Honti Edit: Nem csak a bőrt, a lelkeket is ápolom

2018. 12. 20., 10:00

Hiszek a tudatos bőrápolás fontosságában – mondja Honti Edit az Üzletemnek adott interjúban. A profi kozmetikus a lakosságnak szánt termékeivel is ott van a hazai piacon, s reméli, hogy brandje egyszer világhírű lesz.

Honti Edit kozmetikus antiage specialista, az M&D alapítója. Mindig fontos volt számára a szakma iránti alázat és tisztelet. Neki az okoz örömet, ha nőtársaival jót tesz az általa kifejlesztett kozmetikai termékekkel. Állítja: a problémás bőr rendbe hozásával és megszépítésével a lelkeket is ápolja. Most a titkokba enged bepillantást az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatában.

– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Az általam kifejlesztett kozmetikai termékekkel tartott oktatást, és az ezekkel a készítményekkel elért sikeres bőrkezeléseket mindenképp csúcsnak tartom. Sok, hosszan tartó bőrproblémát kezeltünk már, és nem csak helyre állítottuk a bőrt, hanem az életminőséget is javítottuk. Folyamatosan pozitív elismeréseket kapok.

– Milyen távra tervez?

– Célom, hogy maradandót alkossak, így hosszú távra, több évre tervezem a termékeim meg- és elismerését, használatát mind a professzionális (kozmetikusok), mind a lakosság számára elérhető tudatos bőrápolásban.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Szeretném, ha az M&D prémium skincare termékek az egész világon ismerté válnának.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet? 

– Istentől, a Teremtőtől, intuícióimtól, gyerekeimtől, az élettől.

– Szakmájában hol lát nagyobb  lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Magyarországon és külföldön is.

– Mibe fektetne, gondolkodik újabb vállalkozáson?

– Meglévő, már piacon lévő magyar kozmetikai termékeim még szélesebb körben való terjesztésébe, illetve saját kozmetikai gyárba szívesen befektetek.

– Mivel lehet Magyarországon „őrületbe kergetni” a vállalkozót?

– A magas adókkal.

– Milyen módszerekkel fejleszti üzleti partneri kapcsolatait?

– Különféle közösségek (például Business flow) és más, a nőkkel kapcsolatos rendezvényeken való részvétellel. Reklámokkal, work shopokkal, kiállításokon való részvétellel.

– Mire sajnálja az idejét?

– Haszontalan dolgokra, semmittevésre.

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– Termékfejlesztésre, a magam fejlődésére, sportra, utazásra, hogy minőségi életet tudjak élni, valamint adakozásra.

– Milyen célra, kiknek adakozna?

– Hátrányos helyzetű tehetséges gyerekek támogatására.

– Mivel töltődik fel? Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A vevők, vendégek által kapott pozitív visszajelzésekből mindig feltöltődöm, újabb erőt, ihletet meritek. Nagyon feltölt az együttlét a családommal, a sport és a nagy túrák az erdőben. Hogy mi kapcsol ki igazán? Ilyet nem tudok mondani, mindig jár az agyam.

Szerdahelyi Csaba

(A vezető fotó illusztráció)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 02. 14., 13:10
Ha esetleg megtorpanunk egy-egy projekt kapcsán, általában humorral próbálunk felülemelkedni a problémákon, a jó hangulat mindig átlendít a nehézségeken – mondta az Üzletemnek Rázga-Ilyés Noémi, a CheckINN innovációs programigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.
2024. 02. 03., 21:30
epizód: 2024 / 3   |   hossz: 19:22
A Magyar Munkaerő-kölcsönzők Országos Szövetségének elnökével azt elemezzük a BizniszPlusz aktuális epizódjában, hogy hogyan alakíthatja át a toborzási folyamatokat és általában a HR munka világát a mesterséges intelligencia. A szakemberrel megnéztük azt is, milyen szakmai készségek ívelnek fel az AI korszakban, és ennek milyen lenyomatai lesznek érzékelhetők a következő években, sőt, már 2024-ben is. A magyar gazdaságban megjelent külföldi munkavállalók által elindított munkaerőpiaci trendek, valamint a változó minimálbér és bérminimum hatásai szintén szóba kerültek a beszélgetésben. Utóbbiakról kiderült mekkora terhet rónak a magyar vállalkozásokra, és ennek milyen mögöttes okai vannak, a munkaerő termelékenységének alakulásától a tapasztalt kollégák megtartásáért indult küzdelemig.
Soha még ilyen magas összeggel – egy kártyára vetítve több, mint 130 ezer forinttal – nem tartoztak a hazai hitelkártya-tulajdonosok, mint 2023-ban. Úgyhogy erről beszélni kell – pláne az elmúlt 10 év tapasztalataival összehasonlítva. A BiztosDöntés.hu alapítója szerint a tartozások átlagos összege túl magas, ami leginkább annak tudható be, hogy nem egészséges irányba tolódtak el az adósságaink. Mire jó valójában egy hitelkártya, és milyen kisebb szemléletváltással kerülhető el, hogy túl magas tartozásokat halmozzunk fel? Tudd meg a válaszokat a tudatosabb gazdálkodáshoz Gergely Péter pénzügyi szakértőtől!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS