Honti Edit: Nem csak a bőrt, a lelkeket is ápolom

2018. 12. 20., 10:00

Hiszek a tudatos bőrápolás fontosságában – mondja Honti Edit az Üzletemnek adott interjúban. A profi kozmetikus a lakosságnak szánt termékeivel is ott van a hazai piacon, s reméli, hogy brandje egyszer világhírű lesz.

Honti Edit kozmetikus antiage specialista, az M&D alapítója. Mindig fontos volt számára a szakma iránti alázat és tisztelet. Neki az okoz örömet, ha nőtársaival jót tesz az általa kifejlesztett kozmetikai termékekkel. Állítja: a problémás bőr rendbe hozásával és megszépítésével a lelkeket is ápolja. Most a titkokba enged bepillantást az Üzletem 12 kérdés – 12 válasz sorozatában.

– Mit tart karrierje eddigi csúcsának?

– Az általam kifejlesztett kozmetikai termékekkel tartott oktatást, és az ezekkel a készítményekkel elért sikeres bőrkezeléseket mindenképp csúcsnak tartom. Sok, hosszan tartó bőrproblémát kezeltünk már, és nem csak helyre állítottuk a bőrt, hanem az életminőséget is javítottuk. Folyamatosan pozitív elismeréseket kapok.

– Milyen távra tervez?

– Célom, hogy maradandót alkossak, így hosszú távra, több évre tervezem a termékeim meg- és elismerését, használatát mind a professzionális (kozmetikusok), mind a lakosság számára elérhető tudatos bőrápolásban.

– Mi szerepel a szakmai bakancslistáján?

– Szeretném, ha az M&D prémium skincare termékek az egész világon ismerté válnának.

– Kitől tanulta eddig a legtöbbet? 

– Istentől, a Teremtőtől, intuícióimtól, gyerekeimtől, az élettől.

– Szakmájában hol lát nagyobb  lehetőséget: Magyarországon vagy külföldön?

– Magyarországon és külföldön is.

– Mibe fektetne, gondolkodik újabb vállalkozáson?

– Meglévő, már piacon lévő magyar kozmetikai termékeim még szélesebb körben való terjesztésébe, illetve saját kozmetikai gyárba szívesen befektetek.

– Mivel lehet Magyarországon „őrületbe kergetni” a vállalkozót?

– A magas adókkal.

– Milyen módszerekkel fejleszti üzleti partneri kapcsolatait?

– Különféle közösségek (például Business flow) és más, a nőkkel kapcsolatos rendezvényeken való részvétellel. Reklámokkal, work shopokkal, kiállításokon való részvétellel.

– Mire sajnálja az idejét?

– Haszontalan dolgokra, semmittevésre.

– Mire nem sajnálja a pénzt?

– Termékfejlesztésre, a magam fejlődésére, sportra, utazásra, hogy minőségi életet tudjak élni, valamint adakozásra.

– Milyen célra, kiknek adakozna?

– Hátrányos helyzetű tehetséges gyerekek támogatására.

– Mivel töltődik fel? Mi tudja a legjobban kikapcsolni?

– A vevők, vendégek által kapott pozitív visszajelzésekből mindig feltöltődöm, újabb erőt, ihletet meritek. Nagyon feltölt az együttlét a családommal, a sport és a nagy túrák az erdőben. Hogy mi kapcsol ki igazán? Ilyet nem tudok mondani, mindig jár az agyam.

Szerdahelyi Csaba

(A vezető fotó illusztráció)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2022. 08. 10., 11:53
Elindult a megújult Széchenyi Kártya MAX program, a konkrét hitelkérelmek benyújtására is megnyílt a lehetőség. A hiteleket a köztartozásmentes, legalább egy teljes lezárt éves működési múlttal rendelkező kis- és középvállalkozások igényelhetik – hívja fel a figyelmet az RSM Hungary.
2022-08-13 17:13:00
Borúsabban látják a nyugdíjaskori helyzetüket a magyarok – derül ki a K&H negyedévente rendszeresen megjelenő biztos jövő reprezentatív felméréséből, amely az idei második negyedévben többek között azt vizsgálta, hogy milyen nyugdíjkorhatárra számítanak a jövő nyugdíjasai.
2022-08-13 09:45:00
Egy müncheni söröző vendégei napraforgóolajjal is fizethetnek a „folyékony kenyérért”, így nem kerül veszélybe a betevő rántott szelet sem.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2022. 07. 26., 10:30
epizód: 2022 / 8   |   hossz: 20:30
Milyen új utakat nyitott az internet a csalók előtt? Hogyan azonosíthatjuk vállalkozóként az átverési kísérleteket? Mikor kell szakértőhöz, esetleg egyenesen a rendőrséghez fordulnunk? És mitől menthet meg bennünket egy kis önképzés? Dr. Kocsis Ildikó ügyvéd olyan céges csalásokra is felhívja a figyelmet, amelyek még a hozzáértők előtt sem feltétlenül nyilvánvalóak.
2022. 06. 26., 09:15
epizód: 2022 / 7   |   hossz: 21:02
Milyen volt a Hannoveri Technológiai Kiállítás és Vásár a Covid után, de háborús időben? Hol tart az ipar 4.0 napjainkban, melyek a digitalizáció legfontosabb új irányai? Mit jelent a virtuális üzembe helyezés? Hogyan hat az automatizálás a munkaerő-piacra? Hogyan szimulálható a Marsra szállás? Mit jelent Európa egyik legnagyobb ipavállalatának, hogy kivonul az orosz piacról, ahol 1851 óta jelen volt? A kérdésekre Jeránek Tamás, a Siemens Zrt. vezérigazgatója válaszol.
2022. 06. 13., 06:35
epizód: 2022 / 6   |   hossz: 19:01
A kamerás megfigyelés csak „célhoz kötött” lehet, de a célok meghatározásakor is körültekintően kell eljárni – hívja fel a figyelmet dr. Szabó Gergely ügyvéd. A Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda irodavezető partnerét a munkavállalók megfigyelésére, a kamerák elhelyezésére vonatkozó szabályokról, az élőképekre vonatkozó speciális előírásokról és a technika fejlődés nyújtotta lehetőségek jogi korlátairól kérdeztük.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS