Hiszek a tudatos bőrápolás fontosságában – mondja Honti Edit az Üzletemnek adott interjúban. A profi kozmetikus a lakosságnak szánt termékeivel is ott van a hazai piacon, s reméli, hogy brandje egyszer világhírű lesz.
Honti Edit kozmetikus antiage specialista, az M&D alapítója. Mindig fontos volt számára a szakma iránti alázat és tisztelet. Neki az okoz örömet, ha nőtársaival jót tesz az általa kifejlesztett kozmetikai termékekkel. Állítja: a problémás bőr rendbe hozásával és megszépítésével a lelkeket is ápolja. Most a titkokba enged bepillantást az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatában.
– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?
– Az általam kifejlesztett kozmetikai termékekkel tartott oktatást, és az ezekkel a készítményekkel elért sikeres bőrkezeléseket mindenképp csúcsnak tartom. Sok, hosszan tartó bőrproblémát kezeltünk már, és nem csak helyre állítottuk a bőrt, hanem az életminőséget is javítottuk. Folyamatosan pozitív elismeréseket kapok.
– Milyen távra tervez?
– Célom, hogy maradandót alkossak, így hosszú távra, több évre tervezem a termékeim meg- és elismerését, használatát mind a professzionális (kozmetikusok), mind a lakosság számára elérhető tudatos bőrápolásban.
– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?
– Szeretném, ha az M&D prémium skincare termékek az egész világon ismerté válnának.
– Kitől tanulta eddig a legtöbbet?
– Istentől, a Teremtőtől, intuícióimtól, gyerekeimtől, az élettől.
– Szakmájában hol lát nagyobb lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?
– Magyarországon és külföldön is.
– Mibe fektetne, gondolkodik újabb vállalkozáson?
– Meglévő, már piacon lévő magyar kozmetikai termékeim még szélesebb körben való terjesztésébe, illetve saját kozmetikai gyárba szívesen befektetek.
– Mivel lehet Magyarországon „őrületbe kergetni” a vállalkozót?
– A magas adókkal.
– Milyen módszerekkel fejleszti üzleti partneri kapcsolatait?
– Különféle közösségek (például Business flow) és más, a nőkkel kapcsolatos rendezvényeken való részvétellel. Reklámokkal, work shopokkal, kiállításokon való részvétellel.
– Mire sajnálja az idejét?
– Haszontalan dolgokra, semmittevésre.
– Mire nem sajnálja a pénzt?
– Termékfejlesztésre, a magam fejlődésére, sportra, utazásra, hogy minőségi életet tudjak élni, valamint adakozásra.
– Milyen célra, kiknek adakozna?
– Hátrányos helyzetű tehetséges gyerekek támogatására.
– Mivel töltődik fel? Mi tudja a legjobban kikapcsolni?
– A vevők, vendégek által kapott pozitív visszajelzésekből mindig feltöltődöm, újabb erőt, ihletet meritek. Nagyon feltölt az együttlét a családommal, a sport és a nagy túrák az erdőben. Hogy mi kapcsol ki igazán? Ilyet nem tudok mondani, mindig jár az agyam.
Szerdahelyi Csaba
(A vezető fotó illusztráció)
Sikeresen megtartotta két Michelin-csillagos minősítését a tatai Platán és a budapesti Stand étterem, további nyolc vendéglátóhely pedig (köztük egy újonnan) egy Michelin-csillagot nyert el idén.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.