Egységes megjelenés erősíti a Sanofi új vállalati arculatát

2022. 02. 09., 09:48

A Sanofi bemutatta új, a vállalati egységet erősítő arculatát, amely hozzájárul a cég 2019 decemberében indított modernizációs stratégiájához.

Az elmúlt 50 év során a Sanofi a világ egyik vezető egészségügyi vállalatává vált, amely gazdag örökséggel rendelkezik a betegek életminőségét javító tudományos felfedezések terén. Ez idő alatt számos ritka betegségre elsőként fejlesztett ki terápiás módszereket, valamint magas színvonalú, ma már alapkezelésnek számító terápiás megoldásokat hozott létre a diabétesz és a kardiovaszkuláris betegségek ellátásában.

Az egészségügy iránti elkötelezettségének köszönhetően a Sanofi évtizedek óta minden évben több száz millió embert véd meg az influenzától, és szinte teljes mértékben felszámolta a gyermekbénulás betegségét. Tudományos szemlélete hozzájárult a gyulladásos betegségek kezelésében áttörést jelentő újítások megszületéséhez.

Szerteágazó vállalati gyökereinek köszönhetően napjainkban a Sanofin belül számos kultúra, arculat és márka keveredik. Erre az örökségre épül az új márkastratégia, amely által a vállalat sokszínű múltja most először jelenik meg egységes, közös arculatban, ezzel is láthatóvá téve a Sanofi ambiciózus és jövőbe mutató stratégiáját.

„A Sanofi közel fél évszázados fennállásához közelítve megkezdtük vállalatunk eddigi legjelentősebb átalakító és modernizációs folyamatát– nyilatkozta Paul Hudson, a Sanofi vezérigazgatója. –2019-ben útjára indítottuk Play to Win stratégiánkat, amellyel célunk, hogy innovációs platformunk felhasználásával kategóriájukban a legkiválóbb, egyedülálló terápiákat és vakcinákat fejlesszünk ki. Új arculatunk a következő fontos és egyben magától értetődő lépés ezen az úton. Jelképezi azt a szemléletet és célkitűzést, hogy alapjaiban alakítsuk át az orvoslás gyakorlatát.”

A Sanofi Pasteur Vakcinaüzletág és a Sanofi Genzyme Specialty Care üzletág mellett a vállalat összes többi márkája is egységesen a Sanofi név és márka alatt fog működni. Ezek a márkák évek óta az innováció emberi életekre gyakorolt hatását fémjelzik. Egységes vállalatként a közös cél mentén történő gondolkodás, viselkedés és cselekvés lehetővé teszi, hogy a Sanofi az eddigieknél is nagyobb hatással bírjon, még jobban hasznosítsa a rendelkezésére álló erőforrásait újabb, áttörő erejű innovációs felfedezések érdekében.

Tudományos felfedezésekben gyökerező vizuális megjelenés

A megújult vállalati logó a Sanofi új célját szimbolizálja, alapját a technológiai ipar fejlődésorientált működése képezi. A két lila pont a tudományos eredményekhez vezető utat jeleníti meg: a rajttól (a status quo megkérdőjelezése mögött megbúvó kíváncsiság és a „mi lenne, ha...?” kérdés által elindított gondolatmenettől) a célvonalig (az emberek életére hatást gyakorló innovatív megoldások megszületésének örömteli pillanatáig).

„Új márkánkkal az a célunk, hogy egyértelmű és átlátható képet nyújtsunk munkatársainknak, partnereinknek, a betegeknek és az egészségügyi szakembereknek a vállalati arculatunkról és az elérendő célkitűzésünkről– mondta Josep Catllà, a Sanofi Corporate Affairs vezetője. –A Sanofit az áldozatkész, eredeti és időnként formabontó megközelítés jellemzi. Reméljük, az új arculatunkkal egyedülálló helyet foglalhatunk el az egészségügyi ágazatban, méltóképpen megjelenítve küldetésünket: fáradhatatlanul kutatjuk a tudomány csodáit, hogy jobbá tegyük az emberek életét (we are chasing the miracles of science to improve people’s lives).”

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.
2024-03-28 16:10:00
A NAV a digitális megoldásaival szinte azonnal lát mindent, és szinte azonnal közbe is tud avatkozni. Az adóhatóság beavatkozásának két iránya van: vasszigorral fellépni a tudatos adókijátszók ellen, illetőleg támogatni a nem szándékosan tévesztő, alapvetően jogkövető adózókat.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS