Brandépítés

Itt találod az összes cikket a „brandépítés” témában!

Egységes megjelenés erősíti a Sanofi új vállalati arculatát

Egységes megjelenés erősíti a Sanofi új vállalati arculatát

A Sanofi bemutatta új, a vállalati egységet erősítő arculatát, amely hozzájárul a cég 2019 decemberében indított modernizációs stratégiájához.
2021. 08. 28., 11:00
Több ügyfelet szeretne? Nézzen szét az irodájában!

Az egyedi arculat hozzájárul ahhoz, hogy cége kitűnjön a tömegből, a konkurenciától megkülönböztesse magát, és megfogó stílusával maradandó, kellemes emléket hagyjon ügyfeleiben – olvasható az ugyfelgyar.hu friss blog bejegyzésében.

2021. 06. 24., 10:00
Pesthy Péter: Krízishelyzetekben tudni kell gyorsan reagálni

A tanítás talán most az egyik legnagyobb vágyam. A pályám során rengeteget tanultam, szeretnék én is visszaadni ebből a fiataloknak – mondta az Üzletemnek Pesthy Péter, a Linde Magyarország Anyagmozgatási Kft. márkaigazgatója.

2021. 05. 10., 13:00
Káosz uralkodik a magyar cégek marketingjében egy kutatás szerint

A középvállalkozások mindössze hat százaléka tudta nagymértékben növelni a marketingtevékenységét 2020-ban, derül ki egy friss kutatásból. A felmérés arra is rávilágított, a cégek megszokás útján terveznek, ha terveznek egyáltalán, a többségnek nincs arra vonatkozó stratégiája, hogyan tudna tovább növekedni.

2020. 07. 24., 10:00
Barna László: Kis cégeket szeretnék naggyá tenni

Kipróbáltam pár „klubot”, de nálam a személyes ajánlások és a nagy találkozások hozzák el azokat az üzleti kapcsolatokat, amelyeken keresztül bizalmat tudok kialakítani – mondta az Üzletemnek Barna László marketing stratégiai tanácsadó, brandépítő, vagy ahogy sokan ismerik: a Brandesember.

2020. 05. 22., 10:00
Pók Enikő: Hiszem, hogy a minőségi szolgáltatást nyújtó vállalkozások minden válságot kibírnak

A vállalkozók megküzdési stratégiájában ott van a „jég hátán is megélni” attitűd. Ezért maradnak talpon, nemcsak „béke időkben”, hanem válsághelyzetben is – mondta az Üzletemnek Pók Enikő belsőépítész. A Környezettervezés.hu alapító-ügyvezetőjével arról beszélgettem, hogyan tud egy belsőépítész segíteni a vállalkozásoknak a brandépítésben a koronavírus-járvány idején.

2020. 02. 20., 14:30
Új marketingkommunikációs vezető a Cofidis élén

2019. december 1-től Nád-Kántor Marianna tölti be a Cofidis Magyarországi Fióktelepének Márka-, és marketingkommunkációs vezetői pozícióját. Főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés.

2018. 12. 20., 10:00
Honti Edit: Nem csak a bőrt, a lelkeket is ápolom

Hiszek a tudatos bőrápolás fontosságában – mondja Honti Edit az Üzletemnek adott interjúban. A profi kozmetikus a lakosságnak szánt termékeivel is ott van a hazai piacon, s reméli, hogy brandje egyszer világhírű lesz.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 09. 23., 12:05
epizód: 2022 / 9   |   hossz: 18:38
Milyen a gazdaság, a vállalkozások helyzete Covid után, a háború és az energiaválság árnyékában? Mekkora sokkokat okozott az elmúlt pár év? Nyílnak-e kivezető utak az európai és a magyar gazdaság előtt? Hogyan segítheti a kilábalást az államilag támogatott Széchenyi Hitel MAX program? A kérdésekre Krisán László, a KAVOSZ Zrt. vezérigazgatója válaszol.
2022. 07. 26., 10:30
epizód: 2022 / 8   |   hossz: 20:30
Milyen új utakat nyitott az internet a csalók előtt? Hogyan azonosíthatjuk vállalkozóként az átverési kísérleteket? Mikor kell szakértőhöz, esetleg egyenesen a rendőrséghez fordulnunk? És mitől menthet meg bennünket egy kis önképzés? Dr. Kocsis Ildikó ügyvéd olyan céges csalásokra is felhívja a figyelmet, amelyek még a hozzáértők előtt sem feltétlenül nyilvánvalóak.
2022. 06. 26., 09:15
epizód: 2022 / 7   |   hossz: 21:02
Milyen volt a Hannoveri Technológiai Kiállítás és Vásár a Covid után, de háborús időben? Hol tart az ipar 4.0 napjainkban, melyek a digitalizáció legfontosabb új irányai? Mit jelent a virtuális üzembe helyezés? Hogyan hat az automatizálás a munkaerő-piacra? Hogyan szimulálható a Marsra szállás? Mit jelent Európa egyik legnagyobb ipavállalatának, hogy kivonul az orosz piacról, ahol 1851 óta jelen volt? A kérdésekre Jeránek Tamás, a Siemens Zrt. vezérigazgatója válaszol.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS