Itt találod az összes cikket a „brandépítés” témában!
Aki most úgy dönt, hogy a marketing tevékenységét helyezi háttérbe vagy éppen nullázza le, komoly versenyhátrányra tehet szert, amit később, a nehézségeken túljutva már nem lesz lehetősége behozni.
Intenzíven bővül a legnagyobb hazai nagyvállalatok felsővezetőinek LinkedIn-követőbázisa, miközben az aktivitásuk is dinamikusan növekszik.
2022 első 8 hónapjában közel 1 millió 300 ezer vendégérdeklődésre válaszoltak személyesen, írásban vagy telefonon keresztül a Tourinform irodák munkatársai.
A Sanofi bemutatta új, a vállalati egységet erősítő arculatát, amely hozzájárul a cég 2019 decemberében indított modernizációs stratégiájához.
A kizárólag számokban igazolandó és beruházás-orientált turizmus-szemléletet kívánjuk kimozdítani az „értő” turizmus felé – mondta az Üzletemnek Bódis Gábor, a Hungary NEXT alapító-vezetője.
Az egyedi arculat hozzájárul ahhoz, hogy cége kitűnjön a tömegből, a konkurenciától megkülönböztesse magát, és megfogó stílusával maradandó, kellemes emléket hagyjon ügyfeleiben – olvasható az ugyfelgyar.hu friss blog bejegyzésében.
A tanítás talán most az egyik legnagyobb vágyam. A pályám során rengeteget tanultam, szeretnék én is visszaadni ebből a fiataloknak – mondta az Üzletemnek Pesthy Péter, a Linde Magyarország Anyagmozgatási Kft. márkaigazgatója.
A középvállalkozások mindössze hat százaléka tudta nagymértékben növelni a marketingtevékenységét 2020-ban, derül ki egy friss kutatásból. A felmérés arra is rávilágított, a cégek megszokás útján terveznek, ha terveznek egyáltalán, a többségnek nincs arra vonatkozó stratégiája, hogyan tudna tovább növekedni.
Kibontó néven indította el új YouTube videósorozatát a Telenor, amelyben a mobilszolgáltató szakértő munkatársai praktikus tippeket adnak a digitális eszközök használatához. A sorozat legújabb videójának vendégszereplője Mihalik Enikő modell.
Azt gondolom, ha mi, magyarok egymás termékeit vásároljuk, egymás szolgáltatásait vesszük igénybe, az hatalmas segítség lenne mindenki számára – mondta az Üzletemnek Corata Mónika, a Pomme Verde divatmárka tulajdonosa.
Ideje, hogy a vállalatok a mérlegen túl kezeljék a hosszú távú környezeti, társadalmi és irányítási kockázatokat és hasznos tagjai legyenek a közösségeknek – mondta az Üzletemnek Schillinger Attila public relations szakember.
A Néprajzi Múzeum nyílt pályázatot hirdet logójának és arculatának megújítására. Az intézmény az egyetemistáktól a gyakorló szakemberekig mindenki munkáját várja.
Kipróbáltam pár „klubot”, de nálam a személyes ajánlások és a nagy találkozások hozzák el azokat az üzleti kapcsolatokat, amelyeken keresztül bizalmat tudok kialakítani – mondta az Üzletemnek Barna László marketing stratégiai tanácsadó, brandépítő, vagy ahogy sokan ismerik: a Brandesember.
Július 1-től 110 ezer példányban jelenik meg a Mol új utazási magazinja, ami szintén ingyenes lesz.
Üzleti szolgáltatást indít a TikTok, amely megkönnyítheti egy brand kiépítését a platformon.
A vállalkozók megküzdési stratégiájában ott van a „jég hátán is megélni” attitűd. Ezért maradnak talpon, nemcsak „béke időkben”, hanem válsághelyzetben is – mondta az Üzletemnek Pók Enikő belsőépítész. A Környezettervezés.hu alapító-ügyvezetőjével arról beszélgettem, hogyan tud egy belsőépítész segíteni a vállalkozásoknak a brandépítésben a koronavírus-járvány idején.
Mi várható, a járvány lecsengését követően és hogyan lehet ezekre márkakommunikációs szempontból felkészülni? – teszi fel a kérdést összeállításában a Republic Group.
2019. december 1-től Nád-Kántor Marianna tölti be a Cofidis Magyarországi Fióktelepének Márka-, és marketingkommunkációs vezetői pozícióját. Főbb szakterülete a márka- és arculatépítés, valamint a stratégiatervezés.
Szakmafejlesztés, új szolgáltatások a tagoknak és megújuló szervezeti működés is szerepel a Magyar PR Szövetség célkitűzései között.
Folyamatosan együtt dolgozom egy coach szakemberrel, aki függetlenként tudta értékelni a munkámat – mondta az Üzletemnek Rónai-Horst László. A Mercarius Flottakezelő Kft. ügyvezető igazgatója egyszer szeretne majd saját céget alapítani.
Ma már nem engedheti meg magának egyetlen kis- és nagyváros sem, hogy ne fordítson energiát a tudatos marketing tevékenységre – írja Bódis Gábor, a Hungary NEXT alapítója.
Hétfőn mutatkozott be először a sajtónyilvánossága előtt Lenti város megújult arculata és márkája.
Az Országos Városmarketing Díj fődíjasa ismét Siófok városa lett, s így viselheti a „Marketing Fővárosa 2019” címet.
Ma már nem elég, ha valakinek céges Facebook-oldala van, a YouTube ugyanis nélkülözhetetlenné vált a vállalkozások életében – állítja a szakember.
A Vasas Sport Club kabalapályázatot hirdetett, a nevezéseket március 25-ig várják. A nyertes figura a Vasas valamennyi sporteseményén megjelenik majd.
Nem csak a brandem, magam is sokoldalú vagyok – mondja az Üzletemnek Mihalcsek Noémi, a Golden Events Rendezvényszervező és Menedzsment Iroda ügyvezetője.
Szívügyem a fiatal, agilis vállalkozók támogatása. Főként a hátrányos helyzetből indulóké – mondja az Üzletemnek adott interjúban Oszlánczi Réka, a Creppy PalacsintaHáz tulajdonosa.
Hiszek a tudatos bőrápolás fontosságában – mondja Honti Edit az Üzletemnek adott interjúban. A profi kozmetikus a lakosságnak szánt termékeivel is ott van a hazai piacon, s reméli, hogy brandje egyszer világhírű lesz.
Tagügynökségekkel bővült a magyar tulajdonú Hinora Group, ami új ügynökségi brandet, arculatot és szervezeti felállást eredményez.
A Magyar Vöröskereszt két éve sajátmárkás termékek értékesítésével lépett a piacra, idén pedig speciality kávézót nyitott a szervezet székházának földszintjén.
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.