A Simple On You lett a Cápák között innovációért különdíjának nyertese

2021. 05. 04., 10:45

A Cápák között harmadik évadjának K&H az innovációért különdíj nyertese, a Simple On You vállalkozás a divatot köti össze a magyar költészettel: innovatív technológia segítségével nyomtatott, mindennapi ruhadarabjaikon ugyanis a művészi rajzok, illusztrációk mellett, a legnagyobb költőink versidézetei tűnnek fel. A díjjal járó 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogram többek között a tulajdonosok pénzügyi tudatosságát fejleszti.

A Cápák között üzleti showműsorban szereplő vállalkozások pénzügyi mentoraként a K&H idén is különdíjra jelölte azokat a vállalkozásokat, amelyekre az újító szándékon túl a szakértelem, az elkötelezettség és a pénzügyi tudatosság egyaránt jellemző.

„A K&H az innovációért különdíjjal évről évre azt a vállalkozást ismerjük el, amely rávilágít, hogy egy hétköznapi dolog is lehet sikeres, ha egy innovatív ötlettel találkozik. Idén is nagyon erős volt a verseny, hisz mind a 10 különdíj jelöltünk tudott valamilyen tekintetben újat mutatni. Közülük a Simple On You csapatát választottuk a díj nyertesének, mert úgy gondoljuk, hogy a családi vállalkozás tökéletes példája a tudatos építkezéssel és az ötletes, szerethető, újszerű megközelítéssel elérhető sikernek. A díjjal járó 1 millió forint értékű pénzügyi mentorprogramunkkal a tulajdonosok még tudatosabb pénzügyi döntéseit és vállalkozásuk további fejlődését kívánjuk előre mozdítani szakmai tanácsadással, mentorálással és tervezéssel” – árulta el Kökény Roland, a K&H kkv marketing és értékesítés támogatás vezetője.

A Simple On You magyar kisvállalkozást Szabó Erika – a számos színházi előadásból és több magyar filmből, sorozatból is jól ismert színésznő –, testvére, Szabó József, valamint József felesége, Bálint Renáta hozták létre. A céget egy családi tragédia, a testvérpár édesapjának elvesztése hívta életre, ugyanis az ő meg nem valósított álmát teljesítették be azzal, hogy elindították közös üzletüket. Emellett hiszik és vallják, hogy a költészet igenis trendi, és a kultúrához nemcsak a színházban, a könyvek olvasásakor vagy egy zenei mű hallgatásakor kerülhetünk közel, hanem akár a mindennapjaink szerves részévé is válhat.

Az irodalom szeretete adta számukra az ötletet a vállalkozásindításhoz: szerették volna, ha legnagyobb költőink gondolatai „kilépnének a kötetekből”, ezért olyan pólókat és egyéb kiegészítőket kezdtek el kézzel gyártani, amelyeken magyar költők versei, versrészletei olvashatók. A költemények mellett grafikák is szerepelnek a termékeken, amelyek külön művészeti alkotásként a közös gondolkodást hivatottak elősegíteni. A minták megjelenítésére egy innovatív technológiát használnak, ami azért különleges, mert a speciális hőkezelési eljárás lehetővé teszi a rendkívül részletgazdag színek megjelenítését, mivel a minta és a színek eggyé válnak az anyaggal.

Így többszöri használat után sem fakulnak ki, hanem megőrzik eredeti állapotukat. Emellett igyekeztek olyan verssorokat választani, amelyekkel sokan találkozhattunk már, akár tanulmányaink során, meggyőződésük ugyanis, hogy ezek a költemények, gondolatok összekötnek bennünket kulturálisan.

„A Simple On You termékei igen sikeresnek mondhatók, egyre több vásárlójuk van, ami nem meglepő, hiszen a termék – egyszerűsége miatt – sok embert megszólít. Különlegessége pedig a közvetített üzenetben rejlik, hiszen úgy népszerűsíti, teszi divatossá a költészetet, hogy az bármelyik korosztály számára értéket teremt. Ezen az értékteremtésen túl a vállalkozás üzleti szempontból is kifejezetten ígéretes, hiszen mindössze másfél év alatt a webáruházon keresztül több mint 7500 terméket értékesítettek, és 30 milliós forgalmat generáltak” – fogalmazott Kökény Roland.

(A fotón: Kökény Roland, Szabó Erika és Szabó József)

Ha tetszett a cikk, kövesse az ÜZLETEMET
a Facebookon!

Még több friss hír

2024. 12. 06., 14:00
Magyarország első kkv-fókuszú neobankjánál a számlanyitás és a számlavezetés ingyenes, a kimenő utalások díja pedig összegtől függetlenül 199 forint. A BinX felhasználók egymás közötti utalásai ingyenesek, csakúgy, mint a számlavezetés és – egyelőre – a prémium üzleti bankkártyák.
2024-12-11 21:11:00
Kiemelkedő vándorlási többlet és tranzakciószám jellemzi a közép-magyarországi régiót, amely az ingatlanpiac motorjaként egyben az ország legdrágább térsége is – derül ki az Otthon Centrum harmadik negyedévre vonatkozó elemzéséből.
2024-12-11 09:11:00
Sorjáznak az akciós autók akciós THM-mel a kereskedőknél. A lízingcégek is gyakran nyújtanak 0 százalékos vagy 2–5 százalék közötti THM-mel finanszírozást, de csak speciális feltételekkel, ezért mindenképpen érdemes összevetni a finanszírozási lehetőségeket a kocsivásárlási döntés előtt – derül ki a Bank360.hu összeállításából.
2024-12-10 18:10:00
A következő két évben jelentősen nőnek a céges autókra kivetett adóterhek. Ezek a változások komoly kihívásokat, ugyanakkor jelenleg még kihasználható lehetőségeket is jelentenek a vállalkozások számára. A legfontosabb tudnivalókat Jakus László, az Ayvens pénzügyi igazgatója foglalta össze.

  BIZNISZPLUSZ PODCAST

2024. 12. 04., 12:30
epizód: 2024 / 23   |   hossz: 20:22
A PwC Magyarország által, a Publicis Groupe Hungary megrendelésére készült kutatás szerint a Black Friday a korábbi 1–2 napról mára hosszabb kampányidőszakká nőtte ki magát. A vásárlók jelentős részét ennek ellenére nem befolyásolja az akciókkal teli esemény, az emberek egyre jobban hajlanak a tervezett vásárlásra, ahelyett, hogy hirtelen ingerek hatására költenének. Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere részletesen bemutatja, hogy mennyire elégedettek a vásárlók a promóciókkal, mennyire népszerűek a körükben a külföldi webshopok vagy éppen maga az online vásárlás, és hogy milyen körülmények miatt maradhatnak távol az év végi akcióktól.
A nyugdíjpénztárak vagyona nem várt mértékben gyarapodott az idén – jelezte az Önkéntes Pénztárak Országos Szövetsége (ÖPOSZ), amely szerint az öngondoskodók korábban egyetlen esztendő harmadik negyedében sem tettek félre olyan magas összeget egészségügyi és nyugdíjcélra, mint 2024-ben. Dr. Kravalik Gábor, az ÖPOSZ főtitkára ebben az epizódban vezeti le a kedvező tendencia okait, azt, hogy milyen motivációs tényezők vezettek a remek eredményhez, valamint azt is, hogy milyen módon és melyik korosztály pénzügyi tudatosságát lehetne még növelni.
2024. 11. 06., 09:35
epizód: 2024 / 21   |   hossz: 28:39
Az I. Nyílt Magyar Sommelier Bajnokság „Best Young Sommelier” kategóriájának idei győztese, Novák Dávid örömmel kampányol a borfogyasztás mint kulináris élmény mellett, hiszen egy jól kiválasztott ital új dimenzióval gazdagítja az étkezést. Az ízek és aromák összjátékának ismeretéhez hatalmas elméleti tudás kell, de az igazi kihívás az, hogy ráérezzen a vendég személyes preferenciáira. A VIRTU Restaurant sommelier-je cukrász múltjából és külföldi tapasztalataiból merítve vált profivá, pedig még csak a húszas éveit tapossa. Ebben az epizódban e különleges szakma szépségeiről és a borfogyasztás szertartásáról is mesél.

  Rovathírek: GUSTO

  Rovathírek: ATOMBUSINESS