Divat

Itt találod az összes cikket a „divat” témában!

Az európai fogyasztók több mint 80 százaléka próbál környezettudatosabban vásárolni divatcikkeket

Az európai fogyasztók több mint 80 százaléka próbál környezettudatosabban vásárolni divatcikkeket

Eliska Hynkova: közeleg annak az időszaknak a vége, amikor divatmárkák önszabályozó módon próbálták elérni a környezeti lábnyomuk csökkentését.
2022. 05. 26., 19:06
Így rendelünk ruhákat az első Covid-mentes nyárra

A magyar nők túlnyomó többsége már a tavaszi hónapokban megkezdi ruhatárának felkészítését a nyári hónapokra, és csak 10 százalék azoknak az aránya, akik júliusra és augusztusra időzítik vásárlásaikat.

2021. 11. 24., 17:27
A magyarok többsége utánvéttel vásárol a divat webáruházakban

A GLAMI keresőplatform legfrissebb statisztikái lehetővé teszik a divatcikkek online kereskedelmével foglalkozó magyar webáruházak számára a hazai fizetési szokások áttekintését, és azok ismeretében az értékesítési tevékenységük optimalizálását.

2021. 08. 27., 18:30
Így még kevesen látták a Fradi focistáit

Szeptembertől újjászületik a Ferencváros labdarúgóinak pályán kívüli uniformisa, az új kollekció a zöld-fehér klub és a Retro Jeans brandjét egyesíti.

2021. 07. 20., 10:30
Személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedők

Az intelligens személyre szabási megoldások használata egyre inkább szükségszerűvé válik a divat e-kereskedelemben, mivel segítségükkel nem csak a vásárló számára válik könnyebbé a releváns tartalmak megtalálása, de kedvező hatással vannak a webáruház értékesítési mutatóira is

2021. 05. 04., 10:45
A Simple On You lett a Cápák között innovációért különdíjának nyertese

A Cápák között harmadik évadjának K&H az innovációért különdíj nyertese, a Simple On You vállalkozás a divatot köti össze a magyar költészettel: innovatív technológia segítségével nyomtatott, mindennapi ruhadarabjaikon ugyanis a művészi rajzok, illusztrációk mellett, a legnagyobb költőink versidézetei tűnnek fel.

2021. 04. 21., 19:00
A bosszúköltés a divatágazatot is felpörgetheti

A Glami.hu divatkereső adatai szerint Magyarországon január óta érzékelhető, hogy nő a szándék az elmaradt vásárlások bepótlására és a ruházati termékek szélesebb körének megvásárlására.

2021. 03. 18., 12:15
A mesterséges intelligencia lehet a túlélés kulcsa a ruházati- és divat cégek számára

A GLAMI divatkereső platform iparági jelentése szerint a ruházati- és divatárucikkek online kereskedelemével foglalkozó vállalkozások körében egyre nagyobb szerephez jut a mesterséges intelligencián alapuló eszközök használata. A jelentés négy területet jelöl meg, amelyeken a kereskedelmi platformok számára kiemelt jelentőségű lehet az MI-eszközök használata.

2021. 03. 02., 18:15
GLAMI: öt évet ugrott a jövőbe a divatkereskedelem digitalizációja

Gyökeresen átalakulás várható a divatkereskedelemben, a gyors piaci változások a márkákat és a kiskereskedőket egyaránt érintik. Az online kereskedők helyzeti előnye megkérdőjelezhetetlen, a kereskedelmi láncok több ezer offline üzletet zártak be és jelentős összegeket fektetnek e-kereskedelembe.

2020. 11. 24., 09:15
Rákossy Balázs: támogatást kap a divat- és kreatív ipar

Hétmilliárd forintos keretösszeggel új pályázat jelent meg a divat- és dizájnipari vállalkozások versenyképességét növelő fejlesztések támogatására a Gazdaságfejlesztési és innovációs operatív program (Ginop) keretében.

2020. 10. 15., 18:15
10 milliárd forintra pályázhatnak a divat- és design-vállalkozások

Társadalmi egyeztetés kezdődött a divat- és designipari vállalkozásokat támogató, 10 milliárd forint keretösszegű pályázatról, az előminősítésre a jelentkezők november 16-tól regisztrálhatnak – jelentette be az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) gazdaságstratégiáért és szabályozásért felelős államtitkára.

2020. 10. 15., 14:30
Megmozgatta a divat és design innovátorait a HFDA Startup Program

Tizenegy ígéretes divat- és designipari projekt megvalósulásához biztosít üzleti képzést, szakmai mentorációt és befektetési lehetőséget a Magyar Divat & Design Ügynökség, a Startup Campus, valamint az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures tőkealapkezelő programja.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 06. 17., 22:50
epizód: 2024 / 12   |   hossz: 24:28
Minden nyári szünetben diákok tízezrei jelennek meg a munkaerőpiacon, hogy pénzt gyűjtsenek és szakmai tapasztalatokat szerezzenek. A 25 év alattiak számára elérhető szja-kedvezmény révén sokan mentesülnek az adófizetés alól, ám a foglalkoztatás jogviszonya eltérő adózási kötelezettségeket róhat rájuk, amiből baj lehet, ha nem figyelnek rá. Horváthné Szabó Beáta, a Moore Hungary adótanácsadó szakértője nemcsak ezeket a szabályokat veszi sorra, de bemutatja az iskolaszövetkezeten keresztüli foglalkoztatás, valamint a külföldön tanuló vagy külföldi diákok hazai munkavégzésének kritériumait is.
A hazai utasbiztosítási piac egyik legalapvetőbb problémáinak egyike az, hogy az ügyfelek még mindig túl sokat akarnak spórolni rajta, holott a nyaralás költségének csak elhanyagolható töredékét teszi ki – hívta fel a figyelmet a PBA Insura Zrt. vezérigazgatója. Dr. Kozma Gábor jelezte: a legolcsóbb és az 1–2 ezer forinttal többért kötött prémium biztosítás szolgáltatásai között óriási különbség tátong, és erre az utolsó pillanatban – mert bizony akkor kötjük – már nem biztos, hogy felfigyelünk.
Női pék, cukrász, kaviárszakértő is helyet kapott a rendezvény nagyszínpadán, hogy a fő téma, a „női energiák” mentén bemutassák a művészi szintre emelt szakmájukat. Nemes Richárd főszervező elárulja, hogy hogyan lehet még fenntarthatóbban működtetni egy műfajából adódóan sok hulladékkal járó gasztronómiai rendezvényt vagy milyen egyszerű ételekkel tudnak nagyot alkotni a Gourmet Fesztiválon bemutatkozó konyhák mesterei. Ha mindez nem lenne elég, kifejti, hogy a fine dining milyen vonásokkal ruházta fel a magyar vendéglátást az utóbbi pár évben és például hogyan lehet „veganizálni” megszokott fogásokat, amelyek ettől csak még jobbak lesznek! Vigyázat, étvágygerjesztő epizód!

  NÉPSZERŰ HÍREK

  Rovathírek: GUSTO

Ana Ros, a Hisa Franko étterem séfje megtarthatta három Michelin-csillagját, a David Zefran séf által vezetett Milka étterem megtarthatta két csillagját, az egycsillagos éttermek száma pedig hétről nyolcra emelkedett Szlovéniában.

  Rovathírek: ATOMBUSINESS