Egységes megjelenés erősíti a Sanofi új vállalati arculatát

2022. 02. 09., 09:48

A Sanofi bemutatta új, a vállalati egységet erősítő arculatát, amely hozzájárul a cég 2019 decemberében indított modernizációs stratégiájához.

Az elmúlt 50 év során a Sanofi a világ egyik vezető egészségügyi vállalatává vált, amely gazdag örökséggel rendelkezik a betegek életminőségét javító tudományos felfedezések terén. Ez idő alatt számos ritka betegségre elsőként fejlesztett ki terápiás módszereket, valamint magas színvonalú, ma már alapkezelésnek számító terápiás megoldásokat hozott létre a diabétesz és a kardiovaszkuláris betegségek ellátásában.

Az egészségügy iránti elkötelezettségének köszönhetően a Sanofi évtizedek óta minden évben több száz millió embert véd meg az influenzától, és szinte teljes mértékben felszámolta a gyermekbénulás betegségét. Tudományos szemlélete hozzájárult a gyulladásos betegségek kezelésében áttörést jelentő újítások megszületéséhez.

Szerteágazó vállalati gyökereinek köszönhetően napjainkban a Sanofin belül számos kultúra, arculat és márka keveredik. Erre az örökségre épül az új márkastratégia, amely által a vállalat sokszínű múltja most először jelenik meg egységes, közös arculatban, ezzel is láthatóvá téve a Sanofi ambiciózus és jövőbe mutató stratégiáját.

„A Sanofi közel fél évszázados fennállásához közelítve megkezdtük vállalatunk eddigi legjelentősebb átalakító és modernizációs folyamatát– nyilatkozta Paul Hudson, a Sanofi vezérigazgatója. –2019-ben útjára indítottuk Play to Win stratégiánkat, amellyel célunk, hogy innovációs platformunk felhasználásával kategóriájukban a legkiválóbb, egyedülálló terápiákat és vakcinákat fejlesszünk ki. Új arculatunk a következő fontos és egyben magától értetődő lépés ezen az úton. Jelképezi azt a szemléletet és célkitűzést, hogy alapjaiban alakítsuk át az orvoslás gyakorlatát.”

A Sanofi Pasteur Vakcinaüzletág és a Sanofi Genzyme Specialty Care üzletág mellett a vállalat összes többi márkája is egységesen a Sanofi név és márka alatt fog működni. Ezek a márkák évek óta az innováció emberi életekre gyakorolt hatását fémjelzik. Egységes vállalatként a közös cél mentén történő gondolkodás, viselkedés és cselekvés lehetővé teszi, hogy a Sanofi az eddigieknél is nagyobb hatással bírjon, még jobban hasznosítsa a rendelkezésére álló erőforrásait újabb, áttörő erejű innovációs felfedezések érdekében.

Tudományos felfedezésekben gyökerező vizuális megjelenés

A megújult vállalati logó a Sanofi új célját szimbolizálja, alapját a technológiai ipar fejlődésorientált működése képezi. A két lila pont a tudományos eredményekhez vezető utat jeleníti meg: a rajttól (a status quo megkérdőjelezése mögött megbúvó kíváncsiság és a „mi lenne, ha...?” kérdés által elindított gondolatmenettől) a célvonalig (az emberek életére hatást gyakorló innovatív megoldások megszületésének örömteli pillanatáig).

„Új márkánkkal az a célunk, hogy egyértelmű és átlátható képet nyújtsunk munkatársainknak, partnereinknek, a betegeknek és az egészségügyi szakembereknek a vállalati arculatunkról és az elérendő célkitűzésünkről– mondta Josep Catllà, a Sanofi Corporate Affairs vezetője. –A Sanofit az áldozatkész, eredeti és időnként formabontó megközelítés jellemzi. Reméljük, az új arculatunkkal egyedülálló helyet foglalhatunk el az egészségügyi ágazatban, méltóképpen megjelenítve küldetésünket: fáradhatatlanul kutatjuk a tudomány csodáit, hogy jobbá tegyük az emberek életét (we are chasing the miracles of science to improve people’s lives).”

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2025-05-15 18:25:00
Az új jogszabály a 2021/2167-es uniós irányelvet ülteti át a magyar jogba, és ezzel átfogó rendszert hoz létre a nemteljesítő hitelek átruházására, kezelésére és kiszolgálására. A legfontosabb tudnivalókat a Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda szakértői foglalták össze.
2025-05-15 17:05:00
A tartósan élénk kereslet miatt az eladók kerültek helyzetbe a lakáspiacon, és egyre kisebb árengedményre hajlandóak az ingatlan értékesítésekor. Az Otthon Centrum első negyedéves összegzése szerint a panelek árából engedik a legkevesebbet a tulajdonosok.

  Rovathírek: HIPA

Heteken belül elindul a BYD európai üzleti és kutatás-fejlesztési központja Budapesten, és a kínai társaság már az idén több száz magasan képzett munkatárs felvételét tervezi – mondta Joó István kormánybiztos, a HIPA Nemzeti Befektetési Ügynökség vezérigazgatója.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2025. 05. 04., 10:25
epizód: 2025 / 9   |   hossz: 29:18
A cégvezetői és értékesítői tréningeken, illetve mentorprogramokon túl azt az összetett feladatot is vállalni kell, hogy fejlesszük, ne csak a gazdasági szereplők, hanem az egész társadalom fizikai és mentális egészségét – vallja Turcsán Emese, az Einstein Akadémia (érdekes módon kriminálpedagógiára szakosodott szociálpedagógus) alapítója és vezetője. Beszélgetésünk apropóját az akadémia mellett életre hívott Einstein Alapítvány, illetve a kibontakozóban lévő Kék Zóna Projekt adta. Előbbi fiatal tehetségek felkarolására és díjazására jött létre, míg utóbbi hazánkban akarja kialakítani a hosszú, kiegyensúlyozott életet élő emberek közösségét – egészen átfogó kutatásokkal és gyakorlatokkal.
2025. 04. 21., 20:15
epizód: 2025 / 8   |   hossz: 27:33
Bár a dolgozók nem kizárólag a bér miatt állnak tovább a munkahelyükről, kár lenne tagadni, hogy a nem versenyképes fizetés a legfőbb oka annak, ha új állás után néznek. Sinka Judit, a Jobtain Munkaerő-kölcsönző HR vezetője ebben az epizódban elárulja, hogy a felméréseik szerint hazánkban mennyivel nő a bérigény, és hogy van-e realitása a fizetések emelkedésének a 2025-re várható gazdasági körülmények, illetve a várható infláció mellett. A szakértő arra is választ ad, hogy a magasabb béren kívül még milyen módszerekkel lehet megtartani a tehetséges dolgozókat.
Nem sokkal a lakásbiztosítási kampány után máris látszanak a legfontosabb piaci változások. Az ügyfelek jobb szolgáltatásokat és akár jelentősen alacsonyabb díjakat érhetnek el, ha legalább annyira figyelnek a lakásbiztosításukra, mint a kgfb-re. Erre Besnyő Márton, a Netrisk ügyvezető igazgatója szerint óriási szükség is van, hiszen sokan akár 10 évig érintetlenül hagyják a meglévő biztosításukat, ami idővel alkalmatlanná válik arra, hogy fedezze a károk mai helyreállítási költségeit. További tanulság, hogy évi pár ezer forinttal többért milyen remek kiegészítő szolgáltatásokhoz lehet hozzáférni.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS