A Sanofi bemutatta új, a vállalati egységet erősítő arculatát, amely hozzájárul a cég 2019 decemberében indított modernizációs stratégiájához.
Az elmúlt 50 év során a Sanofi a világ egyik vezető egészségügyi vállalatává vált, amely gazdag örökséggel rendelkezik a betegek életminőségét javító tudományos felfedezések terén. Ez idő alatt számos ritka betegségre elsőként fejlesztett ki terápiás módszereket, valamint magas színvonalú, ma már alapkezelésnek számító terápiás megoldásokat hozott létre a diabétesz és a kardiovaszkuláris betegségek ellátásában.
Az egészségügy iránti elkötelezettségének köszönhetően a Sanofi évtizedek óta minden évben több száz millió embert véd meg az influenzától, és szinte teljes mértékben felszámolta a gyermekbénulás betegségét. Tudományos szemlélete hozzájárult a gyulladásos betegségek kezelésében áttörést jelentő újítások megszületéséhez.
Szerteágazó vállalati gyökereinek köszönhetően napjainkban a Sanofin belül számos kultúra, arculat és márka keveredik. Erre az örökségre épül az új márkastratégia, amely által a vállalat sokszínű múltja most először jelenik meg egységes, közös arculatban, ezzel is láthatóvá téve a Sanofi ambiciózus és jövőbe mutató stratégiáját.
„A Sanofi közel fél évszázados fennállásához közelítve megkezdtük vállalatunk eddigi legjelentősebb átalakító és modernizációs folyamatát– nyilatkozta Paul Hudson, a Sanofi vezérigazgatója. –2019-ben útjára indítottuk Play to Win stratégiánkat, amellyel célunk, hogy innovációs platformunk felhasználásával kategóriájukban a legkiválóbb, egyedülálló terápiákat és vakcinákat fejlesszünk ki. Új arculatunk a következő fontos és egyben magától értetődő lépés ezen az úton. Jelképezi azt a szemléletet és célkitűzést, hogy alapjaiban alakítsuk át az orvoslás gyakorlatát.”
A Sanofi Pasteur Vakcinaüzletág és a Sanofi Genzyme Specialty Care üzletág mellett a vállalat összes többi márkája is egységesen a Sanofi név és márka alatt fog működni. Ezek a márkák évek óta az innováció emberi életekre gyakorolt hatását fémjelzik. Egységes vállalatként a közös cél mentén történő gondolkodás, viselkedés és cselekvés lehetővé teszi, hogy a Sanofi az eddigieknél is nagyobb hatással bírjon, még jobban hasznosítsa a rendelkezésére álló erőforrásait újabb, áttörő erejű innovációs felfedezések érdekében.
Tudományos felfedezésekben gyökerező vizuális megjelenés
A megújult vállalati logó a Sanofi új célját szimbolizálja, alapját a technológiai ipar fejlődésorientált működése képezi. A két lila pont a tudományos eredményekhez vezető utat jeleníti meg: a rajttól (a status quo megkérdőjelezése mögött megbúvó kíváncsiság és a „mi lenne, ha...?” kérdés által elindított gondolatmenettől) a célvonalig (az emberek életére hatást gyakorló innovatív megoldások megszületésének örömteli pillanatáig).
„Új márkánkkal az a célunk, hogy egyértelmű és átlátható képet nyújtsunk munkatársainknak, partnereinknek, a betegeknek és az egészségügyi szakembereknek a vállalati arculatunkról és az elérendő célkitűzésünkről– mondta Josep Catllà, a Sanofi Corporate Affairs vezetője. –A Sanofit az áldozatkész, eredeti és időnként formabontó megközelítés jellemzi. Reméljük, az új arculatunkkal egyedülálló helyet foglalhatunk el az egészségügyi ágazatban, méltóképpen megjelenítve küldetésünket: fáradhatatlanul kutatjuk a tudomány csodáit, hogy jobbá tegyük az emberek életét (we are chasing the miracles of science to improve people’s lives).”
A gamay a jelek szerint 129-szer izgalmasabb fajta a portugizinél, még akkor is, ha anno Merész Fülöp, Burgundia hercege hitvány fajtának titulálta és irtotta, mintha gyomnövény volna.
Az MVM Paksi Atomerőmű Zrt. 2023. november 16-án megtartotta az éves fizikai védelmi gyakorlatát az Országos Atomenergia Hivatal, az Országos Rendőr-főkapitányság és a Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság felügyelete mellett.