Brandépítés

Itt találod az összes cikket a „brandépítés” témában!

Melyek lesznek 2023 marketing trendjei?

Melyek lesznek 2023 marketing trendjei?

Aki most úgy dönt, hogy a marketing tevékenységét helyezi háttérbe vagy éppen nullázza le, komoly versenyhátrányra tehet szert, amit később, a nehézségeken túljutva már nem lesz lehetősége behozni.
2021. 08. 28., 11:00
Több ügyfelet szeretne? Nézzen szét az irodájában!

Az egyedi arculat hozzájárul ahhoz, hogy cége kitűnjön a tömegből, a konkurenciától megkülönböztesse magát, és megfogó stílusával maradandó, kellemes emléket hagyjon ügyfeleiben – olvasható az ugyfelgyar.hu friss blog bejegyzésében.

2021. 06. 24., 10:00
Pesthy Péter: Krízishelyzetekben tudni kell gyorsan reagálni

A tanítás talán most az egyik legnagyobb vágyam. A pályám során rengeteget tanultam, szeretnék én is visszaadni ebből a fiataloknak – mondta az Üzletemnek Pesthy Péter, a Linde Magyarország Anyagmozgatási Kft. márkaigazgatója.

2021. 05. 10., 13:00
Káosz uralkodik a magyar cégek marketingjében egy kutatás szerint

A középvállalkozások mindössze hat százaléka tudta nagymértékben növelni a marketingtevékenységét 2020-ban, derül ki egy friss kutatásból. A felmérés arra is rávilágított, a cégek megszokás útján terveznek, ha terveznek egyáltalán, a többségnek nincs arra vonatkozó stratégiája, hogyan tudna tovább növekedni.

2020. 07. 24., 10:00
Barna László: Kis cégeket szeretnék naggyá tenni

Kipróbáltam pár „klubot”, de nálam a személyes ajánlások és a nagy találkozások hozzák el azokat az üzleti kapcsolatokat, amelyeken keresztül bizalmat tudok kialakítani – mondta az Üzletemnek Barna László marketing stratégiai tanácsadó, brandépítő, vagy ahogy sokan ismerik: a Brandesember.

2020. 05. 22., 10:00
Pók Enikő: Hiszem, hogy a minőségi szolgáltatást nyújtó vállalkozások minden válságot kibírnak

A vállalkozók megküzdési stratégiájában ott van a „jég hátán is megélni” attitűd. Ezért maradnak talpon, nemcsak „béke időkben”, hanem válsághelyzetben is – mondta az Üzletemnek Pók Enikő belsőépítész. A Környezettervezés.hu alapító-ügyvezetőjével arról beszélgettem, hogyan tud egy belsőépítész segíteni a vállalkozásoknak a brandépítésben a koronavírus-járvány idején.

2020. 02. 20., 14:30
Új marketingkommunikációs vezető a Cofidis élén

2019. december 1-től Nád-Kántor Marianna tölti be a Cofidis Magyarországi Fióktelepének Márka-, és marketingkommunkációs vezetői pozícióját. Főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés.

2018. 12. 20., 10:00
Honti Edit: Nem csak a bőrt, a lelkeket is ápolom

Hiszek a tudatos bőrápolás fontosságában – mondja Honti Edit az Üzletemnek adott interjúban. A profi kozmetikus a lakosságnak szánt termékeivel is ott van a hazai piacon, s reméli, hogy brandje egyszer világhírű lesz.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Miért és hogyan érdemes különbséget tenni vállalkozás és női vállalkozás között? Hogyan segítheti ez a szekció a VOSZ-on belül a hazai társas vállalkozások női vezetőit és dolgozóit? Mi az, amit egy női vállalkozás csípőből tud, de a cégeknek – még a nagyobbaknak is – még mindig tanulni kell? A szövetség legújabb szervezetét, a Női Vállalkozói Szekciót az elnök, Lakatosné Lukács Zsuzsanna mutatja be.
Mire számíthatnak a hazai vendéglátók és a szálláshely-szolgáltatók 2023-ban? Melyek az ágazat legfőbb problémái és kiugrási lehetőségei, mely régiók reménykedhetnek leginkább jó eredményekben? Hogyan támogatja a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége az ágazat szereplőit? A kérdésekre Duska Sándor, az Idegenforgalmi, Szálláshely-szolgáltatók és Vendéglátó-ipari szekció elnöke válaszol.
2022. 11. 29., 23:30
epizód: 2022 / 12   |   hossz: 24:09
Étvágygerjesztő sikertörténetet tálalunk fel a vendéglátóiparból. Az encsi Anyukám mondta titkát elsősorban nem az olaszos hangulatban, hanem a hazai alapanyagokban, a család- és vendégszeretetben kereshetjük. Dudás Szabolcs, az étterem egyik vezetője arról is beszél, hogy miként lett a főzés szeretetéből, átgondolt stratégiával, üzleti vállalkozás. A sztori 1995-ben egy olaszországi pizzakóstolós utazással kezdődött, és ma már a kiváló helyeknek járó Bib Gourmand-díjnál tart.

  Rovathírek: GUSTO

Nekem nagyon tetszik, annyira, hogy kiálltam mellette főszerkesztőnkkel szemben is, aki szerint csak szokványos ipari képlettel van dolgunk.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS