Honti Edit: Nem csak a bőrt, a lelkeket is ápolom

2018. 12. 20., 10:00

Hiszek a tudatos bőrápolás fontosságában – mondja Honti Edit az Üzletemnek adott interjúban. A profi kozmetikus a lakosságnak szánt termékeivel is ott van a hazai piacon, s reméli, hogy brandje egyszer világhírű lesz.

Honti Edit kozmetikus antiage specialista, az M&D alapítója. Mindig fontos volt számára a szakma iránti alázat és tisztelet. Neki az okoz örömet, ha nőtársaival jót tesz az általa kifejlesztett kozmetikai termékekkel. Állítja: a problémás bőr rendbe hozásával és megszépítésével a lelkeket is ápolja. Most a titkokba enged bepillantást az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatában.

– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Az általam kifejlesztett kozmetikai termékekkel tartott oktatást, és az ezekkel a készítményekkel elért sikeres bőrkezeléseket mindenképp csúcsnak tartom. Sok, hosszan tartó bőrproblémát kezeltünk már, és nem csak helyre állítottuk a bőrt, hanem az életminőséget is javítottuk. Folyamatosan pozitív elismeréseket kapok.

– Milyen távra tervez?

– Célom, hogy maradandót alkossak, így hosszú távra, több évre tervezem a termékeim meg- és elismerését, használatát mind a professzionális (kozmetikusok), mind a lakosság számára elérhető tudatos bőrápolásban.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Szeretném, ha az M&D prémium skincare termékek az egész világon ismerté válnának.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet? 

– Istentől, a Teremtőtől, intuícióimtól, gyerekeimtől, az élettől.

– Szakmájában hol lát nagyobb  lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Magyarországon és külföldön is.

– Mibe fektetne, gondolkodik újabb vállalkozáson?

– Meglévő, már piacon lévő magyar kozmetikai termékeim még szélesebb körben való terjesztésébe, illetve saját kozmetikai gyárba szívesen befektetek.

– Mivel lehet Magyarországon „őrületbe kergetni” a vállalkozót?

– A magas adókkal.

– Milyen módszerekkel fejleszti üzleti partneri kapcsolatait?

– Különféle közösségek (például Business flow) és más, a nőkkel kapcsolatos rendezvényeken való részvétellel. Reklámokkal, work shopokkal, kiállításokon való részvétellel.

– Mire sajnálja az idejét?

– Haszontalan dolgokra, semmittevésre.

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– Termékfejlesztésre, a magam fejlődésére, sportra, utazásra, hogy minőségi életet tudjak élni, valamint adakozásra.

– Milyen célra, kiknek adakozna?

– Hátrányos helyzetű tehetséges gyerekek támogatására.

– Mivel töltődik fel? Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A vevők, vendégek által kapott pozitív visszajelzésekből mindig feltöltődöm, újabb erőt, ihletet meritek. Nagyon feltölt az együttlét a családommal, a sport és a nagy túrák az erdőben. Hogy mi kapcsol ki igazán? Ilyet nem tudok mondani, mindig jár az agyam.

Szerdahelyi Csaba

(A vezető fotó illusztráció)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-11-15 15:15:34
Tavasziné Kemencsik Gabriellát, a Tavaszi és Társa Kft. ügyvezetőjét, a salgótarjáni Tavaszi Cukrászda üzemeltetőjét országos Év Vállalkozója Díjjal ismerte el a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) 2025-ben.

  Rovathírek: HIPA

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Ha felhív bennünket egy kérdezőbiztos, már nem száz százalék, hogy élő személyhez van szerencsénk – még akkor sem, ha természetes hangon beszélget velünk –, hiszen megjelentek a mesterséges intelligenciával lebonyolított telefonos közvélemény-kutatások. A technológia hazai úttörője a Minerva Intézet, amelynek vezetője, Pohly Ferenc elárulta: bár csak nemrég jöttek létre, már több sikeres kutatás és rengeteg tapasztalat van a hátuk mögött. Az AI-kérdezőbiztos a valódi emberre megtévesztésig hasonló módon beszélget a résztvevőkkel, és a több ezredik hívásnál is tűpontosan, változatlan hangnemben hajtja végre az interjút. A módszer jelentősen alacsonyabb költséggel, mégis sok lehetőséggel és ugyanolyan pontossággal, hosszú távon pedig számos más alkalmazási lehetőséggel kecsegtet, a piackutatásoktól az időpont-egyeztetéseken át az egészségügyi előszűrő beszélgetésekig.
Tudatos otthonteremtési stratégia újabb állomásának tartja a jelentős kamatkedvezménnyel igényelhető Otthon Start bevezetését a Miniszterelnökség parlamenti és stratégiai államtitkára. Panyi Miklós az „albérletből otthonba logika” mentén ajánlja a hitellehetőség kihasználását, és hangsúlyozza: olyan albérletárak alakultak ki, hogy a 3 százalékos kölcsön érdemi segítség, hiszen a fiatalok a lakhatás finanszírozása helyett ugyanannyiért, vagy kevesebbért kezdhetik el kifizetni a saját otthonukat. A politikus úgy látja, a program serkenti az új lakások építését is, ami közép-hosszútávon egyensúlyba hozhatja az ingatlanárak emelkedését.
2025. 10. 05., 22:05
epizód: 2025 / 20   |   hossz: 36:31
Az ingatlan.com mérései szerint az albérletszezon első hónapjában lassult a drágulás: országosan 1,1, Budapesten csak 0,7 százalékkal nőttek az árak, éves szinten pedig 7,5, illetve 7,2 százalékos az emelkedés. A kínálat négyéves csúcson van (több mint 18 ezer kiadó ingatlannal), ami egyre erősebb versenyhelyzetet teremt a bérbeadók között. A fővárosban több kerületben csökkentek az albérletárak, vidéken pedig stagnálás, kisebb visszaesés, illetve felzárkózás is tapasztalható. A portál vezető gazdasági szakértője, Balogh László ebben az epizódban elárulja, hogy ez a jelenség hogyan áll összefüggésben az Otthon Start programmal, és milyen tendenciák jellemzik az átalakuló albérletpiacot.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS