Több ügyfelet szeretne? Nézzen szét az irodájában!

2021. 08. 28., 11:00

Az egyedi arculat hozzájárul ahhoz, hogy cége kitűnjön a tömegből, a konkurenciától megkülönböztesse magát, és megfogó stílusával maradandó, kellemes emléket hagyjon ügyfeleiben – olvasható az ugyfelgyar.hu friss blog bejegyzésében.

Három másodperc, és már ki is alakult az első benyomás. Nincs második lehetőség. Ez egy egyszeri és megismételhetetlen hatás. Az első tekintettel kell szimpátiát és bizalmat generálni. És nem csak két ember megismerkedésénél van ez így.

A rokonszenv kiváltásával kapcsolatos szabályokat a vállalkozások is előszeretettel alkalmazzák. Számos cég hatalmas összegeket költ arra, hogy egységes és megnyerő arculata legyen.

De mire mehetünk néhány logós bögrével, mutatós névjegykártyával, dizájnos hírlevéllel?

Beszélhetünk mikrovállalkozásról vagy multinacionális nagyvállalatról, mindenhol egyaránt fontos, hogy jól megtervezett koncepciók mentén legyen kidolgozva a cég arculata. Ugyanis egy rendezett, letisztult, színekben és stílusban a céghez idomuló iroda vagy weboldal jóérzést kelt, mind a potenciális munkavállalókban, mind az ügyfelekben. Ezáltal már az első pillanatban azt érezhetik, hogy részesei akarnak lenni a cégnek, mert biztosan minőségi terméket vagy szolgáltatást kapnak.

Az egyedi arculat hozzájárul ahhoz, hogy kitűnjön a tömegből, a konkurenciától megkülönböztesse magát, és megfogó stílusával maradandó, kellemes emléket hagyjon ügyfeleiben.

Ön is biztosan járt már olyan cégnél, ahova, amint belépett egyből, megmagyarázhatatlanul pozitív közérzete támadt. Érezte, hogy professzionális, megbízható környezetben van, és nem volt Önben egy szemernyi kétség sem afelől, hogy azt fogja kapni, amit vár. Ez a vállalat átgondolt, jól felépített arculattal bírt.

A céges arculat kiépítéséhez az online és offline megjelenésben is egyező stílusjegyekre van szükség.

Az egységes kép csak úgy alakítható ki, ha minden felületen az arculati kézikönyv szerint jelenik meg a vállalat. Ehhez hozzájárul a honlap, a reklámbannerek, a közösségi felületek, a céges autó, az iroda, de még a mappák, a tollak vagy a levélpapírok is.

Az arculattervezés során a színeknek is igen jelentős szerepe van, hiszen minden árnyalat jelentéssel bír. Eláruljuk, hogy mi sem csak úgy találomra választottuk a türkizt. A tenger színeiből, a zöld és a kék elegyéből összetevődő türkiz magában foglalja a kék nyugalmát és a zöld harmóniáját. Mi ezt a kiegyensúlyozottságot szeretnénk közvetíteni ügyfeleink felé.

Hiába van szakmailag a toppon, ha nem tudja eladni magát!

Lehet az Ön cége a legjobb a szakmában, ha házi készítésű, összedobott weboldallal, kaotikus irodával várja potenciális partnereit, biztosan komolytalan vállalkozás benyomását fogja kelteni. Sem a munkavállalókat, sem az ügyfeleket nem fogja tudni meggyőzni kompetenciáiról. Elsőre mindenki az alapján ítélkezik, ami vizuálisan elé tárul.

Több ügyfélre és profibb kollégákra vágyik? Mindehhez az olyan jelentéktelennek tűnő dolgok, mint a logó, a színek, a motívumok, a céges arculat összes eleme hozzá tehet! Ne csak szakmailag fejlessze cégét, hanem eladhatósági szempontból is, hiszen enélkül lehetetlen érvényesülni a piacon!

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS