Itt találod az összes cikket a „divat” témában!
Vásárlás előtt a magyar fogyasztók körülbelül fele gyűjt információkat az interneten azokról a webáruházakról, ahonnan korábban még sosem rendelt.
Eliska Hynkova: közeleg annak az időszaknak a vége, amikor divatmárkák önszabályozó módon próbálták elérni a környezeti lábnyomuk csökkentését.
A jelenlegi gazdasági helyzetben 42 százalék nyitottabbnak mutatkozik, hogy jobb minőségű ruhákat vásároljon.
A pályájuk elején járó tervezők teltházas divatbemutatók keretében mutatkoztak be a Szépművészeti Múzeumban.
Fashion Hub: a tematikus, ingyenes programok kötetlen formában mutatják be a divat világát.
Az e-kereskedelmi piacok növekedése meghaladja az európai átlagot, míg a fejlett piacok ismét a világjárvány előtti trendeknek megfelelően viselkednek – derül ki a CBRE globális ingatlantanácsadó legfrissebb kutatásából.
Minden eddiginél több szereplővel, sikeresen zárult a Magyar Divat & Design Ügynökség által indított harmadik Gyártó Mentorprogram.
Az európai divat e-kereskedelmi piac meghatározó tech vállalata, a csehországi székhelyű GLAMI, felvásárolta a Stileo olasz divataggregátor céget.
A magyar nők túlnyomó többsége már a tavaszi hónapokban megkezdi ruhatárának felkészítését a nyári hónapokra, és csak 10 százalék azoknak az aránya, akik júliusra és augusztusra időzítik vásárlásaikat.
A GLAMI divatkereső friss kutatása szerint a következő hónapokban az inflációs környezet, az ellátási nehézségek és az ukrajnai háború ellenére sem várható jelentősebb visszaesés a régió divat webáruházainak forgalmában.
A Glami.hu keresőplatform országjelentése szerint 2021-ben tovább nőtt Magyarországon az e-kereskedelem részesedése a divatszegmensben.
A GLAMI keresőplatform legfrissebb statisztikái lehetővé teszik a divatcikkek online kereskedelmével foglalkozó magyar webáruházak számára a hazai fizetési szokások áttekintését, és azok ismeretében az értékesítési tevékenységük optimalizálását.
A fenntarthatóság igénye az elmúlt években egyre meghatározóbbá vált a divatiparban, és a fogyasztók gondolkodásában is.
Feltörekvő, tehetséges grafikusok mutathatják meg tudásukat, hiszen a LOLmarkt csapata most pólógrafika pályázatot hirdet.
A Green Brother Accelerator programjában három új magyar fejlesztés mutatkozott be a befektetők előtt.
Szeptembertől újjászületik a Ferencváros labdarúgóinak pályán kívüli uniformisa, az új kollekció a zöld-fehér klub és a Retro Jeans brandjét egyesíti.
Bemutatták a Dubaji Világkiállítás magyar pavilonjában dolgozó munkatársak formaruháit csütörtökön Budapesten.
Az intelligens személyre szabási megoldások használata egyre inkább szükségszerűvé válik a divat e-kereskedelemben, mivel segítségükkel nem csak a vásárló számára válik könnyebbé a releváns tartalmak megtalálása, de kedvező hatással vannak a webáruház értékesítési mutatóira is
Tudásomat szívesen osztom meg másokkal, és hiszem, hogy ez a hozzáállás egy jobb világhoz vezet – mondta az Üzletemnek Váczi Rozi, a Matyodesign alapítója és ügyvezetője.
A Glami.hu divatkereső platform nemzetközi fogyasztói felmérése szerint a koronavírus-járvány hatására a magyarok több mint fele nagyobb gyakorisággal rendelt ruházati cikkeket az interneten az elmúlt 12 hónapban, mint korábban.
A Cápák között harmadik évadjának K&H az innovációért különdíj nyertese, a Simple On You vállalkozás a divatot köti össze a magyar költészettel: innovatív technológia segítségével nyomtatott, mindennapi ruhadarabjaikon ugyanis a művészi rajzok, illusztrációk mellett, a legnagyobb költőink versidézetei tűnnek fel.
A Glami.hu divatkereső adatai szerint Magyarországon január óta érzékelhető, hogy nő a szándék az elmaradt vásárlások bepótlására és a ruházati termékek szélesebb körének megvásárlására.
A GLAMI divatkereső platform iparági jelentése szerint a ruházati- és divatárucikkek online kereskedelemével foglalkozó vállalkozások körében egyre nagyobb szerephez jut a mesterséges intelligencián alapuló eszközök használata. A jelentés négy területet jelöl meg, amelyeken a kereskedelmi platformok számára kiemelt jelentőségű lehet az MI-eszközök használata.
Azt gondolom, ha mi, magyarok egymás termékeit vásároljuk, egymás szolgáltatásait vesszük igénybe, az hatalmas segítség lenne mindenki számára – mondta az Üzletemnek Corata Mónika, a Pomme Verde divatmárka tulajdonosa.
A koronavírus-járvány a tavaszi divattrendeket is befolyásolja. A home office miatt háttérbe kerültek az elegáns ruhák.
Gyökeresen átalakulás várható a divatkereskedelemben, a gyors piaci változások a márkákat és a kiskereskedőket egyaránt érintik. Az online kereskedők helyzeti előnye megkérdőjelezhetetlen, a kereskedelmi láncok több ezer offline üzletet zártak be és jelentős összegeket fektetnek e-kereskedelembe.
Idén rekordszámú, összesen 61 divat- és designipari ötlettel jelentkeztek a kreatív szakmák innovátorai a Magyar Divat & Design Ügynökség (HFDA), a Startup Campus startup inkubátor és az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures tőkealapkezelő közös startup programjára.
Hétmilliárd forintos keretösszeggel új pályázat jelent meg a divat- és dizájnipari vállalkozások versenyképességét növelő fejlesztések támogatására a Gazdaságfejlesztési és innovációs operatív program (Ginop) keretében.
Társadalmi egyeztetés kezdődött a divat- és designipari vállalkozásokat támogató, 10 milliárd forint keretösszegű pályázatról, az előminősítésre a jelentkezők november 16-tól regisztrálhatnak – jelentette be az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkára.
Tizenegy ígéretes divat- és designipari projekt megvalósulásához biztosít üzleti képzést, szakmai mentorációt és befektetési lehetőséget a Magyar Divat & Design Ügynökség, a Startup Campus, valamint az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures tőkealapkezelő programja.
A következő harminc évre pontosan megvannak a terveim – mondta az Üzletemnek Kanizsai Silka Ágnes, a SILKA Fashion tulajdonosa.
Terveim között szerepel egy saját cég felépítése, amelyik az emberek megjelenésével foglalkozik – mondja az Üzletemnek Kiss Fruzsina stylist.
A Romani Design nem vett részt a Black Friday akcióban, mint írták: kiállnak az etikus vásárlás mellett.
A kolozsvári divatkutató szerint az erdélyi magyarok nem követik a divatot, inkább a funkcionális darabokban hisznek.
Idén már ötödik alkalommal rendezték meg Az Év Szaloncukra versenyt, amin az összes hazai szaloncukrokat gyártó cukrászda és gyártó szaloncukrai ringbe szállhattak.
Az előadások több mint negyede a Paks II. atomerőmű-projekttel foglalkozott a Budapesten megrendezett Nukleáris Technikai Szimpóziumon.