkanapon belüli folyósítását, ami értékes előnyt biztosíthat a vállalkozások számára.
2024. 12. 18., 16:30
Bár ma még nem tudni, hogy milyen forgatókönyv szerint fagy be vagy zárul le a Magyarország szomszédságában zajló háború, a közelmúlt fegyveres konfliktusaiból kiindulva a Szuverenitásvédelmi Kutatóintézet összegyűjtötte azokat a szuverenitási kockázatokat, amelyek a Kárpát-medencére veszélyt jelenthetnek.
2024. 12. 18., 16:30
A tizenhárom éve tartó szíriai polgárháború november 27-től újra a világsajtó központi témája lett, amikor a Jaysh al-Izzah lázadócsoport támadást indított a Bassár el-Aszad vezette szír hadsereg ellen, december 7-én a nemzetközi sajtó pedig már arról adott hírt, hogy Aszad elnök valószínűleg elmenekült az országból.
2024-12-24 11:05:00
A munkavállaló rendszerint a munkaidejében köteles a munkáltató rendelkezésére állni. Lehetséges azonban, hogy a munkáltató munkaidőn kívüli rendelkezésre állást írjon elő, amelynek egyik formája a készenlét. Dr. Szabó Gergely ügyvéd összefoglalója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 17., 10:35
epizód: 2024 / 24   |   hossz: 27:58
A 2025-ös évre vonatkozó adócsomag változásai minden vállalkozást érintenek, és komoly átalakulás küszöbén állnak a NAV digitális megoldásai is, amelyekben már szerepet kap a mesterséges intelligencia. Farkas Gábor, a PwC Magyarország adó- és jogi tanácsadási üzletágának vezetője részletesen beszélt a BizniszPlusznak az adórendszert érintő új szabályokról, az áfabevallások digitális jövőjéről és az adótanácsadás fejlődési irányairól. Ezek a nagyvállalatok és a kkv-k mellett a könyvelői és adótanácsadói szakmára is hatással lesznek, érdemes tehát meghallgatni a szakértő értékelését és tanácsait.
2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS