Több ügyfelet szeretne? Nézzen szét az irodájában!

2021. 08. 28., 11:00

Az egyedi arculat hozzájárul ahhoz, hogy cége kitűnjön a tömegből, a konkurenciától megkülönböztesse magát, és megfogó stílusával maradandó, kellemes emléket hagyjon ügyfeleiben – olvasható az ugyfelgyar.hu friss blog bejegyzésében.

Három másodperc, és már ki is alakult az első benyomás. Nincs második lehetőség. Ez egy egyszeri és megismételhetetlen hatás. Az első tekintettel kell szimpátiát és bizalmat generálni. És nem csak két ember megismerkedésénél van ez így.

A rokonszenv kiváltásával kapcsolatos szabályokat a vállalkozások is előszeretettel alkalmazzák. Számos cég hatalmas összegeket költ arra, hogy egységes és megnyerő arculata legyen.

De mire mehetünk néhány logós bögrével, mutatós névjegykártyával, dizájnos hírlevéllel?

Beszélhetünk mikrovállalkozásról vagy multinacionális nagyvállalatról, mindenhol egyaránt fontos, hogy jól megtervezett koncepciók mentén legyen kidolgozva a cég arculata. Ugyanis egy rendezett, letisztult, színekben és stílusban a céghez idomuló iroda vagy weboldal jóérzést kelt, mind a potenciális munkavállalókban, mind az ügyfelekben. Ezáltal már az első pillanatban azt érezhetik, hogy részesei akarnak lenni a cégnek, mert biztosan minőségi terméket vagy szolgáltatást kapnak.

Az egyedi arculat hozzájárul ahhoz, hogy kitűnjön a tömegből, a konkurenciától megkülönböztesse magát, és megfogó stílusával maradandó, kellemes emléket hagyjon ügyfeleiben.

Ön is biztosan járt már olyan cégnél, ahova, amint belépett egyből, megmagyarázhatatlanul pozitív közérzete támadt. Érezte, hogy professzionális, megbízható környezetben van, és nem volt Önben egy szemernyi kétség sem afelől, hogy azt fogja kapni, amit vár. Ez a vállalat átgondolt, jól felépített arculattal bírt.

A céges arculat kiépítéséhez az online és offline megjelenésben is egyező stílusjegyekre van szükség.

Az egységes kép csak úgy alakítható ki, ha minden felületen az arculati kézikönyv szerint jelenik meg a vállalat. Ehhez hozzájárul a honlap, a reklámbannerek, a közösségi felületek, a céges autó, az iroda, de még a mappák, a tollak vagy a levélpapírok is.

Az arculattervezés során a színeknek is igen jelentős szerepe van, hiszen minden árnyalat jelentéssel bír. Eláruljuk, hogy mi sem csak úgy találomra választottuk a türkizt. A tenger színeiből, a zöld és a kék elegyéből összetevődő türkiz magában foglalja a kék nyugalmát és a zöld harmóniáját. Mi ezt a kiegyensúlyozottságot szeretnénk közvetíteni ügyfeleink felé.

Hiába van szakmailag a toppon, ha nem tudja eladni magát!

Lehet az Ön cége a legjobb a szakmában, ha házi készítésű, összedobott weboldallal, kaotikus irodával várja potenciális partnereit, biztosan komolytalan vállalkozás benyomását fogja kelteni. Sem a munkavállalókat, sem az ügyfeleket nem fogja tudni meggyőzni kompetenciáiról. Elsőre mindenki az alapján ítélkezik, ami vizuálisan elé tárul.

Több ügyfélre és profibb kollégákra vágyik? Mindehhez az olyan jelentéktelennek tűnő dolgok, mint a logó, a színek, a motívumok, a céges arculat összes eleme hozzá tehet! Ne csak szakmailag fejlessze cégét, hanem eladhatósági szempontból is, hiszen enélkül lehetetlen érvényesülni a piacon!

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 03. 05., 13:10
Cégcsoportunk már 35 éve van a HR piacon, ahol sokoldalú szolgáltatóként igyekszünk helytállni. Szeretném, ha legalább még ennyi ideig sikeresen tudna működni a cég – mondta az Üzletem.hu-nak Ifj. Vida Péter, a Viapan Group Managing Directora.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

A digitális technológiák kapcsán jelenleg két uniós rendelet is fontos: az egyik a digitális szolgáltatásokról, a másik a mesterséges intelligencia felhasználásának korlátozásáról szól. Sokáig azt hittük, az óriási tech vállalatok túl nagyra nőttek ahhoz, hogy meg lehessen regulázni a működésüket, Európában azonban – úgy tűnik – mégis sikerül rendeleti keretek közé szorítani, hogy mit tehet vagy épp' nem tehet meg a Facebook, a Snapchat, a TikTok és például a Google kereső. Dr. Baracsi Katalin internetjogász ebben az epizódban átfogó képed ad mind a digitális piacokat, mind pedig a mesterséges intelligencia felhasználását szabályozó uniós rendeletről.
2024. 03. 04., 13:25
epizód: 2024 / 5   |   hossz: 25:08
A home office elterjedésével és a munkához való viszonyunk változásával átalakult a hozzáállásunk az öltözködéshez, pedig a „business look” törvényei állandók, ahogy a kapcsolatépítésben betöltött szerepe is. Frank Patrícia stylist, stílus- és színtanácsadó szerint bár a formális öltözködés megőrizte a jelentőségét jó néhány – például pénzügyi és jogi – területen, a kreatívabb üzletágakban mostanra inkább egyfajta laza elegancia érvényesül. Ebben az esetben sem mindegy viszont, hogy milyen hatást váltunk ki a potenciális partnerünkből vagy munkáltatónkból a kritikusan fontos első hét másodpercben. Nagy üzletek és karrierek torpanhatnak meg, egyébként jól betartható, csak éppen nem túl közismert megjelenési szabályok figyelmen kívül hagyása miatt. Te ne kövesd el ugyanezt a hibát – Frank Patrícia itt segít!
A globális kutatás eredményeinek év eleji kihirdetése után a PwC nemrég bemutatta a hazai Vezérigazgatói Felmérés adatait is. A számok alapján a magyar cégvezetők optimistábbak a gazdasági kilátásokat illetően, mint külföldi kollégáik, ám árnyalja a képet, hogy saját cégük árbevételére már nem feltétlenül jósolnak növekedést 2024-re. Az olyan kitettségek kapcsán, mint az infláció, a szakképzett munkaerő hiánya vagy akár a klímaváltozás, szintén derűlátóbbnak tűnnek a hazai cégvezetők, igaz, vannak aggodalmak, de izgalmas jóslatok is, például az új technológiai vívmányok bevezetése kapcsán, amelyek mellett nem lehet szó nélkül elmenni. Nem is tesszük: a BizniszPluszban a PwC Hungary szakértőjével, Mezei Szabolccsal elemezzük a legtanulságosabb számokat.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS