Több ügyfelet szeretne? Nézzen szét az irodájában!

2021. 08. 28., 11:00

Az egyedi arculat hozzájárul ahhoz, hogy cége kitűnjön a tömegből, a konkurenciától megkülönböztesse magát, és megfogó stílusával maradandó, kellemes emléket hagyjon ügyfeleiben – olvasható az ugyfelgyar.hu friss blog bejegyzésében.

Három másodperc, és már ki is alakult az első benyomás. Nincs második lehetőség. Ez egy egyszeri és megismételhetetlen hatás. Az első tekintettel kell szimpátiát és bizalmat generálni. És nem csak két ember megismerkedésénél van ez így.

A rokonszenv kiváltásával kapcsolatos szabályokat a vállalkozások is előszeretettel alkalmazzák. Számos cég hatalmas összegeket költ arra, hogy egységes és megnyerő arculata legyen.

De mire mehetünk néhány logós bögrével, mutatós névjegykártyával, dizájnos hírlevéllel?

Beszélhetünk mikrovállalkozásról vagy multinacionális nagyvállalatról, mindenhol egyaránt fontos, hogy jól megtervezett koncepciók mentén legyen kidolgozva a cég arculata. Ugyanis egy rendezett, letisztult, színekben és stílusban a céghez idomuló iroda vagy weboldal jóérzést kelt, mind a potenciális munkavállalókban, mind az ügyfelekben. Ezáltal már az első pillanatban azt érezhetik, hogy részesei akarnak lenni a cégnek, mert biztosan minőségi terméket vagy szolgáltatást kapnak.

Az egyedi arculat hozzájárul ahhoz, hogy kitűnjön a tömegből, a konkurenciától megkülönböztesse magát, és megfogó stílusával maradandó, kellemes emléket hagyjon ügyfeleiben.

Ön is biztosan járt már olyan cégnél, ahova, amint belépett egyből, megmagyarázhatatlanul pozitív közérzete támadt. Érezte, hogy professzionális, megbízható környezetben van, és nem volt Önben egy szemernyi kétség sem afelől, hogy azt fogja kapni, amit vár. Ez a vállalat átgondolt, jól felépített arculattal bírt.

A céges arculat kiépítéséhez az online és offline megjelenésben is egyező stílusjegyekre van szükség.

Az egységes kép csak úgy alakítható ki, ha minden felületen az arculati kézikönyv szerint jelenik meg a vállalat. Ehhez hozzájárul a honlap, a reklámbannerek, a közösségi felületek, a céges autó, az iroda, de még a mappák, a tollak vagy a levélpapírok is.

Az arculattervezés során a színeknek is igen jelentős szerepe van, hiszen minden árnyalat jelentéssel bír. Eláruljuk, hogy mi sem csak úgy találomra választottuk a türkizt. A tenger színeiből, a zöld és a kék elegyéből összetevődő türkiz magában foglalja a kék nyugalmát és a zöld harmóniáját. Mi ezt a kiegyensúlyozottságot szeretnénk közvetíteni ügyfeleink felé.

Hiába van szakmailag a toppon, ha nem tudja eladni magát!

Lehet az Ön cége a legjobb a szakmában, ha házi készítésű, összedobott weboldallal, kaotikus irodával várja potenciális partnereit, biztosan komolytalan vállalkozás benyomását fogja kelteni. Sem a munkavállalókat, sem az ügyfeleket nem fogja tudni meggyőzni kompetenciáiról. Elsőre mindenki az alapján ítélkezik, ami vizuálisan elé tárul.

Több ügyfélre és profibb kollégákra vágyik? Mindehhez az olyan jelentéktelennek tűnő dolgok, mint a logó, a színek, a motívumok, a céges arculat összes eleme hozzá tehet! Ne csak szakmailag fejlessze cégét, hanem eladhatósági szempontból is, hiszen enélkül lehetetlen érvényesülni a piacon!

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 05. 16., 14:10
Az Európai Unió Bírósága által 2024. május 16-án meghozott döntés (C-746/22) szerint ellentétes az Unió jogával az a magyar szabály, amely nem engedi meg a külföldi adózóknak az áfa-visszatérítési eljárásokban, hogy irataikat akár a másodfokú (fellebbezési) eljárásban is beadhassák.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!
Miközben a világ e-személyautó gyártói egyre élesedő versenyt vívnak a vásárlók kegyeiért, nem szabad elfelejteni, hogy a közlekedés károsanyag-kibocsátásának jelentős részéért a teherfuvarozás felel. Egyre több középtávú áruszállítást és utolsó mérföldes kézbesítést kiszolgáló depó elektrifikálja a járműflottáját és alakít ki hozzá megfelelő infrastruktúrát, ám nagyon nem mindegy, hogy az üzemeltetés mennyire tud hatékony és gazdaságos lenni – mutat rá ebben az epizódban Négyesi Szilárd, a Siemens Zrt. szakértője.
Újabb különleges hazai vállalkozás, az Ország Söre szavazást alapító Beerselection mutatkozik be a csatornán. A budapesti sörszaküzletbe hetente több tucatnyi újdonság érkezik, köztük akár olyan különlegességekkel, amelyekből egyszerre csak pár darab érhető el az egész országban. A sörkultúra hazai terjesztése fontos küldetés a tulajdonosoknak, hiszen akár 800-féle sörstílus létezik, miközben a legtöbb ember egyedül a lágert ismeri fel. A magyar sörrajongók által idén összeállított recept sorsáról, a kissé elhasznált „kézműves” kifejezés mögötti igazságról, illetve arról, hogy miért érdemes szaküzletben venni a sört a nagy áruházak helyett, Bárkai Péter mesél a BeerSelectiontől. Az ügyvezető persze igazságot tesz az örök, csapolt, palackozott, vagy dobozos kérdésben is...

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS