Több mint 230 tonna kötözött sonkával készül a húsvétra a SPAR

2020. 03. 10., 16:00

A hagyományosan gazdag áruválaszték mellett a – fenntarthatósági szempontokat is figyelembe vevő – folyamatos termékfejlesztésekkel a vállalat több új árucikket, húskészítményt és édességet kínál vásárlóinak az idei ünnepre. A minőségi újdonságokra is fogékony vevőközönségnek köszönhetően a húsvéti forgalom bővülésével számolhat az áruházlánc.

„A húsvét – akárcsak a karácsony – kitüntetett szerepet élvez az emberek életében. Ahhoz, hogy az ünnep szebb és teljesebb legyen, a SPAR azzal is hozzájárul, hogy széles árukészletét szezonális újdonságokkal gazdagítja. A családi és baráti összejövetelek asztalaira a klasszikus ünnepi kedvencek mellé új ízvilágú húsfinomságok és édességek kerülnek. Bár a nagyobb volument hozó ünnepi slágertermékek listája esztendők óta változatlan, vállalatunk minden évben felülvizsgálja az árukategóriáit, így a folyamatos megújulásnak köszönhetően több termékkel bővül az aktuális választék az előző évekhez viszonyítva. Ami mindegyik termékünkben közös: a minőség” – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.

Már egy hónappal az ünnep előtt kezdetét veszi a szezonális jellegű húsvéti áruk beszerzése, a friss termékek – tojások, húsáruk – és a primőr zöldségek és gyümölcsök megvásárlása az utolsó egy hétre, pár napra koncentrálódik. A húsvét első számú, elmaradhatatlan hozzávalója a sonka. Mint ahogyan az előző években, idén is szélesebb ünnepi szezonválasztékkal várja a SPAR a vásárlókat.

Az idény közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik húskészítmény-kategórián belül a füstölt termékek iránt. A vásárlói igények magas szintű kiszolgálása érdekében a SPAR ennek megfelelően a húsvétot megelőző 4-5 hetes periódusban ezt a termékcsoportot 15-20 cikkelemmel bővíti az egész évben forgalmazott normál füstölt áruk mellett, hogy minden árfekvésben megfelelő, kifogástalan minőségű termékeket tudjon a vásárlók számára kínálni. Így többek között baromfiból készült füstölt termékekkel és a még népszerűbb sertésalapú füstölt árucikkekkel is tovább szélesedik a választék.

A Regnum Húsüzem és Oktatóközpont – a vállalat teljes láncolatát ellátó saját húsüzeme – 2019 húsvétján kötözött sonkából 230 tonnát, darabolt lapockából 30 tonnát, a Regnum füstölt-főtt tarjából 67 tonnát és az S-Budget füstölt-főtt tarjából 151 tonnát szállított az áruházakba. Idén a jelentős részben magyar gazdáktól beszerzett sonka- és húsválaszték alapja is az előző években kialakított, a vásárlók által megkedvelt és keresett termékekből tevődik össze. A korábbi tendenciák alapján a vállalat szerint az idei sláger sonkatermék a SPAR kötözött sonka és az S-Budget füstölt-főtt tarja lesz.

A húsok és húskészítmények mellett a legnagyobb kereslet a tojás iránt mutatkozik, amely a több évi tapasztalatok szerint akár ugrásszerű növekedést is mutathat. Különösen, hogy az áruházlánc tojásválasztékában február végén megjelent a szabadtartásos típus is.

A pékáruk tekintetében az ünnep a fehér kenyerek látványos forgalmi növekedését szokta hozni, de az abszolút listavezető a sós és édes kalács, illetve a bejgli. Újdonság, hogy a SPAR különleges termékeket is ajánl a vásárlóinak, például macaron, kardamomos vaníliás csiga és baconos sajtos lilahagymás tekercs formájában. A vásárlók ilyenkor a családi-baráti összejövetelek miatt szívesebben választják a nagyobb kiszereléseket, és a szeletelt verziókat, fehér kenyerek esetében az 1 kilogrammosat.

A húsvéti alkalomhoz kötődően a mindennapokhoz képest nagyobb a kereslet a sütési alapanyagok – a tojás mellett liszt, élesztő és tejtermékek, mint például a margarin, sajt, tejföl – és hozzávalók iránt. Megnő az édességek fogyása is, amelyek kapcsán évek óta megfigyelhető, hogy a minőség a választás alapja, nem az ár, a vásárlók a színvonalas újdonságokat keresik. Ezt érzékelik a gyártók is, mert azok tudnak forgalomfejlődést elkönyvelni, akik innovatívan fejlesztik a termékeiket, és például húsvétra is új, magas minőségű megoldásokkal jelentkeznek. Ugyan örök ünnepi kedvenc a Kinder tojás, jól jellemzi az irányokat, hogy az idei édességkínálat 10 százaléka – több mint 30 termék – teljesen új fejlesztésű árucikk.

(Fotó: SPAR)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS