Honti Edit: Nem csak a bőrt, a lelkeket is ápolom

2018. 12. 20., 10:00

Hiszek a tudatos bőrápolás fontosságában – mondja Honti Edit az Üzletemnek adott interjúban. A profi kozmetikus a lakosságnak szánt termékeivel is ott van a hazai piacon, s reméli, hogy brandje egyszer világhírű lesz.

Honti Edit kozmetikus antiage specialista, az M&D alapítója. Mindig fontos volt számára a szakma iránti alázat és tisztelet. Neki az okoz örömet, ha nőtársaival jót tesz az általa kifejlesztett kozmetikai termékekkel. Állítja: a problémás bőr rendbe hozásával és megszépítésével a lelkeket is ápolja. Most a titkokba enged bepillantást az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatában.

– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Az általam kifejlesztett kozmetikai termékekkel tartott oktatást, és az ezekkel a készítményekkel elért sikeres bőrkezeléseket mindenképp csúcsnak tartom. Sok, hosszan tartó bőrproblémát kezeltünk már, és nem csak helyre állítottuk a bőrt, hanem az életminőséget is javítottuk. Folyamatosan pozitív elismeréseket kapok.

– Milyen távra tervez?

– Célom, hogy maradandót alkossak, így hosszú távra, több évre tervezem a termékeim meg- és elismerését, használatát mind a professzionális (kozmetikusok), mind a lakosság számára elérhető tudatos bőrápolásban.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Szeretném, ha az M&D prémium skincare termékek az egész világon ismerté válnának.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet? 

– Istentől, a Teremtőtől, intuícióimtól, gyerekeimtől, az élettől.

– Szakmájában hol lát nagyobb  lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Magyarországon és külföldön is.

– Mibe fektetne, gondolkodik újabb vállalkozáson?

– Meglévő, már piacon lévő magyar kozmetikai termékeim még szélesebb körben való terjesztésébe, illetve saját kozmetikai gyárba szívesen befektetek.

– Mivel lehet Magyarországon „őrületbe kergetni” a vállalkozót?

– A magas adókkal.

– Milyen módszerekkel fejleszti üzleti partneri kapcsolatait?

– Különféle közösségek (például Business flow) és más, a nőkkel kapcsolatos rendezvényeken való részvétellel. Reklámokkal, work shopokkal, kiállításokon való részvétellel.

– Mire sajnálja az idejét?

– Haszontalan dolgokra, semmittevésre.

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– Termékfejlesztésre, a magam fejlődésére, sportra, utazásra, hogy minőségi életet tudjak élni, valamint adakozásra.

– Milyen célra, kiknek adakozna?

– Hátrányos helyzetű tehetséges gyerekek támogatására.

– Mivel töltődik fel? Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A vevők, vendégek által kapott pozitív visszajelzésekből mindig feltöltődöm, újabb erőt, ihletet meritek. Nagyon feltölt az együttlét a családommal, a sport és a nagy túrák az erdőben. Hogy mi kapcsol ki igazán? Ilyet nem tudok mondani, mindig jár az agyam.

Szerdahelyi Csaba

(A vezető fotó illusztráció)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS